-2. Heytse is maar 10km hier vandaan.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En Argo? Die weet een clit nog niet te vinden als er een grote x marks the spot op staat
Ik snap niet wat er zo leuk is aan het centrumquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:11 schreef nattermann het volgende:
[..]
Aah oké, da's niet hier idd, maar wel in het centrum
Tsja, sorry.. Ik ben 1, al bezet. 2, ik heb een vriendquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
-2. Heytse is maar 10km hier vandaan.
En Argo? Die weet een clit nog niet te vinden als er een grote x marks the spot op staat
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, sorry.. Ik ben 1, al bezet. 2, ik heb een vriend
Zelfs in Haelen had ik nergens last van... (maar dat kan ook aan mij liggen ....quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wacht even! 1. Minder. 2.In Heytse? Openminded in limburg? Mis ik iets? Toen ik met mijn exvriendin hand in hand liep kreeg ik behoorlijk wat shit te verduren.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zelfs in Haelen had ik nergens last van... (maar dat kan ook aan mij liggen ....)
Sja, als je uit een boerendorpje uit het zuiden komt (Elsloo) dan is een jaartje in het centrum wonen wel leukquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er zo leuk is aan het centrum
dat ben ik toch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
flabbergasted.
Maar mijn probleem bestaat nog steeds. Misschien moet ik 1 dezer dagen mijn scharrel maar eens opbellen?
In het begin ik niet (kwilde wel eens slaan als mensen vervelend werden bij mijn coming outquote:
Elsloo, dat was voor mij vroeger om de hoek... (ik kom uit beek oorspronkelijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:26 schreef nattermann het volgende:
[..]
Sja, als je uit een boerendorpje uit het zuiden komt (Elsloo) dan is een jaartje in het centrum wonen wel leuk
Wel weer plannen om weer zuidelijker te gaan wonen
De wereld is klein, eine oet Baekquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Elsloo, dat was voor mij vroeger om de hoek... (ik kom uit beek oorspronkelijk)
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:31 schreef friekin_ het volgende:
TAS!!!!![]()
Nee, ik heb nog iemand achter de hand, voor als de nood hoog is
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:33 schreef friekin_ het volgende:
Keb het gezien, ben te aangeschoten om te reageren
Jeh joaquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:31 schreef nattermann het volgende:
[..]
De wereld is klein, eine oet Baek!
Jaar of 6 geleden ging ik elke vrijdag naar de Napoleon in Beekquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jeh joa
afgelopen zaterdag nog achtereenvolgens in Spaubeek (opa en oma) en Neerbeek (Pa) geweest
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:33 schreef friekin_ het volgende:
Keb het gezien, ben te aangeschoten om te reageren
Toch niet cafe rose he?quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dit keer roseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeé
Germ.. Ooit overheen gekomen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jaar of 6 geleden ging ik elke vrijdag naar de Napoleon in Beek!
Mijn stiefbroer kwam daar wel vaakquote:
Maak daar maar van: uit het centrum van Venloquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Om de hoek!
Hier vanuit Roermond, de rest volgens mij verder naar het zuiden, op die kerel in 't blauw na, die is volgens mij uit de omgeving van Venlo
Ook nog een naamgenootquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Amstenrade hier!ofwewel Awstrao
![]()
Heb ik weer hitsige meiden gemist
Voor mij is dat bijna gewoon hetzelfde als de straat overstekenquote:Op donderdag 17 juni 2010 06:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heytse dat is voor mij ook om de hoek.
Ik heb jou ook gemistquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Amstenrade hier!ofwewel Awstrao
![]()
Heb ik weer hitsige meiden gemist
Das dichtbijquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:21 schreef ReWout het volgende:
[..]
Voor mij is dat bijna gewoon hetzelfde als de straat oversteken
Dan komt jij zeker uit Roggel??quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:21 schreef ReWout het volgende:
[..]
Voor mij is dat bijna gewoon hetzelfde als de straat oversteken
Klopt, maar in mijn paspoort staat toch echt Ivoquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Met alle respect maar Ivo is niet hetzelfde als YvoKlinkt wel hetzelfde maar is et niet
Klopt, maar als je tegenwoordig zelfs Haelen Centrum en Haelen Zuid hebt, begin ik toch te twijfelenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:06 schreef ReWout het volgende:
[..]
Iddmaar om meteen 1 ding hier vast te zetten, Heytse city bestaat niet hé
Foutje bedankt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn paspoort staat toch echt Ivo(long story)
Dat heeft Amstenrade zelfsquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je tegenwoordig zelfs Haelen Centrum en Haelen Zuid hebt, begin ik toch te twijfelen
Pff ik heb het fysiek vermogen van een oude man, en ik kan 65 kilo bankdrukken uhu! Mensen met vooroordelen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
-2. Heytse is maar 10km hier vandaan.
Hee schatquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Pff ik heb het fysiek vermogen van een oude man, en ik kan 65 kilo bankdrukken uhu! Mensen met vooroordelen!
Ps wat is een clit ?![]()
![]()
Hallo Argo is sinds vandaag 180 graden gedraaid. Vanaf nu trek ik gewoon mijn stoute schoenen aan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2010 13:56:54 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |