Klik!quote:Afbreektijd
Het menselijk lichaam kan geen grote hoeveelheden alcohol afbreken. Gemiddeld zit er in een glas 10 milliliter alcohol. Over het afbreken daarvan doet je lijf ongeveer anderhalf uur. Dus met vier glazen is je lijf al zes uur bezig. Drink je (veel) meer dan 4 glazen, dan is het dus heel lastig om de volgende ochtend alweer nuchter te zijn.
Als je een beetje doordrinkt heeft je lever er meer dan een dag werk mee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:00 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik meen anderhalf uur per glas, zoiets was het eer je lichaam het afbreekt.
Da's waarquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je een beetje doordrinkt heeft je lever er meer dan een dag werk mee.
Dat is niet te zuinig, alleen maar kwaliteitsmuziek natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:06 schreef Tassiepassie het volgende:
1,5 gig extra aan 80,s en 90,s gedownload voor vrijdag
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Da's waar
Nee, door de weeks een biertje moet kunnen vind ik, in het weekend zuipt men maar raak.
die periode barst van de kwaliteit dus niet zo moeilijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is niet te zuinig, alleen maar kwaliteitsmuziek natuurlijk
Pff op een goede feestavond in de voetbalkantine wil ik gouw 30 bier drinkenquote:
Ik ook, heb hem toevallig net gepost in de nachtbaggerquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:22 schreef Tassiepassie het volgende:
hahaha zit the best of Charly Lownoise en Mental Theo te luisteren
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik ook, heb hem toevallig net gepost in de nachtbagger!
Ofja, de megamix
Vanaf volgend topic sta je erbijquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:40 schreef Burner82 het volgende:
Ik wil ook in de lijst van Fok!-limbo's
Heytse (of ja, tegenwoordig Leudalquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Vanaf volgend topic sta je erbij
Waarvandaan?
Om de hoekquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heytse (of ja, tegenwoordig Leudal) sinds 5 jaar of zo
Ik ben niet de enige vanuit deze hoek hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Om de hoek!
Hier vanuit Roermond, de rest volgens mij verder naar het zuiden, op die kerel in 't blauw na, die is volgens mij uit de omgeving van Venlo
Waar in Roermond? Centrum? Daar woon ikquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige vanuit deze hoek hoor
Ik ben de laatste tijd weer veel in roermond geweest... mijn zus ging verhuizen
Tijdens het verhuizen heb ik vooral de route: huis aan Venloseweg - appartement in Beethovenstaete geredenquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waar in Roermond? Centrum? Daar woon ik
Ik kan je niet helpenquote:
Hmmja oké, misschien iets voor Argoquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben al bijna een jaar single. Dus het is nodig
Aah oké, da's niet hier idd, maar wel in het centrumquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tijdens het verhuizen heb ik vooral de route: huis aan Venloseweg - appartement in Beethovenstaete geredenDus dwars door het centrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |