Als je voor anderen wil bepalen wat ze wel en niet moeten gebruiken, moet je bij Apple gaan werkenquote:Op maandag 21 juni 2010 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
Jongens, laat het toch zitten. Twitter is sowieso echt zo 2009
Facialbookquote:Op maandag 21 juni 2010 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
ohnee, loop ik weer achter, wat moet ik nu installeren?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
Gewoon op het bericht wat je wilt retweeten lang ingedrukt houden en je keuze maken, in jouw geval retweet.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar geen ouderwetse toch, met RT ervoor?
Blij dat ik dat dan gemist heb.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, maar volgens mij kun je er dan niet zelf iets voor typen. Wat dus het leuke is van een ouderwetse retweet, wat Twitter niet ondersteunt, maar andere third-party apps wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 06:56 schreef lekzzz het volgende:
Gewoon op het bericht wat je wilt retweeten lang ingedrukt houden en je keuze maken, in jouw geval retweet.
Tja, ik zou hem niet kopen zonder 24/7 internet. Dat is wel zo'n beetje de reden dat ik hem gekocht. Je wordt toch wel beperkt in je functies als je geen onbeperkt internet hebt.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:31 schreef IkWilbert het volgende:
Even een vraagje, ben al een tijdje geinteresseerd in de htc desire. Is het een must om een internet abonnement bij dit toestel te hebben? Gebruik nu een N79 van nokia en internet eigenlijk alleen thuis op mijn wifi.
Is het een beetje te doen de desire zonder 24hr internet?
Dat. Je kan alles wel uitzetten, maar dat ding is gemaakt om constant in contact te blijven. Ook qua sociale media.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Tja, ik zou hem niet kopen zonder 24/7 internet. Dat is wel zo'n beetje de reden dat ik hem gekocht. Je wordt toch wel beperkt in je functies als je geen onbeperkt internet hebt.
Inderdaad, niet alle functies zullen voor alle gebruikers van belang zijn, de ene zal niets geven om sociale media, maar wilt wel constant zijn email kunnen ontvangen (zoals ik dus). Terwijl de volgende het toch wel erg makkelijk vind om even snel 9292ov te bekijken wanneer zijn trein weer eens uitvalt. Plus dat het nut niet inzie van een (dure) smartphone zonder onbeperkt internet.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat. Je kan alles wel uitzetten, maar dat ding is gemaakt om constant in contact te blijven. Ook qua sociale media.
Kijk eens naar Vodafone, daar vallen de prijzen wel redelijk mee.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:08 schreef IkWilbert het volgende:
Ok bedankt allemaal voor de reacties, ik weet genoeg. Toch maar eens kijken naar een abo met internet, wel wat duurder maar het lijkt me het wel waard.
Zit nu ook bij vodafone, scherp sim only voor iets van 8 euro in de maand.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Kijk eens naar Vodafone, daar vallen de prijzen wel redelijk mee.
Ja dat ga je niet meer redden. Ik ben zelf van 11 euro per maand naar 25 per maand gegaan, maar vind het voorlopig elke cent waard.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:15 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Zit nu ook bij vodafone, scherp sim only voor iets van 8 euro in de maand.
de postbode heeft hem laten vallenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:21 schreef Sjowhan het volgende:
Hopen dat ik de telefoon vandaag weer in mijn handen kan krijgen.. Donderdag verstuurd, maar nog geen pakketje kunnen ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |