quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef Mardy_Bum het volgende:
Vandaag bij de H&M sinfull sinorita en Mad about you gekocht voor 1 euro per stuk
Ohja!! Koopavond!!quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:52 schreef Mss het volgende:
Ik zit hevig in dilemma. Ik wil nu toch wel heel graag zo snel mogelijk dan toch mijn SV, en nu is de vraag waar ik die vandaan kan halen. Ik kan falen bij Bubsel, een TD-bestelling met iemand delen, of Ebay opzoeken. Iemand een tip?
Ik ook niet.. nou ja.. evn ewerken nog, maar dat is ook zittendquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja!! Koopavond!!
Ik ga alleen echt niet meer van de bank af vandaag...
Hier sowieso nietquote:
Ze zijn ook echt supergaaf!!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:32 schreef Lindytje het volgende:
Whoei! Ik ben blij met mijn eigen nagels!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
P2 Spacy met bundlemonster 13
Idem voor mij aub!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef princess-a het volgende:
Mocht iemand Mad about you nog tegenkomen voor een hele eurozou diegene dan ook 1 voor mij mee willen nemen? Kon mezelf wel voor mn kop slaan toen ik hem heb laten hangen, al was ie toen nog de normale prijs
Erg tof gedaan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:32 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de goot ja? Achterin de winkel dan oid?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:06 schreef Mardy_Bum het volgende:
In de Koopgoot.
Maar wel goed kijken. In het normale rek zijn ze gewone prijs maar in het sales rek dus 1 euro
Oeh dat is wel echt ontzettend gaafquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:32 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:32 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet mijn kleurtje, maar supermooie nagels en strak gelakt!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
At your Quebec & call
[..]
Oeh dat is wel echt ontzettend gaafErg netjes gestempeld ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei super mooiquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
At your Quebec & call
[..]
Dankjequote:
Thanx!quote:
Gaaf, tof kleurtje!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
At your Quebec & call
[..]
quote:
Dankjewelquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft ook echt een mooi kleurtjequote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
At your Quebec & call
[..]
Shit, te ver wegquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:49 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb trouwens vandaag die Opi gekocht bij een nagelsalon voor 10,=, nou weet ik het niet 100% zeker maar volgens mij hadden ze nog 3 DSjes die ze ook verkopen voor 10,= Ze stonden op het 10 euro schapje, maar ik heb het niet gevraagd.
Original, Vintage en 1 waarvan ik de naam vergeten ben![]()
Ik heb ze alle3 al, maar voor mensen die ze nog zoeken en in de buurt van Nijmegen wonen; winkelcentrum Dukenburg
Ik heb morgen tentamen in Nijmegen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:49 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb trouwens vandaag die Opi gekocht bij een nagelsalon voor 10,=, nou weet ik het niet 100% zeker maar volgens mij hadden ze nog 3 DSjes die ze ook verkopen voor 10,= Ze stonden op het 10 euro schapje, maar ik heb het niet gevraagd.
Original, Vintage en 1 waarvan ik de naam vergeten ben![]()
Ik heb ze alle3 al, maar voor mensen die ze nog zoeken en in de buurt van Nijmegen wonen; winkelcentrum Dukenburg
Boven in de goot en dan net voor waar normaal de make-up hangt. Hangt in een hoekje verstopt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
In de goot ja? Achterin de winkel dan oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |