Je hebt toch gezien hoe Fas net reageerde toen ze eindelijk fok! kon bezoeken op een snelle laptop?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben heel gelukkig met mijn pc, ook al is hij niet zo snel. Er zijn belangrijkere zaken in het leven.
[ afbeelding ]
Zet je er Windows op.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zou een Macbook ook kopen voor de looks. Ik weet namelijk amper hoe het werkt. Alleen iPhoto, iTunes en Safari.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben heel gelukkig met mijn pc, ook al is hij niet zo snel. Er zijn belangrijkere zaken in het leven.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga een Apple kopen puur om reacties uit te lokken.
Maar bemoei jij je mee?!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dan ga jij juist heel fel reageren.
Inderdaad, hij wil het doen voorkomen alsof hij er enkel grapjas over maakt en je het niet zo serieus moet nemen. Maar hij gaat er wel constant op in/over door. Ook het feit dat ie moet vermelden dat z'n vriendin een iPod heeft gekregen en niet heeft gekocht, geeft aan dat het toch wel diep zit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt het over het feit dat je het grappig vindt dat sommige mensen een Apple kopen puur vanwege de looks en het ding en verder zonder specifieke reden.
Dat is echter op geen enkele manier een argument voor het constant lopen haten op Apple en haar producten. Los van het feit dat ik het alleen maar vind getuigen van slimme marketing dat men zo'n ding wil vanwege de looks, zijn het ook gewoon degelijke producten en is er gen enkele logische reden om zo te gaan lopen haten op Macs en iPhones/iPods.
Ik ook op jou ja.quote:
Of ik zet hier OS X op om te leren. Maar ik heb een Vaio dus ik heb al de je van het onder de laptops.quote:
Chai, I love you.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zegt het verkeerd.quote:
Mooiste goal so far. (Samen met die van Maiconquote:
Ik vind het zo tergend irritand dat mensen alles wat met mp3 te maken heeft associëren met de iPod.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, hij wil het doen voorkomen alsof hij er enkel grapjas over maakt en je het niet zo serieus moet nemen. Maar hij gaat er wel constant op in/over door. Ook het feit dat ie moet vermelden dat z'n vriendin een iPod heeft gekregen en niet heeft gekocht, geeft aan dat het toch wel diep zit.
Sowieso is 'maar bemoei jij je mee' niet correct.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd.
"Bemoei je er niet mee" tegen chai is de enige juiste reactie.
Is ook niet zo héél moeilijk dit toernooi.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mooiste goal so far. (Samen met die van Maicon)
Doe eens niet zo wijs, dat vind ik niet opwindend.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of ik zet hier OS X op om te leren. Maar ik heb een Vaio dus ik heb al de je van het onder de laptops.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |