quote:
Je hebt het over het feit dat je het grappig vindt dat sommige mensen een Apple kopen puur vanwege de looks en het ding en verder zonder specifieke reden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Misschien moet je het hierboven dan nog maar eens opnieuw lezen.
Zit niet zo te stoken, rotjoch.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:52 schreef reetveter het volgende:
Ik vind Bragi een beetje als Lamon reageren nu.
'Houd' ook.quote:
Volgens mij deed ik meer uitspraken over de mensen in plaats van de producten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt het over het feit dat je het grappig vindt dat sommige mensen een Apple kopen puur vanwege de looks en het ding en verder zonder specifieke reden.
Dat is echter op geen enkele manier een argument voor het constant lopen haten op Apple en haar producten. Los van het feit dat ik het alleen maar vind getuigen van slimme marketing dat men zo'n ding wil vanwege de looks, zijn het ook gewoon degelijke producten en is er gen enkele logische reden om zo te gaan lopen haten op Macs en iPhones/iPods.
Ik ook al. Dacht even de OP voor niets te maken, dat iemand anders mij voor was met dit topic.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
Shit, Fok liet me even in de steek. Datebase problems.Ik spacen.
"Als hij mij niet stookt dan mag hij niemand stoken."quote:
En dat is precies wat ik zeg. Je geeft geen valide argumenten waarom je steeds 'Applequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Volgens mij deed ik meer uitspraken over de mensen in plaats van de producten.
Ik ben heel gelukkig met mijn pc, ook al is hij niet zo snel. Er zijn belangrijkere zaken in het leven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:52 schreef reetveter het volgende:
Ik vind Bragi een beetje als Lamon reageren nu.
Goh, Bassie.quote:
Laat het gewoon.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou er niet op ingaan als Bragi niet zo deed van, ooh dit is niet persoonlijk bedoeld maar dit is toevallig wel precies wat bt deed.
FUCK YOU UP NIGGA, IMMA FUCK YOU UP WITH MA NAILZ.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben heel gelukkig met mijn pc, ook al is hij niet zo snel. Er zijn belangrijkere zaken in het leven.
[ afbeelding ]
Jouw verbeteringen zijn ook niet altijd verbeteringen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Goh, Bassie.
Ik verbeter alleen zijn verbetering, omdat zijn verbetering geen verbetering is.
Kleren maken de man. Het product maakt de mens.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dat is precies wat ik zeg. Je geeft geen valide argumenten waarom je steeds 'Apple![]()
![]()
' moet roepen.
Nee dan ga jij juist heel fel reageren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga een Apple kopen puur om reacties uit te lokken.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben heel gelukkig met mijn pc, ook al is hij niet zo snel. Er zijn belangrijkere zaken in het leven.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |