quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:23 schreef zovty het volgende:
Doe gewoon eens niet, het ziet er niet uit..
Klacht: bovenquoters.
Klacht2: de voorspelbaarheid van de reakties.
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:23 schreef zovty het volgende:
Eigenaar van stamkroeg vindt zanger Rinus te duur !quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:25 schreef deepart het volgende:
Eens met de klacht omdat het Zovty is.
Heb nog nooit een bovenquoter gezien
dat kan bij 9 van de 10 topics in KLBquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:26 schreef Markster het volgende:
hier kan ook wel een slotje op met ' /care' !
faal, no lifequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Jou bedoel ik dus!
Doe gewoon normaal!![]()
.
Haaaaaaaaaaaaaaa mijn topic in jouw quote hier BOVENquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef Rectum het volgende:
[..]
Eigenaar van stamkroeg vindt zanger Rinus te duur !
Als je bovenquote weet de lezer niet waar je op reageert en moet dus eerst doorlezen voordat de context er is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef BrotherMarquis het volgende:
WAT MAAKT HET UIT WAAR JE QUOTE?? zijn hier ook al regels voor![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je bovenquote weet de lezer niet waar je op reageert en moet dus eerst doorlezen voordat de context er is.
Is dat nou echt zo moeilijk te snappen?.
nee, maar wat ik niet snap is dat dit blijkbaar zo belangrijk is voor jou, als ik de felheid van je reacties zie. heb je niks beters om je over op te winden?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je bovenquote weet de lezer niet waar je op reageert en moet dus eerst doorlezen voordat de context er is.
Is dat nou echt zo moeilijk te snappen?.
Bovenquoters zijn het pure kwaad, terecht dat hij zo doet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef BrotherMarquis het volgende:
[..]
nee, maar wat ik niet snap is dat dit blijkbaar zo belangrijk is voor jou, als ik de felheid van je reacties zie. heb je niks beters om je over op te winden?
Welkom in de KLB hequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef BrotherMarquis het volgende:
[..]
nee, maar wat ik niet snap is dat dit blijkbaar zo belangrijk is voor jou, als ik de felheid van je reacties zie. heb je niks beters om je over op te winden?
want? omdat ik me alleen druk maak over zaken die consequenties hebben in het echte leven? misschien is dat jullie gebrek dat jullie als verveelde kleine kinderen kunnen kankeren over het niet goed kunnen lezen van zinloze gesprekken? Ja helaas, ondanks al MIJN gebreke, in ieder geval wel een IQ boven de 60quote:
Alleen al doordat zwaaiende handje aan het eind van je post kan ik je niet serieus nemen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef BrotherMarquis het volgende:
[..]
want? omdat ik me alleen druk maak over zaken die consequenties hebben in het echte leven? misschien is dat jullie gebrek dat jullie als verveelde kleine kinderen kunnen kankeren over het niet goed kunnen lezen van zinloze gesprekken? Ja helaas, ondanks al MIJN gebreke, in ieder geval wel een IQ boven de 60
Als jij je alleen druk maakt over dingen in het 'echte leven' betekent alleen maar dat JIJ te weinig fantasie hebt. Druk maken kan altijd, overal. Het is gezond, leerzaam en het verbroedert.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef BrotherMarquis het volgende:
[..]
want? omdat ik me alleen druk maak over zaken die consequenties hebben in het echte leven? misschien is dat jullie gebrek dat jullie als verveelde kleine kinderen kunnen kankeren over het niet goed kunnen lezen van zinloze gesprekken? Ja helaas, ondanks al MIJN gebreke, in ieder geval wel een IQ boven de 60
faalquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef Rectum het volgende:
[..]
Alleen al doordat zwaaiende handje aan het eind van je post kan ik je niet serieus nemen.
faalquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Als jij je alleen druk maakt over dingen in het 'echte leven' betekent alleen maar dat JIJ te weinig fantasie hebt. Druk maken kan altijd, overal. Het is gezond, leerzaam en het verbroedert.
En nou ophorken!
En dat ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef Rectum het volgende:
[..]
Alleen al doordat zwaaiende handje aan het eind van je post kan ik je niet serieus nemen.
Ik ben zelf meer een middenquoterquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:23 schreef zovty het volgende:
quote:Klacht: bovenquoters.
wat heb ik 'verloren' serieus ben je labiel ofzo?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:42 schreef zovty het volgende:
En met deze laatste twee reakties heeft brothermarkies aangegeven dat hij verloren heeft maar dat nog niet durft te erkennen.
De discussie vriend.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef BrotherMarquis het volgende:
[..]
wat heb ik 'verloren' serieus ben je labiel ofzo?
spellen, is dat moeilijk? laat maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef zovty het volgende:
Oh, je kan het wel. Was dat nou zo moeluk?
ik voerde geen discussie, ik leverde kritiek over jouw labiele gedrag. Met mogooltjes kun je niet discussierenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef zovty het volgende:
[..]
De discussie vriend.
Aandachtspanne van een goudvis?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:26 schreef Markster het volgende:
hier kan ook wel een slotje op met ' /care' !
HAHA ZOVTY DAT WAS EEN GOEI.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:47 schreef zovty het volgende:
GA JIJ MAAR DAT KIJKEN! BABY!
Dubbel quoten is het nieuwe quotenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:23 schreef zovty het volgende:
Doe gewoon eens niet, het ziet er niet uit.quote:
Nogquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:23 schreef zovty het volgende:
Doe
irritanterquote:gewoon
zijnquote:eens
tussenquote:niet,
quoters,quote:het
vindquote:ziet
jequote:er
niet?quote:niet uit..
quote:Klacht: bovenquoters.
Vreemd ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:59 schreef 9611Niels het volgende:
Hallo, waarom is mijn post verwijderd.
Groetjes
Ik ben er al achter, ik had tregtenklagt gezegd, en dat soort taalgebruik willen we natuurlijk niet in de Klaagbaakquote:
En terecht! Gij verloederaar!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik ben er al achter, ik had tregtenklagt gezegd, en dat soort taalgebruik willen we natuurlijk niet in de Klaagbaak
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:00 schreef eigenaar het volgende:
De dagen worden langer, we naderen de zomer
Men zit massaal onder hun parasollen weggedoken
Bang, banger, bangst, de angst wordt al maar groter
want aangebroken is; het seizoen der bovenquoters
En de vraag rijst: 'waarom doet men niets?'
Mens verzet u! sla de handen in elkaar!
Maar hij staat alleen, zovty
Als een held, dat wel. In Klaagbaak
|
Forum Opties | |
---|---|