Dat van Spanje is ook matig spelquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:44 schreef marcodej het volgende:
Spanje is gewoon beter, maar gaat wel ten onder met 0 - 1. Zuur.
Dan heb ik toch liever Nederland dat met matig spel probleemloos met 2 - 0 wint.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:45 schreef D. het volgende:
iemand die weet waar je tussentijds het aantal kaarten kunt zien?
Ik denk dat het naast de NOS stream staat, anders teletekst?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:45 schreef D. het volgende:
iemand die weet waar je tussentijds het aantal kaarten kunt zien?
Daarom houdt 't toernooi gewoon leuk tijdens de poulefase. De echte toppers komen over het algemeen wel bovendrijven, al mag Portugal van mij lekker op de bodem blijven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:45 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Gewoon supporteren voor de underdog. Niets mis mee.
ik moest hem wel een paar keer lezenquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat een toernooi ! De Zwitsers spelen zoals we van de Duitsers zouden verwachten tegen Spanje dat als Nederland zich naar een nederlaag pingelt, En dat alles terwijl de Noord-Koreanen de Italianen van vroeger blijken te zijn en de Duitsers leuker spelen dan de Brazilianen ...
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:46 schreef Golaso het volgende:
Nog een paar minuutjes inclusief blessuretijd, kom op Zwitserland!
corrupte bende daaro bij de FIFAquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:47 schreef ioko het volgende:
5 minuten extra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |