Alleen de 2e helft dan hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:32 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een wedstrijd is dit zeg. Beste tot nu toe.
Turkse-Zwitserquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:32 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Wat een héérlijke actie van die Zwitser, jammer dat hij het niet afmaakte.
Dus gewoon Zwitser. Jullie Turken hebben het WK niet eens gehaald.quote:
Dat is geen vraag, maar een feit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:33 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Noord Korea - Zwitserland in de finale?
Nee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:33 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Dus gewoon Zwitser. Jullie Turken hebben het WK niet eens gehaald.![]()
Wat dat betreft kunnen ze nog héél véél leren vanquote:
Ah ja, die was op het afgelopen EK ook goed als ik het mij goed herinner.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:33 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Dus gewoon Zwitser. Jullie Turken hebben het WK niet eens gehaald.![]()
Ja samen met Hakan Yakin , ook een Turk-Zwitser. Waar is hij nu?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:34 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ah ja, die was op het afgelopen EK ook goed als ik het mij goed herinner.
Spanje is veel beter!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:32 schreef Dayshine het volgende:
Heb het tot nu toe gemist, hoe komt het dat Spanje achterstaat? En hoe is de balans van de wedstrijd? Waarom zijn ze pas in de 75 minuut?
Zwitserland heeft gescoordquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:33 schreef Dayshine het volgende:
Heb het tot nu toe gemist, hoe komt het dat Spanje achterstaat? En hoe is de balans van de wedstrijd?
Zwitserland kwam tot nog toe drie keer voor de Spaanse keeper. 1x binnen , 1x net naast en 1x op de paal. Voor de rest speelt Spanje ze van de mat ...quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:33 schreef Dayshine het volgende:
Heb het tot nu toe gemist, hoe komt het dat Spanje achterstaat? En hoe is de balans van de wedstrijd?
Zwitserland countert naar de 2-0, die vorige bal op de paal mocht er eigenlijk ook wel in.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:34 schreef Friek_ het volgende:
Volgens mij moet dit gewoon nog 2-1 worden voor Spanje. Als ze zo blijven drukken kan dat niet anders.
nee, dat viel me wel op.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:33 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wat dat betreft kunnen ze nog héél véél leren vanNoord-Korea
De Noord-Koreanen doen dat bepaald niet.![]()
![]()
Lol, hebben die spanjaarden weerquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Spanje is veel beter!
Maar Zwitserland heeft een engeltje op hun schouder....
Spanje heeft al tientallen kansen gehad.... maar steeds maken ze het op het laatste moment net niet goed af....
Zwitserland heeft maar 3 kansen gehad... waarvan één over, één op de paal en één erin
Als ik een politieuniform aandoe, BEN ik nog geen politie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:34 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Wel. Hij speelt in het shirt van Zwitserland
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:35 schreef Burakius het volgende:
DAAR IS IE DAN: HAKAN YAKIN. DE TURKEN ZIJN DE MOTOREN VAN ZWITSERLAND.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:35 schreef Burakius het volgende:
DAAR IS IE DAN: HAKAN YAKIN. DE TURKEN ZIJN DE MOTOREN VAN ZWITSERLAND.
Klopt ja, maar als je naar het spel kijkt.. Spanje had echt al vijf keer moeten scoren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:35 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Zwitserland countert naar de 2-0, die vorige bal op de paal mocht er eigenlijk ook wel in.
Wat een proleten vergelijking. Je bent wel van de politie als je een officieel politie-uniform aanhebt. Net zoals die speler een OFFICIËLE Zwitserse voetbalshirtje draagt. Idioot.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als ik een politieuniform aandoe, BEN ik nog geen politie.
Die is daarnet het veld in gekomenquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja samen met Hakan Yakin , ook een Turk-Zwitser. Waar is hij nu?
Daar is 'iequote:Op woensdag 16 juni 2010 17:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja samen met Hakan Yakin , ook een Turk-Zwitser. Waar is hij nu?
volgens mij lag een paar minuten geleden de 2-0 er bijna in.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Spanje is veel beter!
Maar Zwitserland heeft een engeltje op hun schouder....
Spanje heeft al tientallen kansen gehad.... maar steeds maken ze het op het laatste moment net niet goed af....
Zwitserland heeft maar 3 kansen gehad... waarvan één over, één op de paal en één erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |