Het viel mij op omdat ik 10 punten voor stond, en we nu allebei 10 punten haddenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo goed hou ik het niet bij hoor, ik let eigenlijk alleen op mijn stand
quote:
O okequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het viel mij op omdat ik 10 punten voor stond, en we nu allebei 10 punten hadden
Wat een stunt zou dat zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Spanje er al na de eerste rondje uitvliegt
Zou niet de 1e keer zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Spanje er al na de eerste rondje uitvliegt
Vier jaar geleden nog.quote:
quote:[Comment From Vince]
Chile fan to Swiss fan: "Did we just become best friends?"
Chris Jones: And Vince captures the spirit of the World Cup... Every four years, we come together to celebrate the beautiful game...
Chris Jones: ... and to watch Spain choke.
Leuk??? Eerder lafquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:06 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk gevoetbald van Zwitserland.
Laat de anti-voetbal brigade maar komen.
Spanje is echt niet zo fantastisch hoor, raar maar waar, maar heel ver komen ze nooitquote:
*in de OP gaat kijken hoeveelquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:11 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig vallen er straks heel veel doelpunten
Ja ik snap ook niet waarom iedereen opeens tegen Spanje isquote:
Tja alles om te winnen hequote:
Ik ben heul niet tegen Spanjequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom iedereen opeens tegen Spanje is
ik voel me in de steek gelaten, was Marlalala hier maar
Vier jaar geleden vloog Spanje er toch in de 8e finale uit?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vier jaar geleden nog.
Daarna maar 1 nederlaag geleden in 4 jaar. Nu dus de 2de.
Ik ben neit tegen Spanje hoor... ik zou het alleen wel een stunt vinden als Spanje er nu al uit zou liggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind optimaal gebruik maken van je kracht niet laf. Bovendien had het ook net zo goed 2-0 kunnen zijn, Spanje was verdedigend echt matig.quote:
Het is altijd leuk als een overmoedig team met beide voeten op de grond wordt gezetquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heul veul mensen vinden het maar een schwalbe ploeg ofzeau. Geen idee of dat ook zo is. Niet meer als in Portugal lijkt me.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En wat een fout van casillas zegquote:
Ik ben niet anti-Spanje, maar vind het wel leuk voor Zwitserland.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Fabregas moet er ALTIJD in inderdaad, een held is dat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En wat een fout van casillas zegsukkel
en waarom fabregas niet erin gezet??? Dom dom dom!!! De volgende 2 wedstrijden winnen we gewoon
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En wat een fout van casillas zegsukkel
en waarom fabregas niet erin gezet??? Dom dom dom!!! De volgende 2 wedstrijden winnen we gewoon
Alleen maar vededigen niet lafquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind optimaal gebruik maken van je kracht niet laf. Bovendien had het ook net zo goed 2-0 kunnen zijn, Spanje was verdedigend echt matig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is altijd leuk als een underdog wintquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-Spanje, maar vind het wel leuk voor Zwitserland.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:16 schreef iBenny het volgende:
Ik ga ff voedeseliviseren
Ok, Kusjes aan je vader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Schwalbe ploegquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heul veul mensen vinden het maar een schwalbe ploeg ofzeau. Geen idee of dat ook zo is. Niet meer als in Portugal lijkt me.
Nou in dit geval niet, want het bleek te werken, en in een WK ga je voor de winstquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen maar vededigen niet lafOMG
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:16 schreef iBenny het volgende:
Ik ga ff voedeseliviseren
Vergeet je capodastertje nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zwitserland is altijd al laf geweest.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet je dan tegen Spanje? Vol op de aanval? De Zwitsers deden hetzelfde als de Denen, het spel van de tegenstander ontregelen. Alleen Denemarken hield dat niet vol en had zelf te weinig kansen. Zwitserland profiteerde optimaal van de fouten van Spanje. Zelf hebben ze geen fout gemaakt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vaak wel jaquote:
Ik hou niet van laf voetbal. Ik hou van aanvallend voetbalquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou in dit geval niet, want het bleek te werken, en in een WK ga je voor de winst
Hij is me niet opgevallenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat vond je van de keeper van Zwitserland
Op een WK? Met zoveel belangen lees; geld? Hahaquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou niet van laf voetbal. Ik hou van aanvallend voetbal
maar ieder zijn keus.
O nee in principe ben ik het echt wel met je eens, maar ik snap de keuze van Zwitserland in deze welquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ieder zijn keus.
Dan zou je erg teleurgesteld moeten zijn in Spanje, want in dat geval hebben ze nog harder gefaald.quote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bedenkt een topicfiller.quote:
Voor de spiegel ook dan natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:24 schreef Bellatrix het volgende:
Soms dan denk ik zo wel eens van, Bella, (ik zeg dan natuurlijk mijn echte naam want anders zou dat wel heul raar zijn) wat bent je toch goed, en grappig en ongelofelijk leuk. Ja zeg ik dan, ik heb het van de beste geleerd! Ja van wie dan zeg ik dan. Van jou natuurlijk!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:24 schreef Bellatrix het volgende:
Soms dan denk ik zo wel eens van, Bella, (ik zeg dan natuurlijk mijn echte naam want anders zou dat wel heul raar zijn) wat bent je toch goed, en grappig en ongelofelijk leuk. Ja zeg ik dan, ik heb het van de beste geleerd! Ja van wie dan zeg ik dan. Van jou natuurlijk!
Ja als ik mezelf aan het bekijken ben.quote:
Ik snapte hetquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja als ik mezelf aan het bekijken ben.
Nee je begrijpt het niet, KALLY JE BEGRIJPT HET NIET.quote:
Idd ik vind dat zoooo goede voetballer!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:15 schreef Torrio het volgende:
[..]
Fabregas moet er ALTIJD in inderdaad, een held is dat.
Bella, ik snapte het welquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee je begrijpt het niet, KALLY JE BEGRIJPT HET NIET.
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik.
Komt van Arsenal he, zegt genoegquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idd ik vind dat zoooo goede voetballer!!!
Smakelijkquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Bella, ik snapte het wel![]()
Ik zag je alleen iets meer als De Niro
quote:
quote:
Tapas met bier?quote:
Hij is een stuk cooler als die Bale flapdrolquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Naja hij was wel doenbaar in die tijd dus oke
Bale.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is een stuk cooler als die Bale flapdrol![]()
Het was dus een compliment
Nee deze keer niet met je eensquote:
okaiquote:
Kusje op je Spanje wond.quote:
Eigen schuld dikke bult. Met Cesc in de basis was het heel anders gelopen.quote:
Fabregasquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult. Met Cesc in de basis was het heel anders gelopen.
Ik heb het doelpunt niet gezien, toen was ik onderweg naar huis. Ik zal eens gaan kijken (en lachen)quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Fabregas
stomme fout van Casillas zeg
Ik heb hem na de wedstrijd gezien, beetje knullig er rommelig doelpuntquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb het doelpunt niet gezien, toen was ik onderweg naar huis. Ik zal eens gaan kijken (en lachen)
Ja inderdaad. Maar wel scherp van die Zwitsers.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem na de wedstrijd gezien, beetje knullig er rommelig doelpunt
Volgens mij heb jij de ziekte inquote:
Kunt het ze moeilijk kwalijk nemen.quote:
quote:
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kunt het ze moeilijk kwalijk nemen.
idd, klinkt echt fout.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
'vrouwtje' Dat klinkt echt vreselijk.
Maar een vrolijkevoor jou!
Maar ik bedoel het liefquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
'vrouwtje' Dat klinkt echt vreselijk.
Maar een vrolijkevoor jou!
Jij bent echt naar de klotequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:24 schreef Bellatrix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |