Voor de spiegel ook dan natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:24 schreef Bellatrix het volgende:
Soms dan denk ik zo wel eens van, Bella, (ik zeg dan natuurlijk mijn echte naam want anders zou dat wel heul raar zijn) wat bent je toch goed, en grappig en ongelofelijk leuk. Ja zeg ik dan, ik heb het van de beste geleerd! Ja van wie dan zeg ik dan. Van jou natuurlijk!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:24 schreef Bellatrix het volgende:
Soms dan denk ik zo wel eens van, Bella, (ik zeg dan natuurlijk mijn echte naam want anders zou dat wel heul raar zijn) wat bent je toch goed, en grappig en ongelofelijk leuk. Ja zeg ik dan, ik heb het van de beste geleerd! Ja van wie dan zeg ik dan. Van jou natuurlijk!
Ja als ik mezelf aan het bekijken ben.quote:
Ik snapte hetquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja als ik mezelf aan het bekijken ben.
Nee je begrijpt het niet, KALLY JE BEGRIJPT HET NIET.quote:
Idd ik vind dat zoooo goede voetballer!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:15 schreef Torrio het volgende:
[..]
Fabregas moet er ALTIJD in inderdaad, een held is dat.
Bella, ik snapte het welquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee je begrijpt het niet, KALLY JE BEGRIJPT HET NIET.
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik.
Komt van Arsenal he, zegt genoegquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idd ik vind dat zoooo goede voetballer!!!
Smakelijkquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Bella, ik snapte het wel![]()
Ik zag je alleen iets meer als De Niro
quote:
quote:
Tapas met bier?quote:
Hij is een stuk cooler als die Bale flapdrolquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Naja hij was wel doenbaar in die tijd dus oke
Bale.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is een stuk cooler als die Bale flapdrol![]()
Het was dus een compliment
Nee deze keer niet met je eensquote:
okaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |