Het viel mij op omdat ik 10 punten voor stond, en we nu allebei 10 punten haddenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo goed hou ik het niet bij hoor, ik let eigenlijk alleen op mijn stand
quote:
O okequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het viel mij op omdat ik 10 punten voor stond, en we nu allebei 10 punten hadden
Wat een stunt zou dat zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Spanje er al na de eerste rondje uitvliegt
Zou niet de 1e keer zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Spanje er al na de eerste rondje uitvliegt
Vier jaar geleden nog.quote:
quote:[Comment From Vince]
Chile fan to Swiss fan: "Did we just become best friends?"
Chris Jones: And Vince captures the spirit of the World Cup... Every four years, we come together to celebrate the beautiful game...
Chris Jones: ... and to watch Spain choke.
Leuk??? Eerder lafquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:06 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk gevoetbald van Zwitserland.
Laat de anti-voetbal brigade maar komen.
Spanje is echt niet zo fantastisch hoor, raar maar waar, maar heel ver komen ze nooitquote:
*in de OP gaat kijken hoeveelquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:11 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig vallen er straks heel veel doelpunten
Ja ik snap ook niet waarom iedereen opeens tegen Spanje isquote:
Tja alles om te winnen hequote:
Ik ben heul niet tegen Spanjequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom iedereen opeens tegen Spanje is
ik voel me in de steek gelaten, was Marlalala hier maar
Vier jaar geleden vloog Spanje er toch in de 8e finale uit?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vier jaar geleden nog.
Daarna maar 1 nederlaag geleden in 4 jaar. Nu dus de 2de.
Ik ben neit tegen Spanje hoor... ik zou het alleen wel een stunt vinden als Spanje er nu al uit zou liggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind optimaal gebruik maken van je kracht niet laf. Bovendien had het ook net zo goed 2-0 kunnen zijn, Spanje was verdedigend echt matig.quote:
Het is altijd leuk als een overmoedig team met beide voeten op de grond wordt gezetquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heul veul mensen vinden het maar een schwalbe ploeg ofzeau. Geen idee of dat ook zo is. Niet meer als in Portugal lijkt me.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |