quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:46 schreef Splutje het volgende:
Op de dag dat je geslaagd bent erachter komen dat je eigenlijk de d'tjes en t'tjes nog niet beheerst
Zelfs op de uni faalt meerendeelquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:46 schreef Splutje het volgende:
Op de dag dat je geslaagd bent erachter komen dat je eigenlijk de d'tjes en t'tjes nog niet beheerst
quote:
quote:Haha! heel VMBO is #geslaagt . is dat iets nieuws ten opzichte van #geslaagd ? #durftevragen @ thuis van Frank
Eindelijk, na al die jarenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan deze tokkie nou geslaagd zijn.
Wij elite horen het morgen pasquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef Winner_Taco het volgende:
Zouden er ook VWOers zijn die geslaagt zijn
quote:Me Lieve Nichtje Is Geslaagt Voor Dr Exames !!Super Apen Trosts op de!!!! ga zo door lieverd!! @ ERGENS WAAR JIJ NOOIT KOMT
Knappe kerelquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
Welke Fok!er is dit?
[ afbeelding ]
[..]
Ze heeft de school opgegetenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan deze tokkie nou geslaagd zijn.
stop eens echtquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Nog niemand?
Dan kop ik hem in.
Hyves.
Nou ik ben benieuwd .quote:
#4quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Nog niemand?
Dan kop ik hem in.
Hyves.
Met epische examens als bloemschikken en dierenverzorgenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:56 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd .
Dit VMBO schorem komt toch niet verder dan assistent-verkoper bij de Schoenenreus enzo
Bullshit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:56 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd .
Dit VMBO schorem komt toch niet verder dan assistent-verkoper bij de Schoenenreus enzo
moet jij geen fok foto's maken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Nog niemand?
Dan kop ik hem in.
Hyves.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:37 schreef Zero17 het volgende:
Geslaagt?
Terug naar school die geestelijk uitgedaagde mensen.
En dan dit:quote:GESLAAAGD MOTHERFUCKERSSSS , IEDEREEN KAN NU ME KANKER RUG OP AL DIE FUCKING LERAREN OP MCO :graduate:
quote:Beste vrienden-vriendinnen, bij mij is kanker in aanleg en een beginnende tumor geconstateerd. Daarom ik ga morgen naar het ziekenhuis een TC en MRI scan onderzoek laten doen. Ze willen zien of ik uitzaaingen heb aan de limfklieren. Ik vraag jullie allemaal om mij berichtjes, wensen/plaatjes te blijven sturen??? Ook al kan ik voorlopig niet op hyves zijn. Over een paar weken halen ze een stukje van mijn darm weg. Dat gebeurd door middel van een buik-operatie. Beste mensen ik hou van jullie en ik hoop dat jullie mij blijven steunen!!! Ik zal jullie steeds over alle verdere ontwikkelingen informeren. @ Thuis.
Inderdaad, geslaagt met een d schrijvenquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:09 schreef AdvancedPower het volgende:
http://www.hyves.nl/nu/?search=kanker
Hoe triest als je dit leest:
[..]
En dan dit:
[..]
Ik moest er wel een beetje om lachen hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En dan dit:
[..]
Vind 't best mooi eigenlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik moest er wel een beetje om lachen hoor
Subtiel verschil in de context.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En dan dit:
[..]
quote:ben gvd nog geslaagt ook morge me cijverlijst ophalen en 1juli me diploma op halen @ diploma
Damn dat zijn veel mensenquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:57 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.hyves.nl/nu/?search=cijverlijst
Dat vertrouwen was bij mij al voor dit topic verdwenen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:05 schreef Floxcie het volgende:
Dankzij dit topic is mijn vertrouwen in de samenleving van de nabije toekomst helemaal vergaan.
aldus Giovanniquote:ben gvd nog geslaagt ook morge me cijverlijst ophalen en 1juli me diploma op halen @ diploma
vandaag, 17:34 - 2 reactie(s) Reageer
Slim, hij wist niet welke letter die moest typen dus hij laat hem gewoon wegquote:
Waarom zo negatief ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:16 schreef leRomein het volgende:
[..]
Dat vertrouwen was bij mij al voor dit topic verdwenen.
Van mij partquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:57 schreef Lauwierent het volgende:
Ik haat mensen die GESLAAGT zijn. Ga in de hoek staan en schaam je diep.
Doe je dat niet, dan mag je van mij part de ergste variant van tyfus krijgen.
quote:Fok het leven, deze jonge komt van de straten.. Gha mijn eigen weg niemand die me nu nog kan tegenhouden!!! @ doet er niet toe!!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:08 schreef ach het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook net een reply er op
Doe ff normaalquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:08 schreef ach het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook net een reply er op
Inderdaad, ik zag laatst iemand "associeerd" schrijven.quote:
Niks nieuws. Wat ook vaak voorkomt is Het: Gebeurd, Betekend, Verteld, Beleefd etc..quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag laatst iemand "associeerd" schrijven.
Ik moest er hard om lachen.quote:
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt waar, te triest, zo'n figuurPreventief afmaken.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
jaZag hen ook al.
Foto van die arme jongen/trieste pauper gezien?hahaha wat een mislukte 6-pack, dat lijkt net een anusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt waar, te triest, zo'n figuurPreventief afmaken.
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
jaZag hen ook al.
Foto van die arme jongen/trieste pauper gezien?En dan al die reactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt waar, te triest, zo'n figuurPreventief afmaken.
Allemaal van die chicks dat het mooi is, van die gozers mooi ik wil ook zulke buikspieren etc
Het ziet er echt niet uit
yer not one of dem smart felers are ye?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |