quote:Haha! heel VMBO is #geslaagt . is dat iets nieuws ten opzichte van #geslaagd ? #durftevragen @ thuis van Frank
Eindelijk, na al die jarenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan deze tokkie nou geslaagd zijn.
Wij elite horen het morgen pasquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef Winner_Taco het volgende:
Zouden er ook VWOers zijn die geslaagt zijn
quote:Me Lieve Nichtje Is Geslaagt Voor Dr Exames !!Super Apen Trosts op de!!!! ga zo door lieverd!! @ ERGENS WAAR JIJ NOOIT KOMT
Knappe kerelquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
Welke Fok!er is dit?
[ afbeelding ]
[..]
Ze heeft de school opgegetenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan deze tokkie nou geslaagd zijn.
stop eens echtquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Nog niemand?
Dan kop ik hem in.
Hyves.
Nou ik ben benieuwd .quote:
#4quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Nog niemand?
Dan kop ik hem in.
Hyves.
Met epische examens als bloemschikken en dierenverzorgenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:56 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd .
Dit VMBO schorem komt toch niet verder dan assistent-verkoper bij de Schoenenreus enzo
Bullshit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:56 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd .
Dit VMBO schorem komt toch niet verder dan assistent-verkoper bij de Schoenenreus enzo
moet jij geen fok foto's maken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Nog niemand?
Dan kop ik hem in.
Hyves.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |