quote:Vervang dit door je naam en team
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 10 in de uitslag van de race (max 52 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
idd... wat een grijze bende daarquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:25 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik hoop dat ze de auto's mooi versieren. Dan is er tenminsten nog wat te zien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Bij deze vast een preview van mijn voorspelling.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:23 schreef sasquatsch het volgende:
K*t circuit! Uitslag is afhankelijk van de kwalificatie, want inhalen kan bijna niet!
Mea Culpa, de vorige was niet zozeer vergeten, maar meer een probleem om internettoegang te krijgen op vakantie (ok, telefoon had gekund maar de hoofdprijs daarvoor te gaan betalen gaat mij wat te verquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:26 schreef Swindler het volgende:
ik hoop dat me teamgenoot weer meedoet deze ronde
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:49 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Er zijn vast wel plaatjes te vinden. F1.com heeft ze ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wij hebben vast nog wel iets in het archief zitten
Altijd onderweg naar het avontuur
Je had me kunnen sms'en?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:08 schreef LeXX het volgende:
[..]
Mea Culpa, de vorige was niet zozeer vergeten, maar meer een probleem om internettoegang te krijgen op vakantie (ok, telefoon had gekund maar de hoofdprijs daarvoor te gaan betalen gaat mij wat te ver)
In elk geval, ik ben er weer bij
[offtopic]quote:
Had inderdaad gekund, maar helemaal niet meer bij stilgestaan!quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Je had me kunnen sms'en?Had ik het voor je hier neergezet.
Maar dan moest je weten wat er allemaal gevraagd werd.
Dat was mss goedkoper geweest
Het is ook lastig bij te houden zo met het WK er nog bijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:29 schreef McTasty het volgende:
meeen je niet tvp ik hem vergeet ik het nog...
Haha coolquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:16 schreef LeXX het volgende:
[..]
[offtopic]
Ik zag afgelopen maandag het mobile home van Marco Melandri rijden op de ring van RotterdamOngetwijfeld onderweg van Silverstone naar Assen. Het was een Italiaans kenteken, en een sticker met nummer 33 achterop, dus dat kan haast niet missen
[/offtopic]
Sterker nog, geen een punt ivm het te laat plaatsen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:34 schreef Peterselieman het volgende:
Dat punt voor Rosberg telt niet mee hoor. Die was te makkelijk voor jou
dat dusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |