Superleuk P! Heb een paar tientallen foto's gekekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
Nou vooruit danBluezz en koor in actie
http://series.peterdehoog.nl/popkoorhaarlem2010/
foto's worden op dit moment nog een keer gegenereerd omdat de staande foto's iets te groot zijn maar kijken kan alvast
Dat hangertje heeft ze altijd om. Dat is een zelf ontworpen en speciaal voor haar gemaakte Chai.quote:
Goed steer!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
Hobje, wat naar, herinneringen letterlijk in rook opgaan. Had het bij m'n laatste harddiskcrash..... alle foto's sinds 2001 ofzo weg.![]()
Voorstelling ging erg goed! Denk dat we op 80% van ons kunnen zaten, en da's prima voor een premiere. Nu nog twee voorstellingen knallen!
En belangrijker: ik weet weer helemaal waarom ik theater spelen zo helemaal fantastisch geweldig vind. Echt heel veel spelplezier gehad.
Mooie foto's!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
Nou vooruit danBluezz en koor in actie
http://series.peterdehoog.nl/popkoorhaarlem2010/
foto's worden op dit moment nog een keer gegenereerd omdat de staande foto's iets te groot zijn maar kijken kan alvast
Heb jij die haar gegeven?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hangertje heeft ze altijd om. Dat is een zelf ontworpen en speciaal voor haar gemaakte Chai.
Wat leuk Steerquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
Hobje, wat naar, herinneringen letterlijk in rook opgaan. Had het bij m'n laatste harddiskcrash..... alle foto's sinds 2001 ofzo weg.![]()
Voorstelling ging erg goed! Denk dat we op 80% van ons kunnen zaten, en da's prima voor een premiere. Nu nog twee voorstellingen knallen!
En belangrijker: ik weet weer helemaal waarom ik theater spelen zo helemaal fantastisch geweldig vind. Echt heel veel spelplezier gehad.
Nogmaals Wauw & Super Peequote:Op donderdag 17 juni 2010 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
ThnxAlleen dat licht man
Rood licht EN rode kleding is overkill voor auto wit balans
Kan-ie niet goed mee omgaan
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik mocht kiezen tussen een besnijdenis of een Chai
De Chai is idd hygiënischerquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja echt leuk, het was maar de helft van het koor, maar een aantal vrouwen ken ik eigenlijk niet eens bij naamquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:20 schreef Duderella het volgende:
Och lieve Hobje, wat ontzettend naar van je kelderbox. Niet alles in je huis is van emotionele waarde, maar juist vaak wel die spulletjes die in een doosje ergens staan opgeslagen.
Hoe was de after-singing-meet Bluezz? Lekker alles geëvalueerd en nagenoten?
Achteraf gezien had een besnijdenis mij stukken minder hard werken in bed opgeleverd. Had dat nou maar gekozen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:33 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:29 schreef Duderella het volgende:
En wat is Bluezz toch eigenlijk een lekker wief hè?
Graag gedaan hoorquote:
Ja dat is vast de 'observer'quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja echt leuk, het was maar de helft van het koor, maar een aantal vrouwen ken ik eigenlijk niet eens bij naam![]()
Is dat the observer in me? Nou ja iig onttrek ik me vaak aan het napraten etc. maar soms maak ik een uitzondering. Je leert elkaar ook wel wat beter kennen, van sommigen weet ik nu bijv wat ze doen in het dagelijks leven en hoelang ze al koren
Oh dat was gemeend.quote:
Ik ook. Daarom heb ik haar 'genomen'.quote:
Nou zeg dat!quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heb ik haar 'genomen'.![]()
En naarmate ze 'rijper' wordt, wordt ze steeds mooier.
Oh en het antwoord daarop was trouwens 'Nee'.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:03 schreef Duderella het volgende:
Oh en het antwoord daarop was trouwens 'Nee'.
![]()
Ik denk het.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Had ik hem toch met het decolleté voor moeten aan doen?
yum, lekker figuurje hoorquote:
Een van mijn grappigste herinneringen heeft te maken met lezen, ik had me voor groep 3 al geleerd te lezen en we kregen in het begin van het jaar een opdracht en dat zou de juf groep voor groep uitleggen. Ik kon dus al lezenquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:47 schreef SeaOfLove het volgende:
ah, wakker... lag om half 9 ofzo al te slapenNice dress, golfert
Wat een ophef over die dingen. @Dude, had een stukje van je topic gelezen in OUD, daarin zei je al lid te worden van de bieb. Wat ook nog heel leuk is, is voorgelezen te worden op die leeftijd. Ik heb er in ieder geval hele goede herinneringen aan ookal kon ik zelf al prima lezen
Bij ons op de basisschool werd er zelfs nog in de 6de klas (nu groep 8) voorgelezen (Terlouw, Beckman).... kleine christelijke dorpsschool waar ik op zat
Eigenlijk het zelfde... hoop dat ik morgen eindelijk het lef heb om echt naar de huisarts te gaan. Wil er verder nog niemand mee lastig vallen ook omdat m'n zus weer zwanger is. Dat moet feest zijn. Maar hoe langer ik het uitstel hoe banger ik word, morgen de wekker maar heel vroeg zetten, want ik moet 's middags weer werken, maar morgen is de enige dag dat ik alleen thuis ben deze week :Squote:Op donderdag 17 juni 2010 03:04 schreef SeaOfLove het volgende:
lolz! lekker bijdehand was je, zokunenHoe gaat het nu met je?
Maar dat is engquote:Op donderdag 17 juni 2010 03:22 schreef SeaOfLove het volgende:
jeetje, je bent nog steeds niet geweest dus. Het is leuk dat je zus zwanger is maar je moet ook voor jezelf zorgen
Goedemorgenquote:Op donderdag 17 juni 2010 06:53 schreef cybermans het volgende:
Goede moggels
vandaag jarigcharlie lownoise
42
Wat een smilies toch weerquote:Op donderdag 17 juni 2010 07:09 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemorgenEn die gast heb ik in december gezien
Toen draaide hij in het PAard-cafe (naast Paard van Troje in Den Haag) voor het Haiti benefiet
![]()
Smilies zijn goedquote:
heb je hem ook gezien buiten de zoeker van je camera?quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GoedemorgenEn die gast heb ik in december gezien
Toen draaide hij in het PAard-cafe (naast Paard van Troje in Den Haag) voor het Haiti benefiet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |