quote:
Op donderdag 17 juni 2010 01:47 schreef SeaOfLove het volgende:ah, wakker... lag om half 9 ofzo al te slapen

Nice dress, golfert

Wat een ophef over die dingen. @Dude, had een stukje van je topic gelezen in OUD, daarin zei je al lid te worden van de bieb. Wat ook nog heel leuk is, is voorgelezen te worden op die leeftijd. Ik heb er in ieder geval hele goede herinneringen aan ookal kon ik zelf al prima lezen

Bij ons op de basisschool werd er zelfs nog in de 6de klas (nu groep 8) voorgelezen (Terlouw, Beckman).... kleine christelijke dorpsschool waar ik op zat
Een van mijn grappigste herinneringen heeft te maken met lezen, ik had me voor groep 3 al geleerd te lezen en we kregen in het begin van het jaar een opdracht en dat zou de juf groep voor groep uitleggen. Ik kon dus al lezen

en voor de juf het uitgelegd had had ik dat al gedaan en wij deden dus niks meer....
Juf boos, wij van "maar we zijn al klaar", zij van "yeah right" *kijkt* errrrm, ok

Ik vind dat soort fratsen toch wel humor en ik zie me neefje me hierin nog zwaar overtreffen en dan lach ik nog harder

Ik vind hem echt zo geniaal

(en vind het zoooo tof dat hij mij ook tof vind, kwamen ze van het weekend hier aan en ik loop de tuin in (ze waren op de fiets) en het eerste dat ik hoor is JAAAAA ***** is er ook.... *smelt*
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge