Goedemorgenquote:Op donderdag 17 juni 2010 06:53 schreef cybermans het volgende:
Goede moggels
vandaag jarigcharlie lownoise
42
Wat een smilies toch weerquote:Op donderdag 17 juni 2010 07:09 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemorgenEn die gast heb ik in december gezien
Toen draaide hij in het PAard-cafe (naast Paard van Troje in Den Haag) voor het Haiti benefiet
![]()
Smilies zijn goedquote:
heb je hem ook gezien buiten de zoeker van je camera?quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GoedemorgenEn die gast heb ik in december gezien
Toen draaide hij in het PAard-cafe (naast Paard van Troje in Den Haag) voor het Haiti benefiet
![]()
Rood licht mét rode kledingquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:28 schreef TAV74 het volgende:
@P: die eerste foto is helemaal geweldig!
En dat rode licht is inderdaad fotohel!
Ik slaap ook beter als ik max 2 wijntjes op heb en moet werken. Maar ja.... het is zo lekkah hequote:Op donderdag 17 juni 2010 08:28 schreef TAV74 het volgende:
Pfff, ik drink niet nooit bier meer doordeweeks. Had echt maar een paar glazen gehad na de jaarvergadering en ik heb me toch een partij brak geslapen zeg. In het uitzonderlijke geval dat ik doordeweeks iets drink dus alleen nog Whisky
Ik slaap van een paar biertjes doordeweeks altijd onrustig gek genoeg. Maar vannacht was het wel heel erg, en ik was al niet al te fit deze week.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik slaap ook beter als ik max 2 wijntjes op heb en moet werken. Maar ja.... het is zo lekkah he
heb ze gezien... hele mooie foto's P. vind dat rood met rood niet storend.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
Nou vooruit danBluezz en koor in actie
http://series.peterdehoog.nl/popkoorhaarlem2010/
foto's worden op dit moment nog een keer gegenereerd omdat de staande foto's iets te groot zijn maar kijken kan alvast
rubje is denk dezelfde, aangezien hij een keer een foto had gepost met hetzelfde soort eten als voorgaande keren.. met toen die foto van Golfer erbijquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:59 schreef SeaOfLove het volgende:
bluez, is die rubje nu i-spy/sanni/en al die andere nicks? Zag hem laatst in het wat eten we vandaag topic een foto posten en ik moest echt op mijn handen gaan zitten om niet te reageren
Het resultaat misschien niet, maar heb je zelf wel eens geprobeerd in die omstandigheden acceptabele foto's te maken?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ze gezien... hele mooie foto's P. vind dat rood met rood niet storend.
Hoe zo dan Lie?quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:46 schreef LieLie het volgende:
Oe, en over een kwartier worden de normeringen voor de eindexamens bekend, wel spannend voor de mr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |