Precies op de wenkbrauwen. WD zou zeggen dat dit trendy en modern is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, daarnaast zou een haarband mij echt wel beter staan dan een staart
En bij sommige meisjes staat een staart beter, bij anderen een haarband. Bij jou (zoals je dat ding op deze foto omgeknoopt hebt) is een staart beter
MikeLove21quote:
Wtf, die vrouw die naar beneden springt en niet wordt gevangenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:15 schreef wise het volgende:
http://www.nypost.com/p/n(...)c5yfennb3xpgE1XTldAK
wtf
filmpje onderaan.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
I AM JIZZING MY FUCKING PANTS RIGHT NOW
Geslaagd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
I AM JIZZING MY FUCKING PANTS RIGHT NOW
Dat dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wtf, die vrouw die naar beneden springt en niet wordt gevangen
En die vent wordt volledig geblust en kan daarna normaal lopen maar overlijdt 3 dagen later alsnog? THE FUCK
Nee, zo'n haarband is tof.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef Chai het volgende:
Maar die voetballers hebben een haarband die het haar nog extra tegen ze aandrukt. Doe het dan helemaal los.![]()
Los lang haar bij zwetende mensen.![]()
Jij mag haar helemaal niet uitlachen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef Fascination het volgende:
Als je een onvoldoende hebt gehaald lach ik je uit, wd.
ZE ZIJN MENSEN AAN HET BELLEN JONGE IK WIL SLAGEN JA. ZE ZIJN NU PAS BIJ DE Nquote:
Die heeft tenminste nog nut, maar zo'n plaktouwtje niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, zo'n haarband is tof.
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat van N?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ZE ZIJN MENSEN AAN HET BELLEN JONGE IK WIL SLAGEN JA. ZE ZIJN NU PAS BIJ DE N
MIJN ACHTERNAAM IS MET EEN W!!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft tenminste nog nut, maar zo'n plaktouwtje niet.
Wolvegaquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ZE ZIJN MENSEN AAN HET BELLEN JONGE IK WIL SLAGEN JA. ZE ZIJN NU PAS BIJ DE N
MIJN ACHTERNAAM IS MET EEN W!!
Why not, dear Mozy?quote:
OWNEDquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
Dominique
Gezakt op 1 tiende punt.. @ thuis
DIT IS PURE KANKER GEK
BETER BEN IK GESLAAGD
das zuurquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
Dominique
Gezakt op 1 tiende punt.. @ thuis
DIT IS PURE KANKER GEK
BETER BEN IK GESLAAGD
Wan der Sloot.quote:
dat kan ookquote:
GAST IK SPACE HEM.quote:
Mooie vrije trapquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
GAST IK SPACE HEM.
Mijn nagels staan in mijn handen. Ik heb het niet meer. 35 minuten nog. Ik ga kapot. Ik moet kotsen.
Ga soppen of rook wat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
GAST IK SPACE HEM.
Mijn nagels staan in mijn handen. Ik heb het niet meer. 35 minuten nog. Ik ga kapot. Ik moet kotsen.
Mijn broertje is ook geslaagd. En hij is 15quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er zijn er 2 gezakt, dat ik weet. Nu.
msnquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:26 schreef reetveter het volgende:
WD is de enige in mijn msn lijst die vandaag kan slagen. En heb ook maar 1 havist op msn die kan slapen
.
wat een slap schot eerderquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn broertje is ook geslaagd. En hij is 15
owh, okquote:
Kotsen van de zenuwen. Dat is echt de grootste ziekte die een mens kan hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
GAST IK SPACE HEM.
Meh, hij ging er wel mooi tussendoor en Casillas had er moeite mee.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar vallen de chicks als eerst voor me.
[..]
Ik had gisteren ook diarree, maar dat was omdat ik de dag daarvoor van 12 uur 's middags tot 11 uur 's avonds op bier en sigaretten had geleefd.quote:
NEE MAAR IK BEN GEWOON BANGquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:29 schreef Fascination het volgende:
wd, kom op nou.Is er uberhaupt een kans dat je zakt?
[..]
Ik van die weight gainer kanker ;')quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook diarree, maar dat was omdat ik de dag daarvoor van 12 uur 's middags tot 11 uur 's avonds op bier en sigaretten had geleefd.
Net alsof je het daar eerder komt te weten dan via de telefoon. Get real.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef wolvendagen het volgende:
DIE HOERESITE VAN SCHOOL DOET HET OOK NIET
Sufkut.quote:
Daar staat de lijst met geslaagden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof je het daar eerder komt te weten dan via de telefoon. Get real.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef Chai het volgende:
Ik ga volgend jaar echt niet stressen, ik slaag sws, dat weet ik nu al.
VMBO.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:31 schreef reetveter het volgende:
http://www.hyves.nl/nu/?search=%22geslaagt%22![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:31 schreef reetveter het volgende:
![]()
![]()
Dan ga je zo badquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
I am officially trippin balls.Beter vraag ik mijn vader om wiet te halen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:31 schreef reetveter het volgende:
![]()
![]()
en dat is dan de toekomst van NLquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:31 schreef reetveter het volgende:
![]()
![]()
Die mogen hun diploma weer inleveren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:31 schreef reetveter het volgende:
![]()
![]()
Hasj is ook goed, als hij maar wat haalt.quote:
Of om je knock-out te slaan en je bij te laten komen als er gebeld is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
I am officially trippin balls.Beter vraag ik mijn vader om wiet te halen.
Dat wordt putjes scheppenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand is voor de tweede keer gezakt. HOE DAN
zwart werken: asfalt scheppen -> 80 euro per dagquote:
Sowieso je best moeten doen op het VMBO om te kunnen slagen.quote:
Zal ze er in trappenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:37 schreef Japsnars het volgende:
Even WD op haar huisnummer bellen, brb.
Allochtonen, dit, dat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
Wat?!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
sowieso, je best in HET LEVEN moeten doenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso je best moeten doen op het VMBO om te kunnen slagen.
Alors on Francequote:
Wat doe je. Dat is een meisje uit me klas gek. Nu kan iedereen me ping zien.quote:
what did i doquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
Ik neuk rv als ik geslaagd ben. D.m.v. GHB.
Oh dat is je ping, alsof wij een blackberry hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat doe je. Dat is een meisje uit me klas gek. Nu kan iedereen me ping zien.
Ff quoten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
Nothing, i just wanna fuck you.quote:
Dan heb je weinig meer aan hem.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kan die tweets niet eens zien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat doe je. Dat is een meisje uit me klas gek. Nu kan iedereen me ping zien.
Nee, dan ben je geslaagd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:43 schreef Potloodvis het volgende:
WD, als je niet word gebeld ben je dan gezakt?
Nee als je wel wordt gebeld.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:43 schreef Potloodvis het volgende:
Ik weet die ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
HAHAH I KZAG JE PING. OH WACHT DIE HAD IK AL
Nee, geslaagd. Als ik wel gebeld word, ben ik dood.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:43 schreef Potloodvis het volgende:
Hbo?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben niet gezakt. Volgend jaar bouwkunde of infratechniek studeren.
Do it. Faggot.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:44 schreef Potloodvis het volgende:
WD, ik heb je thuisnummer gevonden. Zal ik je bellen?
Volgens mij niet. Misschien moet jij het even proberen bij Mozy.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoe krijg je hem dan omhoog? Kan dat dan nog?
Maar als je wel gebeld word, word je geslagen.quote:
Do it.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:44 schreef Potloodvis het volgende:
WD, ik heb je thuisnummer gevonden. Zal ik je bellen?
Ja dan heb ik een jerrycan GHB nodig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Misschien moet jij het even proberen bij Mozy.
Ik stuurde je net een telefonische rick roll. Was dat je vader die opnam of heb ik het verkeerde nummer?quote:
Dan geef ik je een stomp.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:45 schreef reetveter het volgende:
Whehe, en dan zijn ze vergeten te bellen.
Er ging niet eens een telefoon over.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik stuurde je net een telefonische rick roll. Was dat je vader die opnam of heb ik het verkeerde nummer?
Gast. Waarom bel jij mij?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik stuurde je net een telefonische rick roll. Was dat je vader die opnam of heb ik het verkeerde nummer?
Verkeerde nummer dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er ging niet eens een telefoon over.
Ik zie het. Nu wil ik best Spanje weer tegen Duitsland zien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zie mijn reactie op de vorige pagina.
None of both. We staan niet in het telefoonboek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef Potloodvis het volgende:
WD, Zonnebloemstraat of Beverveen? Ik weet niet meer.
Net alsof ik via het telefoonboek zoek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
None of both. We staan niet in het telefoonboek.
Hahha kanker het is nog waar ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:49 schreef Japsnars het volgende:
Ahahah ik stuurde hem naar Chuck en zijn broertje nam op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:48 schreef Potloodvis het volgende:
HET FUCKING GEMEENTEHUIS MEISJE! HET FUCKING GEMEENTEHUIS!
watquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:49 schreef Japsnars het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.prankdialer.com/download/1276699729.mp3quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hahha kanker het is nog waar ook.
IK WEET NOG NIKS MATTIE. NOG TIEN MINUTEN DAN HEB IK ZEKERHEID.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:50 schreef Lakitu het volgende:
hey wd ben je nou al geslaagd ofniet? geen zin om terug te lezen
Hoe reageerde hij?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:49 schreef Japsnars het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://www.prankdialer.com/download/1276699729.mp3
met skype bellenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoe deed je dat.
Ik heb het nummer van Jochem van Gelderquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:51 schreef Japsnars het volgende:
Oke, heeft iemand het nummer van een BN'er?
OKE G. IK DUIM VOOR JE. LOBIquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK WEET NOG NIKS MATTIE. NOG TIEN MINUTEN DAN HEB IK ZEKERHEID.
PRIVE GEGEVENS.quote:
Dario Vujicevic.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:51 schreef Japsnars het volgende:
Flexican nummer heb ik. maar ik ga niet geven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:51 schreef Japsnars het volgende:
Enter the lucky person's phone number:quote:
Ja, is gratis maar voor het opnemen heb je pranktokens nodig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Flexican nummer heb ik. maar ik ga niet geven.Is dat gratis, prankdialer?
Fokpoule:quote:
Oh, internationaal moet je dus ook dokken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:52 schreef wise het volgende:
[..]
Enter the lucky person's phone number:
Don't worry, PrankDialer never stores or shares any personal information.
Free calls are limited to US & Canada only!
Use DialTokens to prank anyone in the world!
Country Area Phone
Ik heb 3-0, bij fok weet ik niet wat ik hebquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Fokpoule:
Spanje v. Zwitserland 0 0
Beter blijft het zo
Ik heb een excel met gegevens van Entertainment Group medewerkers. Niet dat jij die krijgt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:51 schreef Japsnars het volgende:
Hoe?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een excel met gegevens van Entertainment Group medewerkers. Niet dat jij die krijgt.
Ik heb ook 3-0 hoor, maar fok heeft vier wedstrijden ofzo gewoon niet ingevuld voor me, waardoor er 0-0 staat. Ik had ook 1-0 chili maar heb daar nu dus geen punten voor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb 3-0, bij fok weet ik niet wat ik heb.
Muilkorf.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
Wat krijg ik van jullie over 6 minuten als ik geslaagd ben?
Wat wil je?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
een veeg uit de panquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
Reetveter.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
Van jou gekregen.quote:
Een oprechte felicitatie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb 3-0 voor Spanje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Fokpoule:
Spanje v. Zwitserland 0 0
Beter blijft het zo
Mn vader lachte alweer om je.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:55 schreef Bragi het volgende:
So you can play along at home:
[ afbeelding ]
kusje waar je willll =$=$quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
Een knuffel van je eigen knuffelbeer SCer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
quote:
Gast waarom smooth.quote:
Hij is vroege leerling en ik ben 1 keer blijven zitten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha ik denk er nu pas aan. Maar WD zit in zelfde jaar als mijn broertje. 2 jaar verschil. =/
Hij is wel mooi.quote:
quote:
Mijn vriendin.quote:
Kankerdom mattie. Ik zei het nog; allochtonen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha ik denk er nu pas aan. Maar WD zit in zelfde jaar als mijn broertje. 2 jaar verschil. =/
Ze bedoelt gewoon een string.quote:
Bitchslap, omdat je je hebt lopen aanstellen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
Ja en ik heb Borsato weleens in real life gemeet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een excel met gegevens van Entertainment Group medewerkers. Niet dat jij die krijgt.
quote:
Bedoel je dan niet AUTOCHTONEN?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kankerdom mattie. Ik zei het nog; allochtonen.
Inderdaadquote:
Wat doe je neerbuigend over de look-a-like van RV?quote:
OH SHITquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja en ik heb Borsato weleens in real life gemeet.
En ik heb het mobiele nummer van Anita Witzier
Zeg dan dat hij niet mooi is.quote:
loopt er een kloon van die homo rond?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat doe je neerbuigend over de look-a-like van RV?
[ afbeelding ]
Hoe kom je nou weer aan die bovenstequote:Op woensdag 16 juni 2010 16:58 schreef Bragi het volgende:
Ik heb de 06 van Valerio.
En het telefoonnummer van Sieneke.
RV lijkt meer op Suarezquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat doe je neerbuigend over de look-a-like van RV?
[ afbeelding ]
inderdaad, das is hij nietquote:
Rv heeft een foto precies als deze die ik postte.quote:
quote:
vriend je bent 30 praat niet met onsquote:
Moest ooit een artikel schrijven over Sascha Visser, op basis van opmerkingen van mensen uit zijn omgeving.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer aan die bovenste
Gefeliciteerd!quote:
Haal daar maar een jaar of 6 vanafquote:
quote:
Ze heeft toch 25% Zweeds bloed in haar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Bedoel je dan niet AUTOCHTONEN?
Ohja ofcourse =$ FORGIVEquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze heeft toch 25% Zweeds bloed in haar.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom zit je pa mee te kijken als je zit te fokken
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:02 schreef Fascination het volgende:
Oké, gefeliciteerd.
was ik maar zo'n tough guy =$quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ga niet in de bandwagon om WD te feliciteren. =$ Ik feliciteer haar IRL =$ =$
Slappe hap vriend.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
True story. En ik lijk niet op die vent.
That's what she said.quote:
Ik ga met je copuleren nadat ik je ghb heb toegediend.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Eerst netjes als een meisje posten.
Weer een cm gegroeid?quote:
Dankjewelquote:
Ik heb een chick uit het Gooi geregeld.quote:
om nom nom nomquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb een chick uit het Gooi geregeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Há, grappenmaker.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb een chick uit het Gooi geregeld.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:08 schreef Japsnars het volgende:
Ik meot echt eens stoppen om lonely op mijn kamer op die toeter te blazen
Dit meen je niet hoop ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:08 schreef Japsnars het volgende:
Ik meot echt eens stoppen om lonely op mijn kamer op die toeter te blazen
Vreugde voor Zwitserland dat de grote favoriet neerhaaltquote:
Niet opzettelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:09 schreef reetveter het volgende:
Pique krijgt me een karatetrap tegen zijn bakkes.
Ja, ik blies 1x op zo'n toeter die hier nog lagquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik blies 1x op zo'n toeter die hier nog lag![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:11 schreef Bragi het volgende:
Dus....eigenlijk gaat het tussen Duitsland en Nederland, wie kampioen wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |