Wat doe je. Dat is een meisje uit me klas gek. Nu kan iedereen me ping zien.quote:
what did i doquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
Ik neuk rv als ik geslaagd ben. D.m.v. GHB.
Oh dat is je ping, alsof wij een blackberry hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat doe je. Dat is een meisje uit me klas gek. Nu kan iedereen me ping zien.
Ff quoten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
Nothing, i just wanna fuck you.quote:
Dan heb je weinig meer aan hem.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kan die tweets niet eens zien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat doe je. Dat is een meisje uit me klas gek. Nu kan iedereen me ping zien.
Nee, dan ben je geslaagd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:43 schreef Potloodvis het volgende:
WD, als je niet word gebeld ben je dan gezakt?
Nee als je wel wordt gebeld.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:43 schreef Potloodvis het volgende:
Ik weet die ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
HAHAH I KZAG JE PING. OH WACHT DIE HAD IK AL
Nee, geslaagd. Als ik wel gebeld word, ben ik dood.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:43 schreef Potloodvis het volgende:
Hbo?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben niet gezakt. Volgend jaar bouwkunde of infratechniek studeren.
Do it. Faggot.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:44 schreef Potloodvis het volgende:
WD, ik heb je thuisnummer gevonden. Zal ik je bellen?
Volgens mij niet. Misschien moet jij het even proberen bij Mozy.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoe krijg je hem dan omhoog? Kan dat dan nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |