Dat is relevant omdatquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom wil jij meer dan 100 mailtjes per dag sturen?
Dat is dan weer echt kankerlelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:43 schreef wise het volgende:
[..]
zo probeer een sik te krijgen zoals ik.
Gast ik was weg en was het topic aan het doorlezen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast. Kom er nog gezellig even achteraan huppelen...
Waarom wil je geen antwoord geven?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is relevant omdat? Ik moet er nog 200, maargoed beetje jammer als ik nu tot morgen en overmorgen moet wachten.
Geef je wachtwoord eens, kijk ik wel even.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is relevant omdat? Ik moet er nog 200, maargoed beetje jammer als ik nu tot morgen en overmorgen moet wachten.
Oh ik was niet de enigequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:45 schreef reetveter het volgende:
Online zeggen dat je je schaamhaar hebt geschoren is net weer iets TE.
quote:
Je leest altijd over m'n PI's heen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:45 schreef reetveter het volgende:
Het zijn dingen die zelfs ik inderdaad ook niet per se hoef te weten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:45 schreef reetveter het volgende:
OPEN JE OGEN.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
All en ik praten graag over schaamhaar om bragi te pesten. Denk ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wat is er zo bijzonder aan deze keer dat je het Al moest vertellen?
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:44 schreef Skylark. het volgende:
Jullie mogen kiezen:
Alleen cardio of full body + beetje cardio?
quote:
Ja, omdat geen enkele PI met die post kan compenserenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je leest altijd over m'n PI's heen.
Ja maar m'n vet% moet lager.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat denk je zelfmensen die alleen cardio doen
dat is voor vrouwen.
Oke wat jij wil.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, omdat geen enkele PI met die post kan compenseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |