Klopt, we leven hier in het westen, maar mijn haat is gericht op enkele westerse landen en niet alle westerse landen. De Yanks claimen dat ze "The leaders of the Free World" zijn. Met zuke uitspraken vraag je ook gewoon om problemen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Amerikanen != Westerlingen, ofwel er zijn veel meer westerlingen dan alleen Amerikanen.
Nederlanders bijvoorbeeld.
En moslims zijn echt goed bezig...
Opnieuw Somalische gestenigd voor overspel
http://www.depers.nl/buit(...)anier-gestenigd.html
En je overdrijft echt behoorlijk met het "afslachten van vrouwen en kinderen". Er vallen burgerdoden door oorlog ja..... maar ze zijn niet het doelwit wat jij hier toch lijkt aan te geven.
...en ondertussen loopt de "collateral damage"-teller aan de kant van de towelheads al aardig op. Van je broeders moet je het maar hebbenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:57 schreef eurabia het volgende:
[..]
Klopt, we leven hier in het westen, maar mijn haat is gericht op enkele westerse landen en niet alle westerse landen. De Yanks claimen dat ze "The leaders of the Free World" zijn. Met zuke uitspraken vraag je ook gewoon om problemen.
En wat die negers in Afrika doen staat los van wat Amerika in Irak doet. Amerika heeft niets in Irak te zoeken en zolang ze daar blijven blijf ik ze vuile moordenaars noemen. Maar jij bent natuurlijk zo'n iemand die denkt dat Amerika in Irak op terroristen jaagt die van plan zijn om het westen op te blazen. Teveel mainstream media gekeken dus.
De towelheads opereren voor Amerika. Na bijna tien jaar oorlog voeren hebben mensen het nog steeds niet door. Waarom zou een Moslim mede Moslims opblazen als hij 500 meter verderop Westerse soldaten/Instellingen kan opblazen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:00 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
...en ondertussen loopt de "collateral damage"-teller aan de kant van de towelheads al aardig op. Van je broeders moet je het maar hebben.
Hoezo vraag je om problemen als je de waarheid spreekt? Overigens is je zogenaamde haat gewoon gericht op het gehele Westen, want het hele blok zit in een of meerdere coalities en deelt grotendeels dezelfde normen en waarden; ergo heeft dezelfde cultuur of enkel minimale verschillen.quote:Klopt, we leven hier in het westen, maar mijn haat is gericht op enkele westerse landen en niet alle westerse landen. De Yanks claimen dat ze "The leaders of the Free World" zijn. Met zuke uitspraken vraag je ook gewoon om problemen.
Waarheid? The leaders of the Free World zaaien haat. Zet je TV aan of kijk anders online naar Amerikaanse nieuwszenders en je zult zien wat ik bedoel, mits je niet gebrainwashed bent.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:12 schreef Steeven het volgende:
[..]
Hoezo vraag je om problemen als je de waarheid spreekt? Overigens is je zogenaamde haat gewoon gericht op het gehele Westen, want het hele blok zit in een of meerdere coalities en deelt grotendeels dezelfde normen en waarden; ergo heeft dezelfde cultuur of enkel minimale verschillen.
Kom je er nu pas achter dat nieuws niet objectief is? Newsflash: dat is nergens zo. Dat Amerika een uniek politiek systeem heeft volgens jou doet niet af aan het feit dat het gehele Westen bij dezelfde civilizatie hoort. Maar inderdaad, alle niet-westerse politici zijn wel degelijk integer en eerlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:18 schreef eurabia het volgende:
[..]
Waarheid? The leaders of the Free World zaaien haat. Zet je TV aan of kijk anders online naar Amerikaanse nieuwszenders en je zult zien wat ik bedoel, mits je niet gebrainwashed bent.
Mijn haat is niet gericht op heel het westen omdat Amerika een uniek politiek systeem heeft. Amerika heeft geen twee kanten al doen ze het wel zo over laten komen. Amerika is in handen van banken en de militaire industrie. Amerika's missie is dus oorlog voeren om rijk te worden en een showtje op voeren voor het publiek. Het zijn allemaal acteurs die Amerikaanse politici. Ze hebben één ding gemeen en dat is veel geld maken over de lijken van onschuldige burgers.
Voor 99% van de kijkers is het nieuws nog steeds objectief. Hoeveel wetserlingen roepen er nu dat Amerika Iran hoort aan te vallen? Alleen op Fok zul je er al genoeg vinden. Dus ja, bullshit nieuws uitzenden werkt blijkbaar nog steeds.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:25 schreef Steeven het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter dat nieuws niet objectief is? Newsflash: dat is nergens zo. Dat Amerika een uniek politiek systeem heeft volgens jou doet niet af aan het feit dat het gehele Westen bij dezelfde civilizatie hoort. Maar inderdaad, alle niet-westerse politici zijn wel degelijk integer en eerlijk.
Kom op man, laat dat Calimero-complex van je eens varen. Ik wil daarmee niet zeggen dat alles wat de VS doen juist is, maar zoals jij het brengt kan ik je niet serieus nemen. Die blinde Amerikahaat is zo 2001.
Nee, jij doet nu een aanname. Je zegt nu dat mensen zoiets enkel en alleen zouden steunen op basis van subjectieve media. Je hebt wel gelijk dat er een hoop bullshit wordt uitgezonden en gepubliceerd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:41 schreef eurabia het volgende:
[..]
Voor 99% van de kijkers is het nieuws nog steeds objectief. Hoeveel wetserlingen roepen er nu dat Amerika Iran hoort aan te vallen? Alleen op Fok zul je er al genoeg vinden. Dus ja, bullshit nieuws uitzenden werkt blijkbaar nog steeds.
Waarom zou iemand hier in het westen een oorlog met Iran, Irak of Afghanistan steunen? Wat hebben deze landen jullie aangedaan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:44 schreef Steeven het volgende:
[..]
Nee, jij doet nu een aanname. Je zegt nu dat mensen zoiets enkel en alleen zouden steunen op basis van subjectieve media. Je hebt wel gelijk dat er een hoop bullshit wordt uitgezonden en gepubliceerd.
Irak had een dictator die gruwelijke dingen uitspookte, Afghanistan had een regime dat in de ogen van het Westen niet door de beugel kon plus een terrorist die iets deed op elf september en Iran dreigt met het opblazen van Israël wat genoeg reden is om tot militaire actie over te gaan mochten ze grappig gaan doen. Het Westen dreigt nl. niet met het van de kaart vegen van landen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef eurabia het volgende:
[..]
Waarom zou iemand hier in het westen een oorlog met Iran, Irak of Afghanistan steunen? Wat hebben deze landen jullie aangedaan?
Ik snap je, maar snap je nu dat dit westerlingen bekrompen maakt? Over andere landen de baas spelen, maar zelf net zo smerig bezig zijn. Er zijn genoeg landen die mensen rechten schenden, maar daar zie je westerse troepen niet wandelen. Ze kiezen ervoor om tnaar landen te gaan waar geld valt te halen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:53 schreef Steeven het volgende:
[..]
Irak had een dictator die gruwelijke dingen uitspookte, Afghanistan had een regime dat in de ogen van het Westen niet door de beugel kon plus een terrorist die iets deed op elf september en Iran dreigt met het opblazen van Israël wat genoeg reden is om tot militaire actie over te gaan mochten ze grappig gaan doen. Het Westen dreigt nl. niet met het van de kaart vegen van landen.
Wederom wil ik hiermee niet zeggen dat het legitieme redenen zijn of wat ook, maar deze schoten vrijwel meteen naar boven. Dat er andere belangen spelen lijkt me evident, maar ik weiger om mee te gaan in diepgaande conspiracy theories.
Verder moet je begrijpen dat civilizaties nu eenmaal botsen met elkaar. Ik heb liever niet dat het Westen zijn normen en waarden opdringt aan andere landen.
Of we er rijk van worden moet ik nog zien. Maar als de moslimwereld onze positie had gehad waren we allemaal onderworpen aan die achterlijke religie. That's the way the cookie crumbles. Het is echter wel logisch dat Westers ingrijpen op constant verzet stuit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:01 schreef eurabia het volgende:
[..]
Ik snap je, maar snap je nu dat dit westerlingen bekrompen maakt? Over andere landen de baas spelen, maar zelf net zo smerig bezig zijn. Er zijn genoeg landen die mensen rechten schenden, maar daar zie je westerse troepen niet wandelen. Ze kiezen ervoor om tnaar landen te gaan waar geld valt te halen.
Complot theorie? Nee, het is zo duidelijk als wat.
Ik ben van mening dat de oorlog in Irak helemaal niet had gehoeven, en dat ze daar ook voor Jan-Doedel zitten.... en dat ze daar zo snel mogelijk weg moeten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:57 schreef eurabia het volgende:
En wat die negers in Afrika doen staat los van wat Amerika in Irak doet. Amerika heeft niets in Irak te zoeken en zolang ze daar blijven blijf ik ze vuile moordenaars noemen. Maar jij bent natuurlijk zo'n iemand die denkt dat Amerika in Irak op terroristen jaagt die van plan zijn om het westen op te blazen. Teveel mainstream media gekeken dus.
Gefeliciteerd. Dit is de domste post van vandaagquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:56 schreef outofthebox het volgende:
wij zijn volledig gebrainwashed!!!
wij trekken over de wereld om iedereen onze "way of life" op te leggen.
want je kunt toch niet gelukkig zijn op een andere manier.
maar als men dan via onze "way of life" (democratische vrijheid) iets anders kiest
als wat wij fijn vinden (iran) dan ben je toch weer een bosdoener.
wij zijn en blijven blanke imperialisten die het altijd beter denken te weten.
terwijl wij al 1500 jaar de regie op de wereld in handen hebben nemen wij
nog steeds niet onze verantwoording voor de puinhoop die we hebben achter gelaten.
maar wel klagen dat we zoveel rente (ontwikkelingshulp) moeten betalen over de
goederen/mankracht die wij in het verleden gestolen hebben.
dicht bij huis: wij zijn jaren lang goedkoop op vakantie gegaan in zuid europa,
nu zijn we 1 europa en moeten we het verschil met wat we betaald hebben
en wat we betaald zouden moeten hebben terug betalen.
wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
mvg
ootb
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:57 schreef outofthebox het volgende:
want???????????????????????????
motiveren graag!!!!!
quote:terwijl wij al 1500 jaar de regie op de wereld in handen hebben
Ken je plaats, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
In die zin dat veel Westerlingen er heilig van overtuigd zijn dat ze beter zijn dan anderen. Daar waar moslims zichzelf doorgaans onderaan de ladder plaatsen.
En dat kan ook. En als hij 51% procent van de stemmen zou hebben dan zou hij nu Minister President zijn. Maar gezien het feit dat een minderheid van de mensen op hem gestemd heeft zal hij net als de andere partijen gewoon moeten onderhandelen over de formatie. Democratie betekent niet dat degene met de grootste bek automatisch gelijk krijgt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:53 schreef tsjas het volgende:
[..]
Los van hoe je over Wilders denkt zou vrijheid en democratie ook in moeten houden dat je kan kiezen voor een Adolf Hitler
Als er drie of meer kandidaten meedoen gebeurt het in de US ook dat mensen verkozen worden met minder dan 50%.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar in Nederland word niemand direct verkozen. De grootste partij is niet eens zeker van het leveren van de minister president (alhoewel wel meest waarschijnlijk), en wie er in de kamer komt is gebaseerd op een lijst van namen die een stel partijbonzen in een achterkamertje samenstellen. Je kunt alleen maar "partij X" stemmen, en dan moet je het maar eens zijn met de lijst van 30+ mensen die ze op hun lijstje met kamerleden worden gezet.
Je mag vinden dat Amerikanen gehersenspoeld zijn, maar ze hebben wel iets wat Nederland niet heeft: Elk lid van de Senaat, elk lid van het Huis, zit daar omdat meer dan 50% van de bevolking op die man of vrouw gestemd heeft, en niet omdat een partij besluit welke namen het meest geschikt zijn.
Weet iedereen nu echt wie Erik Ziengs is en wie Helma Lodders? En wat hebben zij gedaan dat ze een plaatsje verdienen in de Tweede Kamer?
Nederland kiest geen "volksvertegenwoordigers die gekozen zijn aan de hand van een meerderheid" zoals jij het zo leuk stelt, maar ze kiezen voor een lijst. Heb je je nooit afgevraagd waar dat "Lijst 3" nu voor staat als je zo'n partij aanplakbiljet ziet? Een lijst met namen dus, waar de gewone Nederlander geen bal over te zeggen heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |