abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83073345
Leuke cactus hoor, goed gelukt exemplaar!

swappen!!!! (nog 2 te gaan...)

Vicky waarom doe jij niet mee eigenlijk? Je kan er nog bij hoor?!
  zondag 20 juni 2010 @ 21:44:31 #177
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83073443
ik heb vadaag kattepoes en streepjesdeken kado gedaan aan een vriendin van me, voor haar dochtertje (kraamfeest). ik was een beetje nerveus, maar ze vonden het echt heeeeel erg leuk. ze bleef ook maar naar mensen roepen dat ik dat helemaal zelf gemaakt had
Kwak
pi_83073659
Lijnloos, ik zit in dubio... Ik vind het wel leuk maar ik uhhhh geen idee waarom niet eigenlijk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83073930
Ik heb vannacht trouwens (heel kort) over haken gedroomd, het was echt heel raar!
Ik was op mijn kamer, en ik haalde overal gehaakte dingetjes vandaan die ik nog niet hier had laten zien, om ze te fotograferen en hier te posten Het waren allemaal dingen die ik helemaal niet gehaakt heb!
Kan me alleen niet goed herinneren hoe ze eruit zagen, misschien waren het wel dingen van mijn to-hook list
pi_83073982
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:47 schreef Vicky het volgende:
Lijnloos, ik zit in dubio... Ik vind het wel leuk maar ik uhhhh geen idee waarom niet eigenlijk
Jaaaa doe mee! Hoe meer haaksters, hoe meer vreugd! En je hebt tot 1 september!
pi_83074102
Hihi Yachiru, die droom

Vicky gewoon meedoen hoor! Heb k ook gedaan, ik twijfelde eerst maar gewoon meegedaan. Als diegene die ik heb niet blij is met mijn haaksel maak k wel iets nieuws
pi_83074230
Ik ga morgen trouwens naar deze winkel

http://www.aters.be/

Kijken voor zpaghetti!! Maar vooral zorgen dat ik mijn bankkaart niet leeg trek
  zondag 20 juni 2010 @ 21:55:13 #183
52016 Lyssa
music <3
pi_83074234
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:53 schreef StefanieV het volgende:
Hihi Yachiru, die droom

Vicky gewoon meedoen hoor! Heb k ook gedaan, ik twijfelde eerst maar gewoon meegedaan. Als diegene die ik heb niet blij is met mijn haaksel maak k wel iets nieuws
Iedereen zal het gewoon leuk vinden wat je krijgt! Het is de verrassing en een haaksel anders dan je eigen spul krijgen is gewoon gaaf! Als iemand zeurt heeft ze pech

Gewoon meedoen Vicky!
pi_83074375
oke oke, ik doe mee

wie moet ik PM'en?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83074413
Lijnloos Vicky! Fijn dat je meedoet hihi Super

En Lyssa ja ik weet het wel maar ik ben altijd bang dat het niet in de smaak zal vallen (laag zelfbeeld enzo :p )
  zondag 20 juni 2010 @ 22:03:25 #186
52016 Lyssa
music <3
pi_83074859
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef StefanieV het volgende:

En Lyssa ja ik weet het wel maar ik ben altijd bang dat het niet in de smaak zal vallen (laag zelfbeeld enzo :p )
Van je werk wat ik van je ken hoef je je geen zorgen te maken
pi_83074933
Dank je wel
pi_83075101
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:55 schreef StefanieV het volgende:
Ik ga morgen trouwens naar deze winkel

http://www.aters.be/

Kijken voor zpaghetti!! Maar vooral zorgen dat ik mijn bankkaart niet leeg trek
Mijn nichtje heeft een heel leuk boekje gekocht bij Pipoos met patroontjes voor tasjes gehaakt en gebreid met Zpaghetti, ze is nu bezig om te leren haken. Ze maakt al een paar jaar super leuke tassen van o.a. zeil en leuke stofjes. Voor mijn zusje heeft ze bijvoorbeeld een rugtasje gemaakt van een zilver stofje, in de vorm van engelenvleugeltjes!
Zelf heb ik o.a. een schoudertas met van die Delfts blauwe plaatjes en rood-wit geruite accenten en schattig handtasje gemaakt van corduroy in de vorm van een ster, versierd met kraaltjes en studs
Maar weer even on-topic: mijn zusje heeft een patroon uit het boekje gehaald en wil dit gaan breien, haken wil ze niet
pi_83075250
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef StefanieV het volgende:

Het idee is al geslaagd, dus kan e niets meer misgaan, tenzij je niet kunt haken.

Je kunt er ook je zelfbeeld mee vergroten, van 2,5 naar 4,5 of zo.......of naar misschien wel de Zpagettimaat.
Komop............gewoon doen.
pi_83075253
Ik heb het boekje van hoooked.nl gekocht van Haken met zpaghetti :-) Door een vriendin van me daar ook aan verslaafd (nadat ze me aan de haakverslaving heeft geholpen :p ) Waarom wilt je zusje trouwens niet haken? (mijn oma kan ook niet zo haken hoor, breien en naaien wilt ze 1000 keer uitleggen maar haken kan ze helemaal niet, heb het dan ook op mezelf geleerd en met de hulp van vriendin :-) )
pi_83075566
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:08 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Het idee is al geslaagd, dus kan e niets meer misgaan, tenzij je niet kunt haken.

Je kunt er ook je zelfbeeld mee vergroten, van 2,5 naar 4,5 of zo.......of naar misschien wel de Zpagettimaat.
Komop............gewoon doen.
Ooh ik ben al ingeschreven hoor, heb me er al over gezet ;-)
  zondag 20 juni 2010 @ 22:20:47 #192
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_83076304
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb mijn zusje al gedreigd dat ik zo'n wc-rolhoedje voor haar nieuwe auto ga maken, in truttige pastelkleurtjes. Doe ik er ook een hoes voor een tissuedoos bij, en een gordelbeschermer, een stuurhoes en een hoesje en hanger voor de binnenspiegel. Iemand nog meer ideetjes?
Versierrandje rond het make-up spiegeltje?

Zou bijna zeggen, duveltje uit een doosje voor het handschoenenkastje maar dat zou gevaarlijk zijn.
Misschien nog een ondeugend poppetje dat kiekeboo om het hoekje van de hoofdsteun heen komt?
pi_83076598
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:08 schreef StefanieV het volgende:
Ik heb het boekje van hoooked.nl gekocht van Haken met zpaghetti :-) Door een vriendin van me daar ook aan verslaafd (nadat ze me aan de haakverslaving heeft geholpen :p ) Waarom wilt je zusje trouwens niet haken? (mijn oma kan ook niet zo haken hoor, breien en naaien wilt ze 1000 keer uitleggen maar haken kan ze helemaal niet, heb het dan ook op mezelf geleerd en met de hulp van vriendin :-) )
Geen zin denk ik. Ze kan volgens mij nog niet eens echt breien
Ze is wel een keer op breiles geweest bij mijn oma (van mijn vaders kant), samen met een nichtje (ander nichtje dan die ene, ik heb een hele grote familie dus lekker verwarrend altijd).
Mijn beide oma's haken en breien, mijn oma van moederskant kan het echt heel goed!
Van haar heb ik ook geleerd hoe je granny's squares moet haken, ik snapte eerst niet dat je soms in zo'n gat moet
Mijn moeder kan het allebei een beetje, maar doet er niks mee. Ze heeft er geen geduld voor zegt ze altijd. Ze naaide vroeger wel altijd kleren voor ons, en nu soms nog voor zichzelf.
Tante aan moederskant (die van de cactus) kan ook haken en breien. Ze is nu een heel leuk thee serviesje aan het haken. Nichtje van het zpaghetti boekje is haar dochter, en haar zus (de nicht aan wie ik de vlinder uit één van de vorige topics heb gegeven) kan breien en leert nu ook haken.
Die 2 nichtjes zie ik aardig vaak dus is erg leuk dat we met z'n allen crea zijn

Vorige week waren zusje, nichtje en ik bij oma. Ik had Lucky Paper Stars papier mee (meestal nemen we iets leuks mee om te doen), en leerde het m'n zusje en nichtje. Oma zei ineens verbaasd tegen m'n zusje: oh, kan jij het ook? M'n zusje was toen nogal beledigd.
Ik denk dat ze daarom een tasje wil gaan breien, om te laten zien dat zij ook wel creatief is ofzo
pi_83076684
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:20 schreef caroline88 het volgende:

[..]

Versierrandje rond het make-up spiegeltje?

Zou bijna zeggen, duveltje uit een doosje voor het handschoenenkastje maar dat zou gevaarlijk zijn.
Misschien nog een ondeugend poppetje dat kiekeboo om het hoekje van de hoofdsteun heen komt?
Hoesjes voor de hoofdsteunen!
pi_83076868
Hihi mooie reden om te gaan haken/breien, om het te tonen!

Toen ik net mijn naaimachine had gekocht lachte mijn broer mij gewoon uit, die vond dat ik ouderwets aan het doen was :p Maar nu vindt hij mijn haaksels wel schattig hoor. En mijn oma vindt het ook leuk mijn haaksels, mijn olifantje dat ik voor haar heb gehaakt staat mooi op haar schouw en al haar vriendinnen maar vragen waar ze dat gehaald heeft
pi_83077020
Best een goed idee eigenlijk, kan mijn auto best een beetje pimpen met eigen gemaakte hoofdsteun-hoezen

Vicky ik heb je toegevoegd en gepmt! Leuk
pi_83077958
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef StefanieV het volgende:
Hihi mooie reden om te gaan haken/breien, om het te tonen!

Toen ik net mijn naaimachine had gekocht lachte mijn broer mij gewoon uit, die vond dat ik ouderwets aan het doen was :p Maar nu vindt hij mijn haaksels wel schattig hoor. En mijn oma vindt het ook leuk mijn haaksels, mijn olifantje dat ik voor haar heb gehaakt staat mooi op haar schouw en al haar vriendinnen maar vragen waar ze dat gehaald heeft
Ja, mijn oma was ook heel blij met die van haar! Staat in de kast, bij alle andere olifanten
Sommige mensen vinden het ook raar als ik vertel dat ik haak.. Net nog, ik wilde even trots mijn cactus laten zien aan iemand, linkte een foto en hij had echt zo iets van: wat is dat nou weer en lachte hard..
Mja.. lekker doen, ik vind het leuk
pi_83078088
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:29 schreef Lijnloos het volgende:
Best een goed idee eigenlijk, kan mijn auto best een beetje pimpen met eigen gemaakte hoofdsteun-hoezen

Vicky ik heb je toegevoegd en gepmt! Leuk
Ja, lijkt me best leuk! Dan maak je Nintendo hoezen Met tunisch haken!
pi_83078373
Damn, nou moet ik toch weer aan de slag... maar wel leuk als vakantie project! Moet eigenlijk wel iets oranje/geels hebben, aangezien de buitenkant van de auto dat ook is. Dus iets wat er bij past.... hmmm

Of mijn auto groen schilderen... kan ook
pi_83078434
Oranje up met gele stipjes? Of zo'n fire flower, dan heb je er ook nog groen bij voor de buis maar dat is niet zo erg denk ik

Edit: oww.. dan heet het geen up hè.. maar.. nouja.. je weet wel wat ik bedoel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')