Jaaaa doe mee! Hoe meer haaksters, hoe meer vreugd!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:47 schreef Vicky het volgende:
Lijnloos, ik zit in dubio... Ik vind het wel leuk maar ik uhhhh geen idee waarom niet eigenlijk
Iedereen zal het gewoon leuk vinden wat je krijgt! Het is de verrassing en een haaksel anders dan je eigen spul krijgen is gewoon gaaf! Als iemand zeurt heeft ze pechquote:Op zondag 20 juni 2010 21:53 schreef StefanieV het volgende:
Hihi Yachiru, die droom![]()
Vicky gewoon meedoen hoor! Heb k ook gedaan, ik twijfelde eerst maar gewoon meegedaan. Als diegene die ik heb niet blij is met mijn haaksel maak k wel iets nieuws
Van je werk wat ik van je ken hoef je je geen zorgen te makenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef StefanieV het volgende:
Lijnloos Vicky! Fijn dat je meedoet hihi Super
En Lyssa ja ik weet het wel maar ik ben altijd bang dat het niet in de smaak zal vallen (laag zelfbeeld enzo :p )
Mijn nichtje heeft een heel leuk boekje gekocht bij Pipoos met patroontjes voor tasjes gehaakt en gebreid met Zpaghetti, ze is nu bezig om te leren haken. Ze maakt al een paar jaar super leuke tassen van o.a. zeil en leuke stofjes. Voor mijn zusje heeft ze bijvoorbeeld een rugtasje gemaakt van een zilver stofje, in de vorm van engelenvleugeltjes!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:55 schreef StefanieV het volgende:
Ik ga morgen trouwens naar deze winkel
http://www.aters.be/
Kijken voor zpaghetti!! Maar vooral zorgen dat ik mijn bankkaart niet leeg trek
Het idee is al geslaagd, dus kan e niets meer misgaan, tenzij je niet kunt haken.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef StefanieV het volgende:
Lijnloos Vicky! Fijn dat je meedoet hihi Super
En Lyssa ja ik weet het wel maar ik ben altijd bang dat het niet in de smaak zal vallen (laag zelfbeeld enzo :p )
Ooh ik ben al ingeschreven hoor, heb me er al over gezet ;-)quote:Op zondag 20 juni 2010 22:08 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Het idee is al geslaagd, dus kan e niets meer misgaan, tenzij je niet kunt haken.
Je kunt er ook je zelfbeeld mee vergroten, van 2,5 naar 4,5 of zo.......of naar misschien wel de Zpagettimaat.
Komop............gewoon doen.![]()
Versierrandje rond het make-up spiegeltje?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb mijn zusje al gedreigd dat ik zo'n wc-rolhoedje voor haar nieuwe auto ga maken, in truttige pastelkleurtjes. Doe ik er ook een hoes voor een tissuedoos bij, en een gordelbeschermer, een stuurhoes en een hoesje en hanger voor de binnenspiegel.Iemand nog meer ideetjes?
Geen zin denk ik. Ze kan volgens mij nog niet eens echt breienquote:Op zondag 20 juni 2010 22:08 schreef StefanieV het volgende:
Ik heb het boekje van hoooked.nl gekocht van Haken met zpaghetti :-) Door een vriendin van me daar ook aan verslaafd (nadat ze me aan de haakverslaving heeft geholpen :p ) Waarom wilt je zusje trouwens niet haken? (mijn oma kan ook niet zo haken hoor, breien en naaien wilt ze 1000 keer uitleggen maar haken kan ze helemaal niet, heb het dan ook op mezelf geleerd en met de hulp van vriendin :-) )
Hoesjes voor de hoofdsteunen!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:20 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Versierrandje rond het make-up spiegeltje?
Zou bijna zeggen, duveltje uit een doosje voor het handschoenenkastje maar dat zou gevaarlijk zijn.
Misschien nog een ondeugend poppetje dat kiekeboo om het hoekje van de hoofdsteun heen komt?
Ja, mijn oma was ook heel blij met die van haar! Staat in de kast, bij alle andere olifantenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef StefanieV het volgende:
Hihi mooie reden om te gaan haken/breien, om het te tonen!
Toen ik net mijn naaimachine had gekocht lachte mijn broer mij gewoon uit, die vond dat ik ouderwets aan het doen was :p Maar nu vindt hij mijn haaksels wel schattig hoor. En mijn oma vindt het ook leuk mijn haaksels, mijn olifantje dat ik voor haar heb gehaakt staat mooi op haar schouw en al haar vriendinnen maar vragen waar ze dat gehaald heeft
Ja, lijkt me best leuk! Dan maak je Nintendo hoezenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:29 schreef Lijnloos het volgende:
Best een goed idee eigenlijk, kan mijn auto best een beetje pimpen met eigen gemaakte hoofdsteun-hoezen
Vicky ik heb je toegevoegd en gepmt! Leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |