Het is 2 dagen geleden pas gebeurd lulquote:nu heb ik nog altijd nachtmerries...
LOLquote:
Bronquote:Auto over de kop op A28 Leusden
LEUSDEN - Op de A28 bij Leusden is vannacht een automoblist over de kop gevlogen.
De 22-jarige man uit Deventer raakte door onbekende oorzaak in de berm, botste op een lantaarnpaal en sloeg meerdere keren over de kop.
De bestuurder raakte slechts licht gewond, de auto zwaar beschadigd
Gedaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:59 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Zou anne het voor me kunnen verplaatsen? bij voorbaat dank
je opmerkingen slaan als een lul op een drumstelquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef B3nn0 het volgende:
- volgens mij was ik duidelijk. Lees de OP nog eens en kijk wat er gevraagd wordt -
Ik weet niet wat je gezegd hebt, maar ik denk dat je niet genoeg van de omstandigheden kent om TS te kunnen veroordelen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef B3nn0 het volgende:
Wat een gezeik weer van Anne. Voor hetzelfde geld rijdt ie met zn slaperige kop een andere auto frontaal ofzo. Mag toch gezegd worden lijkt me?
Je bent, net als velen, bijna continu off topic... antwoord gewoon op de vraag van TS. Alle mogelijke drama's kent TS donders goed, en zijn waarschijnlijk juist de bron van zijn nachtmerries, sukkel!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef B3nn0 het volgende:
Wat een gezeik weer van Anne. Voor hetzelfde geld rijdt ie met zn slaperige kop een andere auto frontaal ofzo. Mag toch gezegd worden lijkt me?
Geen ervaring met zo een heftig ongeluk. Wel een keer een flinke klap gekregen van een auto die mij in de linkerzijkant ramde waarbij de deuk naar binnen angstvallig dicht tegen mijn linkerbeen aanzat. Gelukkig niets aan overgehouden behalve flink wat spierpijn door de klap. De dag erna weer zonder problemen in een auto gestapt en geen minuut minder van geslapen. Daar ben ik sowieso normaal gesproken ook te nuchter voor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:31 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
goed, laten we inderdaad on topic blijven.
zijn er meer van jullie die nachtmerries hebben gehad na een ongeluk?
en zoja, hoelang is dat bij jullie aangebleven?
Ik heb vorig jaar een auto-ongeluk gehad op de snelweg, rechts achter geraakt, haaks op de weg terechtgekomen en daarna op de zijkant geklapt. Ik had alleen een blauwe plek op m'n knie en een snee van mijn veiligheidsgordel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:31 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
goed, laten we inderdaad on topic blijven.
zijn er meer van jullie die nachtmerries hebben gehad na een ongeluk?
en zoja, hoelang is dat bij jullie aangebleven?
Ja en dat is juist waar ik zo'n moeite mee had. Dat je zelf nog zo goed kunt rijden etc. maar dat je ook afhankelijk bent van de rijkunsten van andere mensen. Een deel van het autorijden zal je nooit onder controle hebben (controlfreaks enzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:51 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Opzich goed dat je erg alert blijft.
Maar bovenstaand omschreven ongeluk is toch buiten jouw schuld om?
zomaar een hintquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:23 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
omdat het me niet is aangeboden
Dan hou je toch je nachtmerries? Als je dat je voldoening brengt..quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
omdat die mensen wel wat beters te doen hebben.
Fotos gemaakt door de politie.quote:
Bij de zelfde persoon? Als dat zo is zou ik nooit meer bij die gene in de auto stappen...quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:29 schreef opastokvis het volgende:
3 keer als bijrijder een ongeluk gehad, 2x frontaal en 1x van achter aangereden.
behalve de eerste tijd wat klamme handjes en schrapzetten en een weekje nachtmerries niks aan over gehouden.
zolang het met je zelfvertrouwen in de auto weer goed zit zal dit bij jou ook zeker wel weer weg gaan.
succes!
Veel mensen die net zijn afgereden denken de King Of The Road te zijn..quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:40 schreef DrDarwin het volgende:
25 jaar na dato ben ik er nog steeds niet gerust op als iemand hard op een kruisende zijstraat van een rijksweg, naar die rijksweg toe rijd als een malloot en pas op het laatste moment gaat remmen.
Dat heb ik overgehouden aan een knul die dacht dat rechts altijd voorrang heeft.....
(hij had zijn rijbewijs drie dagen, dacht dat ie Jan Lammers was en mocht voor het eerst in de fiat van Papa rijden.)
idd het gaat weer primaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:13 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Bij de zelfde persoon? Als dat zo is zou ik nooit meer bij die gene in de auto stappen...
Achterop kan je niet voorkomen... Gelukkig gaat 't je weer goed![]()
Het besef van je eigen sterfelijkheid kan hard aankomen....quote:Op maandag 12 juli 2010 10:05 schreef Maanvis het volgende:
zoooww.. wtf. ik probeer me voor te stellen hoe het zou voelen als ik zoiets mee zou maken, maar ik zou mezelf dan echt onsterfelijk voelen (doe ik nu ook al trouwens, ik heb niet de indruk dat er ooit een eind aan mijn leven komt).
klop even af alsjeblieft..quote:Op maandag 12 juli 2010 10:05 schreef Maanvis het volgende:
zoooww.. wtf. ik probeer me voor te stellen hoe het zou voelen als ik zoiets mee zou maken, maar ik zou mezelf dan echt onsterfelijk voelen (doe ik nu ook al trouwens, ik heb niet de indruk dat er ooit een eind aan mijn leven komt).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |