Ik neem het direct van je aan. Ik heb Rocka nog noioit anders gezien eigenlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:53 schreef YPPY het volgende:
[..]
En voordat ik verkeerd begrepen wordt ik weet dat Rocka juist heel lief kan reageren op mensen die posten in het hormonen topic. Rocka is lief.
I know. Ik bedoelde ook niet letterlijk dat ze dan maar inde voortuin moest gaan zitten kijken naar een fietsende leanderquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vergeet niet dat jouw S al wel ietsje ouder is dan Free's L... die fiets, stept of speelt nogal snel de straat op gok ik, zomaar daarnaar zitten kijken is er nog niet bij op die leeftijd.
Daar heb je haske gelijk in natuurlijk, maar het is soms ook juist zo lekker om hier even om elkaar te lachen om bekende stoom-uit-de-oren-momentjes. Ik schrok laatst ook toen iemand (YPPY?) tegen mij opmerkte dat het allemaal zo heftig was bij mij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, garpje! <3
Ik bedoel hier echt niks verkeerds mee en ook heel in het algemeen (dus niemand hoeft zich aangesproken te voelen) maar ik vind echt vaak dat hier op fok! mensen niet zo goed meer zien wat ze (wel) hebben en hoe blij ze er mee kunnen zijn als ze zich dat eens realiseren. Ook als het een tijd lang wat minder gaat. En ook als die kl***wasmachine eens stuk gaat.
Oh gelukkig maar dan kan ik gerust blijven spuien hier (en op de pm)quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:01 schreef YPPY het volgende:
Nee mwana, dat komt niet door wat je hier post, maar door wat je pm't dat ik denk dat jij het regelmatig behoorlijk heftig hebt. En dat jij inmiddels jouw grenzen verlegd wat betreft heftigheid is wat anders natuurlijk.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil wel ff stoomafblazen
Mijn dochter van 2,5 die al járen moet laten weten dat ze zelf wel kan lopen en dat ook graag doet...wil de laatste weken de hele dag gedragen worden en op hoot zitten. AAAAAAAAAAAARGH!
Dat doe ik ook, zie TT. Ik blies stoom af.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Freecell, om eerlijk te zijn is het vaak een ding van accepteren en doorpakken. Het is nu eenmaal zo, probeer daarmee er dan het beste van te maken. Een keertje enorm balen en doorheen zitten mag en kan best voorkomen, maar damn, 2 gezonde kotertjes (en elkaar) waar je van kunt en moet genieten! Doe dat dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |