Inderdaad, er zijn er namelijk maar 2 meegenomenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:11 schreef Ryon het volgende:
Goed werk van de FIFA. Hoe maak je van een mug een olifant in een paar stappen..
Maar het is natuurlijk nog onduidelijk of deze arrestatie iets te maken heeft met bavaria of dat het meisje in kwestie gewoon de hotelkamer getrasht heeft.
quote:
Dat zeg ik, je doet je naam eer aan. Poep in je oogquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:22 schreef Poepoog het volgende:
[..]
FIFA laat ’oranje-babes’ oppakken
Nah, ik zag bovenstaand topicje al.
Toch knap, een topic een dag eerder openen dan het daadwerkelijke feit gebeurd isquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:22 schreef Poepoog het volgende:
[..]
FIFA laat ’oranje-babes’ oppakken
Nah, ik zag bovenstaand topicje al.
ze zouden maar per ongeluk in een verkeerde wijk in Zuid Afrika lopen....ASSRAPEquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:22 schreef Brerius het volgende:
die rokjes zijn echt lekker kort en geil.
Je leest het verkeerd. Ze waren opgepakt en vannacht ook nog een keer van hun bed gelichtquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Toch knap, een topic een dag eerder openen dan het daadwerkelijke feit gebeurd is
Volgens mij snap jij mijn post niet...quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd. Ze waren opgepakt en vannacht ook nog een keer van hun bed gelicht
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd. Ze waren opgepakt en vannacht ook nog een keer van hun bed gelicht
Volgens jouw logica moeten we over elke scheet van Joran ook een nieuw topic openen ipv een centraal topicje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij mijn post niet...
Nee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:57 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Volgens jouw logica moeten we over elke scheet van Joran ook een nieuw topic openen ipv een centraal topicje?
Zit niet zo te janken. Post gewoon de andere topics en je punt is duidelijk. Nu even een mailtje sturen naar Yvonne dat je graag mod wil wordenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:57 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Volgens jouw logica moeten we over elke scheet van Joran ook een nieuw topic openen ipv een centraal topicje?
ik heb ook al uren gefantasseer wat ik met die billetjes van oranje zou doenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:00 schreef Mistbank het volgende:
Hoewel de meeste ook een vrij mooi gezicht hebben, blinken ze echt uit qua billen en benen. Respect voor Bavaria wat dat betreft.
Wat hebben ze dan gedaan wat zo achterlijk is volgens jouwquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:20 schreef Pixie. het volgende:
Agh hadden ze maar niet zo iets achterlijks moeten doen
Kom op dat had je echt wel kunnen verwachten hoor
het het ff gecorrigeerdquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef Brerius het volgende:
Ik geef trouwens FIFA groot gelijk zou die geile snolletjes ook wel uit bed willen lichten![]()
, maar dan eerst nog effe mijn Brerius saus eroverheen + erin spuitenn
Ze gingen natuurlijk niet voor niets in 1e instantie 'verkleed' als Deense fans naar binnen.. Het kwam niet helemaal uit de lucht vallen dat ze problemen zouden krijgen met die jurkjes. Al is dit allemaal wel erg overdreven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:10 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan gedaan wat zo achterlijk is volgens jouw
Ach, hoe het ook afloopt. We hebben in ieder geval de foto's nogquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:13 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ze gingen natuurlijk niet voor niets in 1e instantie 'verkleed' als Deense fans naar binnen.. Het kwam niet helemaal uit de lucht vallen dat ze problemen zouden krijgen met die jurkjes. Al is dit allemaal wel erg overdreven.
Ja en? Zijn er kleding voorschriften dan? Zoja waar staan die? Merknaam Bavaria is niet eens te zien op het jurkje.... Fifa met hun achterlijke beleidquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:13 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ze gingen natuurlijk niet voor niets in 1e instantie 'verkleed' als Deense fans naar binnen.. Het kwam niet helemaal uit de lucht vallen dat ze problemen zouden krijgen met die jurkjes. Al is dit allemaal wel erg overdreven.
Ik vind het ook achterlijk en bijna misdadig, maar ik kan niet zeggen dat het als een complete verrassing komt (en Bavaria en de meiden blijkbaar ook niet).quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:17 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja en? Zijn er kleding voorschriften dan? Zoja waar staan die? Merknaam Bavaria is niet eens te zien op het jurkje.... Fifa met hun achterlijke beleiden dan janken dat de stadions niet vol genoeg zitten
En anders kan je de meiden nog even bekijken op de site van FIFA zelfquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:14 schreef pongping het volgende:
[..]
Ach, hoe het ook afloopt. We hebben in ieder geval de foto's nog
Dat er maar snel pics mogen komen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:40 schreef ErwinEHVNL het volgende:
zijn ondertussen vrij op borgtocht... 10.000 rand
Das een goeie duizend Europese pegels. Naja, beter dan de slet van de week zijn in een van Zuid-Afrikaanse befaamde gevangenissen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:40 schreef ErwinEHVNL het volgende:
zijn ondertussen vrij op borgtocht... 10.000 rand
toch kan het daar makkelijk bijquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:23 schreef pongping het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je doet je naam eer aan. Poep in je oog
Dit gaat over 2 vrouwen uit dat groepje die om "wat voor reden dan ook" van hun bed zijn gelicht. Niet om de 36 vrouwen die het stadion uitgejaagd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |