quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:16 schreef FutureFairytale het volgende:
gezond hoor!![]()
ik ga mn 2e kop thee halen, koek amicelli erbij
Jazekers.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:37 schreef tisauch het volgende:
[..]
WTF, om 10.30 (ongeveer dan) 's morgens?
Damn, een maag van gewapend beton die Brerius.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:49 schreef Brerius het volgende:
[..]
Jazekers.
Trouwens de vorige keer was het KFC![]()
Echt een vrouwe maal.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:04 schreef DarkElf het volgende:
vanmorgen cracottes met filet americain en geitenkaas.
nu een glas wortel/bleekselderij/venkel/gembersap.
en zo voor lunch: zelfgebakken sesam/lijnzaadbrood met rosbief , gekookt eitje erbij.
een philips HR1865quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
Welke sapcentrifuge heb jij eigenlijk, DE?
Ik had als lunch een salade van bietjes, geroosterde walnoten en geitenkaas, met een dressing van olijfolie en balsamicoreductie.
Voor de balans zou ik het aanvullen met een broodje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:35 schreef misterddude het volgende:
3 VITAMINE c pillen. en een glas water. vanochtend een klein kopje bouillon. das weer alles voor vandaag
gefeli, lekker weer ervoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:29 schreef Cyntiaa het volgende:
BBQen bij mijn neefje, hij heeft zijn examens gehaald
Was lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:18 schreef GuitarJJ het volgende:
Pizza over een uurtje2 halen 1 betalen
1x Medium extravaganzzaquote:
domino's maandag actiequote:Op woensdag 16 juni 2010 17:47 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
1x Medium extravaganzza
1x Large salami
Niet allebei voor mij natuurlijk, maar wel redelijk goedkoop (10 euro incl bezorgen)
En vannacht met een zak chips en een reep chocolade een film kijken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:44 schreef kwiwi het volgende:
ik heb helemaal geen honger, dus waarschijnlijk hou ik het bij 'niks' vanavond
Zou goed kunnen, je ziet m'n post hier wel verschijnen rond een uur of 12quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:57 schreef Mistbank het volgende:
[..]
En vannacht met een zak chips en een reep chocolade een film kijken?
Ik zal het scherp in de gaten houden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, je ziet m'n post hier wel verschijnen rond een uur of 12
hehe jij lust morgen tot 16u niks meerquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef -Mellow- het volgende:
Vers gebakken meergranenbrood met boerenboterzometeen nog een met notenpasta, en eentje met kaas en appelstroop en en en...
Ik ga de rest van de avond gewoon door met brood eten tot ik tonnetje rond ben. Want er gaat niks boven zelf gebakken brood
Jawel, enige reden dat ik nog enigszins motivatie heb tot opstaan 's ochtends: ontbijt. Echt waarquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe jij lust morgen tot 16u niks meer
hoeveel je ook een paar uur daarvoor hebt gegeten? gaat je lichaam zo tekeer 's nachts dan dat ie 's ochtends leeg isquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:00 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Jawel, enige reden dat ik nog enigszins motivatie heb tot opstaan 's ochtends: ontbijt. Echt waar
ja standaard, snelle stofwisseling enzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoeveel je ook een paar uur daarvoor hebt gegeten? gaat je lichaam zo tekeer 's nachts dan dat ie 's ochtends leeg is
lekker! ga ik ook zo makenquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:00 schreef Mirjam het volgende:
wentelteefjes
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:47 schreef Enfermera het volgende:
2 geroosterde boterhammen, 1 met pindakaas, 1 met kalkoenfilet en 1 met een kaasGlaasje cola erbij
quequote:
niks fouts aan hoor, heel normaalquote:
Klinkt goed zeg!quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:10 schreef DarkElf het volgende:
net balletjes gebakken (rundergehakt, parmezaanse kaas, platte peterselie, chilivlokken, paprikapoeder, knoflook, zout, eitje, broodkruim) ... die staan nu in een tomaten basilicumsausje te pruttelen..
Nu een glas KC bosvruchten en een bakje yoghurt.
Dat is kalkoenfilet met spek eromheen.quote:
ben niet ziek hoor... probeer af te valle lukt aardig zo.quote:arme zieke misterddude
oh je bent lekker aan het crashen dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:06 schreef misterddude het volgende:
[..]
ben niet ziek hoor... probeer af te valle lukt aardig zo.
vandaag was het asperges uit eigen tuin een klein stukje vlees. wat halfrijpe kersen van de boom en een sneetje brood vanmorgen
ik hoop dat het mee zal vallen maar ik ga nooit meer terug naar mijn oude eetgewoonte.... NOOIT ik at echt alles wat ik wou.quote:oh je bent lekker aan het crashen dus nou ben benieuwd hoeveel kilo je aankomt als je weer eens wat normaler gaat eten
Maar zo weinig eten hou je toch niet maanden, laat staan jaren, vol? Werkt beter als je je eetpatroon naar wat gezonder aanpast dan naar minder. Heb een keer of 4/5 zo'n crashdieet gedaan en kwam elke keer nog meer aan daarna dan ik was afgevallenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:58 schreef misterddude het volgende:
[..]
ik hoop dat het mee zal vallen maar ik ga nooit meer terug naar mijn oude eetgewoonte.... NOOIT ik at echt alles wat ik wou.
woog voort 87 kg. zit nou al onder de 80
vandaag een keer zondigen klein frietje met 1 kroketje
mmmm lekker!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:35 schreef chocolatelover het volgende:
vanavond zelfgemaakte tortellini met carbonarasaus en gevulde filetlapjes en een activia toe (of een magnum of bananen-caramelijs)
dat weet ik straks als ik bij mijn moeder ben, die heeft de boodschappen gedaanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oooh, lekker
maak je 'm ook helemaal zelf?
Dat heb ik nog nooit gehadquote:
helemaal opgegeten?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:03 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik zit nu aan de
[ afbeelding ]
Ik kon het niet laten...![]()
![]()
Ik had niet verwacht dat ik het in één keer op zou krijgen, maar het is me gelukt...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
helemaal opgegeten?![]()
ik ga chips pakken denk, en limonade
nou ben ik dus ook niet voor één gat te vangen,moet nu een kwartier wachten op de bus omdat er in t weekend geen aansluiting is....dus maar even een broodje kroket gehaald op t station, heb ik in ieder geval iets binnenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:52 schreef SeaOfLove het volgende:
voor vanavond vrees ik het ergste, krijg net sms van vriend dat hij me niet op kon komen halen met de auto want hij is aangeslagenen hij zou koken vanavond. hopelijk is er behalve bier en chips nog wat anders gehaald
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nou ben ik dus ook niet voor één gat te vangen,moet nu een kwartier wachten op de bus omdat er in t weekend geen aansluiting is....dus maar even een broodje kroket gehaald op t station, heb ik in ieder geval iets binnen
zo genoeg te snacken dus vnv, feestje?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu cola-berenburg.
Avondeten was macaroni met mix en saus uit pakjeen een berg salade...
Straks nog lekker wat chips, meloen met rauwe ham, toastjes met huzarensalade en selderiesalade, kaas, druifjes, tomaat met wat tonijn, wrap met ijsbergsla, roomkaas, bieslook en kipfilet.
De zonen van mijn vriend zijn er dus dan kan ik mij lekker uitleven op hapjesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo genoeg te snacken dus vnv, feestje?![]()
ik heb een stuk slagroomschnitt nu met thee
het ergste wat ik vreesde was ook zo.... alleen maar chips en bierquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 06:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het ergste wat ik vreesde was ook zo.... alleen maar chips en bierwat doet dat voetbal toch bij mensen
Kon er wel om lachen en heb uiteindelijk ook nog boodschappen gedaan en gekookt voor hem, stieffelkind en een vriendin van haar
Serieusquote:Op zondag 20 juni 2010 11:08 schreef Raissa het volgende:
Ik ga nu verse croissantjes bakken, een eitje koken, aardbeien schoonmaken en snijden, kaas snijden en een bakkie koffie zetten.
Wat zijn Chinese zoutjes?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
SerieusJeetje.
Nouja, ik had vorige keer ook zoiets. Vrienden kwamen langs; vriendin van mij + haar vriend. Ik wist dat zij aan de lijn was, of iig wilde afvallen, dus ik had ook tomaatjes en komkommertjes en chinese zoutjes neergezet. Wat eet zij? De vetste zoutjes![]()
XDquote:Op zondag 20 juni 2010 12:12 schreef SeaOfLove het volgende:
ja serieus enfermaiedereen had zijn of haar bordje goed leeggegeten... behalve moi, ik had niet veel trek meer
zo richting festival, dus nu staan er broodjes voedselvergiftiging op het menu met bier uit plastic
Maar eerst geduldig wachten op stieffelkind, want zij ook mee gaan en zou om half 11 vanochtend thuis zijn.
Lekker!! Het klinkt als kerstquote:Op zondag 20 juni 2010 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
vanmiddag stukje slagroomtaart en zoete popcorn bij de film.
straks uitgebreid gourmetten
Jaloersquote:Op zondag 20 juni 2010 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
vanmiddag stukje slagroomtaart en zoete popcorn bij de film.
straks uitgebreid gourmetten
Hmm geen recept maar roerbakken met wat kruiden (kerrie, peper etc.) en wat stukjes appel vond ik laatst wel een succes.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker!! Het klinkt als kerst
Wij hadden tussen de middag groentesoep met ballen en allemaal een broodmaaltijd.
Straks nog maar even wat fruit en wat kwark met aardbeien.
Wij hebben spitskool (vandaag nog uit de tuin gehaald) gekregen, weet iemand daar een lekker recept van?
Ja, ik had ook gezocht en ik maak er dit van:quote:Op zondag 20 juni 2010 19:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hmm geen recept maar roerbakken met wat kruiden (kerrie, peper etc.) en wat stukjes appel vond ik laatst wel een succes.
en hoe smaakte het? ik eet het met een kaassaus eroverheenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, ik had ook gezocht en ik maak er dit van:
Ui, knoflook glazig, rundergehakt rullen, fijn gesneden spitskool erbij met kerrie, verse koriander en wat soja.
Daarbij rijst en nog wat doperwten en wortelen.
quote:
dat 2equote:Op maandag 21 juni 2010 15:06 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vanavond panzanella, vooraf een crostini met champignons, spekreepjes witte wijn en peterselie, zal ik er creme fraiche bij serveren of mozzarella over smelten?
Wat was een sneeuwwitje ook al weer?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
tosti's salami. nu even een sneeuwwitje met thee
een kokoscakeje met poedersuiker erop en laagje jam erinquote:Op maandag 21 juni 2010 15:27 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wat was een sneeuwwitje ook al weer?
Net als lunch 2 pannenkoeken met stroop gehad,
Vanavond gebakken aardappels, visburger, salade.
Iewwwwww, kokosquote:Op maandag 21 juni 2010 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een kokoscakeje met poedersuiker erop en laagje jam erin![]()
[ afbeelding ]
maar andijvie is zo lekker!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Nouhouhou...
wat ik niet lekker krijg is dus: witte/spits/chinese kool, andijvie, prei en aubergine. Yuk
MOrgen lekker sperziebonenmet gebakken aardappelen, rabarber, salade en kabeljauw uit de oven
Dat lust ik heul graag
Lekkerquote:
Zelfde ontbijt. Was ontzettend vroeg wakkerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:14 schreef Windigo het volgende:
Snee turks brood met kruidenkaas en een met turkse knoflookworst (ga lekker stinken hoef toch niet te werken haha), een gekookt eitje, glaasje sap, kopje thee en yoghurt met cornflakes. Lekker begin van de dag
Wat zijn krootjes, curiosity?quote:...krootjes..
Krootjes is een oudhollandsch woord voor bietjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:13 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Wat zijn krootjes, curiosity?
Hier nu salade van ananas & papaya met rietsuiker, citroen en nog wat dingen die ik vergeten ben erdoor
Straks croissantjes![]()
En vanavond vis, weet nog niet met wat
quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:56 schreef FutureFairytale het volgende:
dat mensen nog niet weten wat kroten zijn![]()
ach, ik wist vroeger niet wat bieten waren![]()
bij mij weer thee en sultana
En dat Hollandse klopt. Volgens mij wordt die benaming alleen in het westen gebruikt. Zowel in Twente als hier in het noorden heb ik het nog nooit gehoord in ieder geval. De enige reden dat ik weet dat er überhaupt mensen zijn die bieten kroten noemen is fok.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Krootjes is een oudhollandsch woord voor bietjes
aaah dat verklaart het. ik kom uit het westenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[..]
En dat Hollandse klopt. Volgens mij wordt die benaming alleen in het westen gebruikt. Zowel in Twente als hier in het noorden heb ik het nog nooit gehoord in ieder geval. De enige reden dat ik weet dat er überhaupt mensen zijn die bieten kroten noemen is fok.
OT: ik heb een beker melk en daar laat ik het bij. Heb helemaal geen zin om te ontbijten.
en op verjaardag van een maat bier en chipsquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Vanavond biefstuk, groente en gebakken aardappelschijfjes aardappeltjes uit de ovenEn een toetje na
boh, zeker je avondeten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:06 schreef EvanStone het volgende:
Nu drie Italiaanse bollen tonijnsalade.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ik eet straks kippenpoten, sla, en rijst
Wat een geniale avaquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Spaghetti bolognese.Ben rond 12 uur al begonnen met de voorbereidingen en de saus staat inmiddels al een paar uur te pruttelen.
Klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
Vanavond een salade met kikkererwten, geroosterde paprika's en geroosterde kipfilet, gemarineerd met honing, citroen, knoflook en za'atar, met een dressing van yoghurt en tahin.
preischotel! Klinkt heerlijk hoor!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:27 schreef Windigo het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk!
Vanavond stoofschotel van prei, gehakt, aardappels,bouillon, crème fraiche en oude kaas. Klinkt misschien vreemd maar is echt heerlijk (recept van mn oma)![]()
Met warm weer vind ik warm eten ook niet lekker.. daar heb ik dan echt geen trek in. Ook niet zozeer in snacks.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:06 schreef rubje het volgende:
jezus, de meesten van jullie eten echt voorspelbaar: warm eten bij koud weer en als het warm weer is zoals nu dan is het massaal salades en allerlei fastfood(kfc/hamburgers) spul.
' runderlapjes,puree en tuinbonen vandaag
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:06 schreef rubje het volgende:
jezus, de meesten van jullie eten echt voorspelbaar: warm eten bij koud weer en als het warm weer is zoals nu dan is het massaal salades en allerlei fastfood(kfc/hamburgers) spul.
' runderlapjes,puree en tuinbonen vandaag
mn lievelingsijsje!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:49 schreef DarkElf het volgende:
sushi op en zeewiersalade
en straks bij t tuincentrum had ik een sinaasappel calippodas echt jaren geleden dat ik die voor t laatst ophad
ik had je erover zien posten en dacht toen:quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mn lievelingsijsje!eet er wel 30 per jaar, in de zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |