quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:16 schreef FutureFairytale het volgende:
gezond hoor!![]()
ik ga mn 2e kop thee halen, koek amicelli erbij
Jazekers.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:37 schreef tisauch het volgende:
[..]
WTF, om 10.30 (ongeveer dan) 's morgens?
Damn, een maag van gewapend beton die Brerius.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:49 schreef Brerius het volgende:
[..]
Jazekers.
Trouwens de vorige keer was het KFC![]()
Echt een vrouwe maal.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:04 schreef DarkElf het volgende:
vanmorgen cracottes met filet americain en geitenkaas.
nu een glas wortel/bleekselderij/venkel/gembersap.
en zo voor lunch: zelfgebakken sesam/lijnzaadbrood met rosbief , gekookt eitje erbij.
een philips HR1865quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
Welke sapcentrifuge heb jij eigenlijk, DE?
Ik had als lunch een salade van bietjes, geroosterde walnoten en geitenkaas, met een dressing van olijfolie en balsamicoreductie.
Voor de balans zou ik het aanvullen met een broodje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:35 schreef misterddude het volgende:
3 VITAMINE c pillen. en een glas water. vanochtend een klein kopje bouillon. das weer alles voor vandaag
gefeli, lekker weer ervoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:29 schreef Cyntiaa het volgende:
BBQen bij mijn neefje, hij heeft zijn examens gehaald
Was lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:18 schreef GuitarJJ het volgende:
Pizza over een uurtje2 halen 1 betalen
1x Medium extravaganzzaquote:
domino's maandag actiequote:Op woensdag 16 juni 2010 17:47 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
1x Medium extravaganzza
1x Large salami
Niet allebei voor mij natuurlijk, maar wel redelijk goedkoop (10 euro incl bezorgen)
En vannacht met een zak chips en een reep chocolade een film kijken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:44 schreef kwiwi het volgende:
ik heb helemaal geen honger, dus waarschijnlijk hou ik het bij 'niks' vanavond
Zou goed kunnen, je ziet m'n post hier wel verschijnen rond een uur of 12quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:57 schreef Mistbank het volgende:
[..]
En vannacht met een zak chips en een reep chocolade een film kijken?
Ik zal het scherp in de gaten houden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, je ziet m'n post hier wel verschijnen rond een uur of 12
hehe jij lust morgen tot 16u niks meerquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef -Mellow- het volgende:
Vers gebakken meergranenbrood met boerenboterzometeen nog een met notenpasta, en eentje met kaas en appelstroop en en en...
Ik ga de rest van de avond gewoon door met brood eten tot ik tonnetje rond ben. Want er gaat niks boven zelf gebakken brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |