Kan gewoon met 1 hand parkeren, als je dat bedoelt.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef Bowny het volgende:
Maar je kan toch niet "vingersturen"....toch Haarbal?
Potje open en kijken maarquote:Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja ik heb 225 voor en 255 achter. Ik denk dat voornamelijk de voorwielen bij het sturen uitmakendus dat is hetzelfde en ook als jullie dus volgens miji s er iets niet goed. Hoe kan ik de stuurbekrachtigingsvloeistof checken?
Iets van 160 geloof ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:48 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
gaaf ding ! wat is de helft van die topsnelheid dan?
Kan het ook met uitlijnen / balanceren te maken hebben? M'n auto trekt wat naar rechts.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kan gewoon met 1 hand parkeren, als je dat bedoelt.
[..]
Potje open en kijken maar. Maar als daar weinig in zou zitten, zou je je stuurbekrachtiging wel horen "loeien" bij het sturen (helemaal als je stilstaat).
Heb je dat niet gedaan, na je crash?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Kan het ook met uitlijnen / balanceren te maken hebben? M'n auto trekt wat naar rechts.
Naar rechts trekken is nooit goedquote:Op maandag 21 juni 2010 22:06 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Kan het ook met uitlijnen / balanceren te maken hebben? M'n auto trekt wat naar rechts.
Daarom heb je vaak geen stuurbekrachtiging op het circuit enzo, je krijgt nog wat meer feedback. En inderdaad, jezus die Leon's.....geen gevoel whatsoever.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:09 schreef Xtr3mE het volgende:
Ik vind het wel fijn, dat zwaarder sturen, geeft beter feedback in snelle bochten dan een te makkelijke (indirecte?) auto. De Leon 1p van mijn pa stuur je met 1 vinger letterlijk. Dat is weer té soft en gevoelloos.
Ook 225 banden voor overigens.
quote:
Maar dat komt omdat de banden gaan "zoeken" (grotere oppervlak = meer zoekgedrag eigenlijk, althans bij de E46 valt me op).quote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef YoshiBignose het volgende:
In het begin ging het redelijk rechtdat gezwabber hou je toch wel met 255.
225/255 hebben wij hier ook op de E46. Aardig wat spoorvorming inderdaad. De kwaliteit van de band verbetert het een beetje, maar je blijft het houden. Volgende keer weer een maatje kleiner op de E46, zodat het nog een stukje relaxter wordt om er mee te rijden.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:38 schreef YoshiBignose het volgende:
OKE bedankt ga ik toch maar even uitlijnen inderdaad. Ja dat zoekerige is best erg, beetje spoorvorming op de weg en je moet echt constant aan dat stuur zitten zoals vroeger in films. Het is echt veeel minder met 225 rondom dan 225/255 wat ik nu heb. Misschien heeft grootte/gewicht van de velgen er ook mee te maken?
Hoe groter je wielen, hoe gevoeliger het geheel wordt voor afwijkingen in wielophanging (wie heeft er wel eens een E46 bestuurd met nieuwe voorste draagarmen?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:38 schreef YoshiBignose het volgende:
... Misschiing, en heeft grootte/gewicht van de velgen er ook mee te maken?
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:29 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
. Haarbal de draagarm en fuseekogel waren stuk dus dat is gerepareerd,
als ik me niet vergis is het vooral de breedte die ervoor zorgt....quote:Op maandag 21 juni 2010 22:38 schreef YoshiBignose het volgende:
OKE bedankt ga ik toch maar even uitlijnen inderdaad. Ja dat zoekerige is best erg, beetje spoorvorming op de weg en je moet echt constant aan dat stuur zitten zoals vroeger in films. Het is echt veeel minder met 225 rondom dan 225/255 wat ik nu heb. Misschien heeft grootte/gewicht van de velgen er ook mee te maken?
Heb zelf volgens mij ook 225 voor en 255 achter, of 235 voor. Inderdaad smerig veel last van spoorvorming, dat was wel flink wennen. Heb zelf 17" eronder liggen dus niet uitzonderlijk groot.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:38 schreef YoshiBignose het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |