quote:
Hij is zeker dope! Ik erger me alleen aan z'n stem.. K.I.D.S. en High life mixtapes geluisterd?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:36 schreef Donnis het volgende:
Klein beetje te hipster voor jullie misschien maar ik vind hem potentie hebben:
Een Joey track zoals ik ze het liefste hoor..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:10 schreef MusicIsBigger het volgende:
Eindelijk een goeie versie van het nummer Black Cloud van Joe Budden.
Mood music 4 komt eind oktober uit. Ik kijk er erg naar uit en wat een nummer is dit.
Neuh, deze reeks loopt al lang en bestaat uit meer dan youtube hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:52 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Weet je wat het probleem een beetje is met zulke topics. Mensen gooien een youtube filmpje erin, en reageren verder nergens op.
Check anders Down to Erf,quote:Op donderdag 30 september 2010 17:10 schreef Donnis het volgende:
klassiekerts.
Dit zijn trouwens allemaal tracks die ik ondanks dat ik echt heel veel hiphop luister over het hoofd heb gezien. Iemand nog meer van zulke aanraders, dus niet de albums die iedere liefhebber moet kennen maar de iets onbekendere kwaliteitswerkjes.
Heerlijk idd!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 04:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
heeft iemand ooit jemini en dangermouse geluisterd? godverdomme heb er nooit iemand ooit over horen praten. verdomme een van mijn favoriete albums.
Moet ik perse op alles reageren wat ik niet waardeer en trollen om over smaken te twisten?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:52 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Weet je wat het probleem een beetje is met zulke topics. Mensen gooien een youtube filmpje erin, en reageren verder nergens op.
Sorry man, ik wist niet dat je het zo persoonlijk zou opvatten....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Moet ik perse op alles reageren wat ik niet waardeer en trollen om over smaken te twisten?
Ik vat het dan ook niet persoonlijk op, ik vind die youtube linkjes anders wel fijn dan weet ik iig wat ik allemaal niet gemist heb de afgelopen 2-3 jaar, zonder er zelf op naar op zoek te gaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:50 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Sorry man, ik wist niet dat je het zo persoonlijk zou opvatten....
indertijd was er op hiphop gebied ook meer aan de hand.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:56 schreef N-E-R-D het volgende:
Vroeger vond ik het topic toch wel een stuk interessanter maar dat kan ook aan mij liggen. Heb ondertussen toch wel een aardige hiphop collectie opgebouwd (ook mede dankzij dit topic) maar sta tegenwoordig niet meer zo open voor nieuwe hiphop. Toch kom ik af en toe nog wel leuke dingen tegen, Danger Mouse en Jemini kende ik bijvoorbeeld nog niet![]()
Kid Cudi, Souls of Mischief, DJ Muggs and Northern Lights staan 22 november in de melkweg.
Ghetto Pop Life is een briljant album! Alle tracks daarvan zijn gewoon gruwelijk!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 04:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
heeft iemand ooit jemini en dangermouse geluisterd? godverdomme heb er nooit iemand ooit over horen praten. verdomme een van mijn favoriete albums.
Check de lijst van voorgaande topics in de openingspost eens, dat zijn dan wel albumtitels, maar vrijwel allemaal classics. Een van mijn favorieten is Reflection Eternal (Talib Kweli & Hi-Tek):quote:Op donderdag 30 september 2010 17:10 schreef Donnis het volgende:
klassiekerts.
Dit zijn trouwens allemaal tracks die ik ondanks dat ik echt heel veel hiphop luister over het hoofd heb gezien. Iemand nog meer van zulke aanraders, dus niet de albums die iedere liefhebber moet kennen maar de iets onbekendere kwaliteitswerkjes.
Ja, best tof. 14.gifquote:Op donderdag 7 oktober 2010 04:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Inderdaad lekker:)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Check de lijst van voorgaande topics in de openingspost eens, dat zijn dan wel albumtitels, maar vrijwel allemaal classics. Een van mijn favorieten is Reflection Eternal (Talib Kweli & Hi-Tek):
[..]
Ja, best tof. 14.gif
Goede post!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:50 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
Nog andere liefhebbers van BLH? Ik vind dinner & a movie een supervet album. Mijn persoonlijke favs:
Jep!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:07 schreef incognitoomuch het volgende:
Mensen die naar Souls of Mischief & Kid Cudi gaan 22 november @ Melkweg?
Heb 't album geluisterd, ijzersterk! Waarvoor dank.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:27 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat vinden jullie van Sage Francis?
Gisteren Li(f)e geluisterd. Wat een zwaar album is dat zeg!
Wist niet dat er een nieuw album uitkwam maar dit klinkt erg tof!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
"Kno - I Wish I Was Dead" - Wat een heerlijk album zeg! Samen met A Piece Of Strange naar mijn mening het beste werk van Kno. Album is legaal online te luisteren @ http://cunninlynguists.bandcamp.com/album/death-is-silent
[ afbeelding ]
Wat een heerlijk nummer is dat zeg!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:51 schreef ems. het volgende:
Na een nacht bluntjes en wat gegraaf op youtube heb ik toch weer een vette track gevonden die ik nog niet kende:
heel tof.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:51 schreef ems. het volgende:
Na een nacht bluntjes en wat gegraaf op youtube heb ik toch weer een vette track gevonden die ik nog niet kende:
!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
"Kno - I Wish I Was Dead" - Wat een heerlijk album zeg! Samen met A Piece Of Strange naar mijn mening het beste werk van Kno. Album is legaal online te luisteren @ http://cunninlynguists.bandcamp.com/album/death-is-silent
[ afbeelding ]
Een perfecte combinatie.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:51 schreef ems. het volgende:
Na een nacht bluntjes en wat gegraaf op youtube
Idd over APOS. Ik vond Dirty Acres ook gewoon goed. Niet zo goed zoals APOS maar dat hoeft ook niet. Het was wel hetzelfde soort muziek. Maar ik vind dit meer Southernunderground/Will Rap For Food-achtig en dat verveelt gewoon erg snel. En dat is jammer. Heel erg jammer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:38 schreef Deltron het volgende:
[..]
!![]()
Kno is terug, wat een album weer. Maar APOS zal die imo nooit overtreffen
Luister m nog een paar keer, vind hem zelf echt beter als Dirty Acres. Al vaak gedraaid en lijkt alleen maar beter te wordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:50 schreef Mirel het volgende:
[..]
Maar ik vind dit meer Southernunderground/Will Rap For Food-achtig en dat verveelt gewoon erg snel. En dat is jammer. Heel erg jammer.
Ja die ken ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 04:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Sorry maar dit is echt kut, gast kan niet rappen en die beats zuigen penis.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:58 schreef da_unfuckwithable het volgende:
en natuurlijk..
Wat vind fok van Quan? Of is dit niet underground / jaren '90 genoeg voor jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met nas was ie wel goed, die andere 2, mwah.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:58 schreef da_unfuckwithable het volgende:
en natuurlijk..
Wat vind fok van Quan? Of is dit niet underground / jaren '90 genoeg voor jullie?
kvind de beats er totaaaaaal niet bij passen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:58 schreef da_unfuckwithable het volgende:
en natuurlijk..
Oeh, daar moet ik heen!quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:58 schreef ems. het volgende:
Als je over hem zegt dat hij gewoon niet kan rappen kan ik je verder niet serieus meer nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij rapt als een telegraam, Rap Stop Rap Stop Rapperderap STOP
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:48 schreef Document1 het volgende:
Ja idd Twista is de bom.Laat ik het nog een keer anders zeggen voor de almachtige EMS met zn Optimus prime avatar, ik vind er geen zak aan.
Hij praat langzaam, zn stem vind ik niks, beats zijn zuur, creativiteit spat er niet echt vanaf en zn onderwerpen zijn ook een beetje
Ik kan er mee leven als mensen niet dezelfde smaak hebben als mij, mits ze met goede argumenten komen. Als je een layed back beat hebt, waarom zou je er in godsnaam snel op gaan rappen? Z'n stem vind je niks.. hoewel dat een kwestie van smaak is, en smaak subjectief is, wat wil je dan voor stem horen? Een stemmetje als die van Corey Gunz? De "Just a moment" beat niks vinden? Naja, gelukkig heeft Twista "de bom" wel raps met goede onderwerpen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij rapt als een telegraam, Rap Stop Rap Stop Rapperderap STOP
Conclusie: Quan kan niet rappen, maar wordt tegelijkertijd wel geapprecieerd door Nas...
I'm confused..Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kun je smaak in hemelsnaam techinsch gaan beargumenteren? Als ik niet van paprika hou dan maakt het echt niet uit of deze groente op een cheeseburger zit of dat deze verwerkt is in een griekse salade, de nare smaak blijf ik proeven, dat iemand anders die paprika in deze producten wel te pruimen vind is in dat opzicht totaal irrelevant.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:50 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven als mensen niet dezelfde smaak hebben als mij, mits ze met goede argumenten komen. Als je een layed back beat hebt, waarom zou je er in godsnaam snel op gaan rappen? Z'n stem vind je niks.. hoewel dat een kwestie van smaak is, en smaak subjectief is, wat wil je dan voor stem horen? Een stemmetje als die van Corey Gunz? De "Just a moment" beat niks vinden? Naja, gelukkig heeft Twista "de bom" wel raps met goede onderwerpen:
Conclusie: Quan kan niet rappen, maar wordt tegelijkertijd wel geapprecieerd door Nas...
I'm confused..
Hij is niks want hij rapt te langzaam (na 3 nummers gehoord te hebben), is een ongeldig argument wat totaal nergens op slaat. Stem gaat ook helemaal nergens over, volgens mij heeft Quan gewoon een "standaard" stem. Als hij nou zegt dat hij het niks vind omdat Quan's rhymes technisch gezien niet het beste zijn o.i.d. dan kan ik daar mee leven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe kun je smaak in hemelsnaam techinsch gaan beargumenteren? Als ik niet van paprika hou dan maakt het echt niet uit of deze groente op een cheeseburger zit of dat deze verwerkt is in een griekse salade, de nare smaak blijf ik proeven, dat iemand anders die paprika in deze producten wel te pruimen vind is in dat opzicht totaal irrelevant.
Zolang ik mij niet met de keuze van de kok bemoei en gewoon iets van de kaart neem waar geen paprika in zit hoef ik de kok ook niet te melden dat hij minder paprika gebruiken moet omdat ik er misselijk van word, tenzij er natuurlijk mensen aan mijn tafel zitten die mij er continue op wijzen dat paprika een van de lekkerste groentes is die ze ooit gegeten hebben en ze niet willen begrijpen dat ik het niet te vreten vind, waardoor je in een oninteressante en onnodige disuccie terecht komt.
Dat is het idee van smaak, je kunt niet verwachten dat iedereen de zelfde papillen heeft en het is technisch gezien simpelweg niet te onderbouwen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:20 schreef Document1 het volgende:
Ik ben ook geen fan van Nas, mischien ligt het daar aan?Wat voor hiphop luister jij als ik vragen mag? (puur uit nieuwsgierigheid, niet aanvallend bedoeld)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
Jemig, overleden?quote:
Hier kan je een aardig idee krijgen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:18 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Hij is niks want hij rapt te langzaam (na 3 nummers gehoord te hebben), is een ongeldig argument wat totaal nergens op slaat. Stem gaat ook helemaal nergens over, volgens mij heeft Quan gewoon een "standaard" stem. Als hij nou zegt dat hij het niks vind omdat Quan's rhymes technisch gezien niet het beste zijn o.i.d. dan kan ik daar mee leven.
[..]
Wat voor hiphop luister jij als ik vragen mag? (puur uit nieuwsgierigheid, niet aanvallend bedoeld)
28 is hij geworden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:39 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jemig, overleden?
Heel tof nummer trouwens.
Die hele cd is een aanrader! Draai die plaat regelmatig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 03:35 schreef Schenkstroop het volgende:
ik kom nogsteeds juweeltjes tegen die ik niet kende van de golden age.
Presentquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:38 schreef Joran-Joran het volgende:
Iemand trouwens naar Jedi Mind Tricks? 11 november in de Melkweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |