Sorry maar dit is echt kut, gast kan niet rappen en die beats zuigen penis.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:58 schreef da_unfuckwithable het volgende:
en natuurlijk..
Wat vind fok van Quan? Of is dit niet underground / jaren '90 genoeg voor jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met nas was ie wel goed, die andere 2, mwah.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:58 schreef da_unfuckwithable het volgende:
en natuurlijk..
Wat vind fok van Quan? Of is dit niet underground / jaren '90 genoeg voor jullie?
kvind de beats er totaaaaaal niet bij passen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:58 schreef da_unfuckwithable het volgende:
en natuurlijk..
Oeh, daar moet ik heen!quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:58 schreef ems. het volgende:
Als je over hem zegt dat hij gewoon niet kan rappen kan ik je verder niet serieus meer nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij rapt als een telegraam, Rap Stop Rap Stop Rapperderap STOP
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:48 schreef Document1 het volgende:
Ja idd Twista is de bom.Laat ik het nog een keer anders zeggen voor de almachtige EMS met zn Optimus prime avatar, ik vind er geen zak aan.
Hij praat langzaam, zn stem vind ik niks, beats zijn zuur, creativiteit spat er niet echt vanaf en zn onderwerpen zijn ook een beetje
Ik kan er mee leven als mensen niet dezelfde smaak hebben als mij, mits ze met goede argumenten komen. Als je een layed back beat hebt, waarom zou je er in godsnaam snel op gaan rappen? Z'n stem vind je niks.. hoewel dat een kwestie van smaak is, en smaak subjectief is, wat wil je dan voor stem horen? Een stemmetje als die van Corey Gunz? De "Just a moment" beat niks vinden? Naja, gelukkig heeft Twista "de bom" wel raps met goede onderwerpen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij rapt als een telegraam, Rap Stop Rap Stop Rapperderap STOP
Conclusie: Quan kan niet rappen, maar wordt tegelijkertijd wel geapprecieerd door Nas...
I'm confused..Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kun je smaak in hemelsnaam techinsch gaan beargumenteren? Als ik niet van paprika hou dan maakt het echt niet uit of deze groente op een cheeseburger zit of dat deze verwerkt is in een griekse salade, de nare smaak blijf ik proeven, dat iemand anders die paprika in deze producten wel te pruimen vind is in dat opzicht totaal irrelevant.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:50 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven als mensen niet dezelfde smaak hebben als mij, mits ze met goede argumenten komen. Als je een layed back beat hebt, waarom zou je er in godsnaam snel op gaan rappen? Z'n stem vind je niks.. hoewel dat een kwestie van smaak is, en smaak subjectief is, wat wil je dan voor stem horen? Een stemmetje als die van Corey Gunz? De "Just a moment" beat niks vinden? Naja, gelukkig heeft Twista "de bom" wel raps met goede onderwerpen:
Conclusie: Quan kan niet rappen, maar wordt tegelijkertijd wel geapprecieerd door Nas...
I'm confused..
Hij is niks want hij rapt te langzaam (na 3 nummers gehoord te hebben), is een ongeldig argument wat totaal nergens op slaat. Stem gaat ook helemaal nergens over, volgens mij heeft Quan gewoon een "standaard" stem. Als hij nou zegt dat hij het niks vind omdat Quan's rhymes technisch gezien niet het beste zijn o.i.d. dan kan ik daar mee leven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe kun je smaak in hemelsnaam techinsch gaan beargumenteren? Als ik niet van paprika hou dan maakt het echt niet uit of deze groente op een cheeseburger zit of dat deze verwerkt is in een griekse salade, de nare smaak blijf ik proeven, dat iemand anders die paprika in deze producten wel te pruimen vind is in dat opzicht totaal irrelevant.
Zolang ik mij niet met de keuze van de kok bemoei en gewoon iets van de kaart neem waar geen paprika in zit hoef ik de kok ook niet te melden dat hij minder paprika gebruiken moet omdat ik er misselijk van word, tenzij er natuurlijk mensen aan mijn tafel zitten die mij er continue op wijzen dat paprika een van de lekkerste groentes is die ze ooit gegeten hebben en ze niet willen begrijpen dat ik het niet te vreten vind, waardoor je in een oninteressante en onnodige disuccie terecht komt.
Dat is het idee van smaak, je kunt niet verwachten dat iedereen de zelfde papillen heeft en het is technisch gezien simpelweg niet te onderbouwen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:20 schreef Document1 het volgende:
Ik ben ook geen fan van Nas, mischien ligt het daar aan?Wat voor hiphop luister jij als ik vragen mag? (puur uit nieuwsgierigheid, niet aanvallend bedoeld)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
Jemig, overleden?quote:
Hier kan je een aardig idee krijgen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:18 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Hij is niks want hij rapt te langzaam (na 3 nummers gehoord te hebben), is een ongeldig argument wat totaal nergens op slaat. Stem gaat ook helemaal nergens over, volgens mij heeft Quan gewoon een "standaard" stem. Als hij nou zegt dat hij het niks vind omdat Quan's rhymes technisch gezien niet het beste zijn o.i.d. dan kan ik daar mee leven.
[..]
Wat voor hiphop luister jij als ik vragen mag? (puur uit nieuwsgierigheid, niet aanvallend bedoeld)
28 is hij geworden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:39 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jemig, overleden?
Heel tof nummer trouwens.
Die hele cd is een aanrader! Draai die plaat regelmatig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 03:35 schreef Schenkstroop het volgende:
ik kom nogsteeds juweeltjes tegen die ik niet kende van de golden age.
Presentquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:38 schreef Joran-Joran het volgende:
Iemand trouwens naar Jedi Mind Tricks? 11 november in de Melkweg
Graag gedaanquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:00 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oeh, daar moet ik heen!
Ik zei ruim een week geleden nog tegen iemand dat ik zo graag eens naar JMT zou willen, maar altijd te laat ontdek dat ze in Nederland optreden. Heel tof dat je het postte, anders had ik het half november pas ontdekt waarschijnlijk
quote:Helemaal overheen gekeken, wat een lekker nummer! Thanks.Op zaterdag 16 oktober 2010 11:53 schreef Steve-O het volgende:
Laatst tegen gekomen . Gasten komen uit Brooklyn NY , Op 1 of andere manier hangt daar een compleet andere creativiteit als elders. Ik vind het geweldig!
quote:Klinkt top!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:42 schreef julian6 het volgende:
bazennntrack hoorde deze gister in een tent met geluid dat zich kan meten aan de HmH:
gruwelijk![]()
quote:Het hele album is best dope. Meevallertje van dit jaar!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:42 schreef julian6 het volgende:
bazennntrack hoorde deze gister in een tent met geluid dat zich kan meten aan de HmH:
gruwelijk![]()
quote:Zeker, eerste keer dat ik positief ben over een mainstream hiphop albumOp dinsdag 26 oktober 2010 23:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Het hele album is best dope. Meevallertje van dit jaar!
quote:1.The Deal Maker
2.Out to Lunch
met Treach
3.Eraserheads
met Vinnie Paz
4.Fuckmaster Sex
5.Swashbuckling
met Apathy, Ryu en Esoteric
6.I Could Write a Rhyme
7.Hardcore Data
8.Mad Ammo
met F.T. en R.A. The Rugged Man
9.Tingin'
10.There Will Be Blood
met Sadat X, Grand Puba en A.G.
11.Miss Those Days
12.Step Correctly
13.Wack Juice
14.Styles Ain't Raw
met Apathy en Chino XL
15.Where I Are
16.Time Travels On
met Majik Most en Dutchmassive
Ja je hoort wel dat ze het niet zijn, tenzij Blac Haze wel 2pac is en z'n stem in verloop van tijd verandert is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:40 schreef ems. het volgende:
Van stem misschien in de verte. Qua uitspraak van woorden vind ik ze nogal verschillen.
Maar wel grappig ja
Ze zijn goed bezigquote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:04 schreef N-E-R-D het volgende:
Souls of Mischief hebben gewoon een nieuw album, Montezuma's Revenge, ben wel benieuwd.
Edit: ik loop gewoon achter hij is al van eind 2009![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 14:06 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat vinden jullie van Kanye's Runaway (extended version)
Ik kan em enigszins na 2x kijken wel waarderen! Ben benieuwd naar het album!
Zoiets, denk ik, na snel wat geluisterd te hebben. Al vind ik de albums na The College Dropout tot nu toe niet echt wat, dus het zal me benieuwen.quote:Op maandag 1 november 2010 16:28 schreef N-E-R-D het volgende:
De film kon me niet echt boeien, mooie kleurtjes enzo thats it. De muziek in de film waardeer ik dan weer wel.
Graduation was ook wel aardig.quote:Op dinsdag 2 november 2010 03:45 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Zoiets, denk ik, na snel wat geluisterd te hebben. Al vind ik de albums na The College Dropout tot nu toe niet echt wat, dus het zal me benieuwen.
Grappig nummertje, maar pure kwaliteit? Really son?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:06 schreef ems. het volgende:
Uitgezonderd op wat beats en een nummertje hier en daar vind ik vrijwel alles van kanye echt waardeloos.
Dit daarentegen is natuurlijk pure kwaliteit.
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:48 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Grappig nummertje, maar pure kwaliteit? Really son?
Voor die tijd en in vergelijking met Kanye absoluutquote:Op donderdag 4 november 2010 17:48 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Grappig nummertje, maar pure kwaliteit? Really son?
vetquote:Op maandag 1 november 2010 18:53 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ik vind deze gozer nóg meer als Pac klinken dan die Black Haze.
Deams ken ik wel, dit nog niet gehoord. Maar ik ben ook niet echt fan van hem of zo.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:57 schreef Chriz2k het volgende:
Hebben jullie deze al eens geluisterd? Is van een Nederlandse MC en eind vorig jaar uitgekomen, ik had nog nooit van hem gehoord.
Wat een line-up!
Ik heb een stukje van 1 nummer gehoord, vond ik niet direct boeiend. Eens wat meer luisteren op de luisterpaal misschien.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:21 schreef Darkestrah het volgende:
Is hier al wat gezegd over de nieuwe EP van Zwart Licht, "No Juju"?
Ik zit hem nu te luisteren op de Luisterpaal, ik ben er niet echt weg van. Gewoon te veel dub.
Hold the f*** up! DJ Premier & Royce Da 5"9 met een show in A'dam en je kan voor 15 euro naar binnen lopen???quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:01 schreef Joran-Joran het volgende:
06 December. Monday
SF & DAILY PAPER PRESENT: DJ PREMIER CHANGED MY LIFE
DJ Premier & Royce da 5'9"
19.30 - 00.00 Entry: ¤15
DJ PREMIER EN ROYCE DA 59 SAMEN VOOR DAILY PAPERS MIXTAPE RELEASE:
PREMIER CHANGED MY LIFE
6 DECEMBER IN SUGAR FACTORY TE AMSTERDAM
Amsterdam, November 2010 De legendarische producer DJ Premier komt voor een speciale performance naar Amsterdam. In het teken van de Daily Paper mixtape Premier Changed My Life komt DJ Premier over voor een show vol interactie met het mixtape project. DJ Premier wordt algemeen gezien als de beste producer in de geschiedenis van de Hip Hop.
Speciale gast deze avond is Royca da 59. De MC uit Detroit heeft als ghostwriter onder andere geschreven voor P. Diddy en Dr. Dre. Op dit moment maakt hij furore met de Hip Hop superformatie Slaughterhouse.
Daily Paper
Dit Amsterdamse collectief heeft het afgelopen jaar naam gemaakt in Amsterdam met een frisse blik op de samenleving aan de hand van onder andere muziek, design, kunst en fashion. Aan de hand van initiatiefnemer Hussein Suleiman werd een jaar lang gewerkt aan het ambitieuze mixtape project. Het doel was om de top van de Nederlandse Hip Hop scene te strikken voor deze verzamelaar. Met namen als; Zo Moeilijk, Sticks (Opgezwolle/Fakkelbrigade) Big2 (Opposites) M.O & Brakko, Turk (Önder) en RBdjan is dit aardig gelukt. Tijdens het vijfjarig bestaan van Sugar Factory had Daily Paper haar primeur showcase. Nu ondersteunt Sugar Factory opnieuw dit jonge en talentvolle platform.
Of dit een goed punt is weet ik nietquote:De MC uit Detroit heeft als ghostwriter onder andere geschreven voor P. Diddy en Dr. Dre.
Waaauw, daar moet ik heen. Zonde alleen dat ik bijna geen mensen ken die naar Royce luisteren..quote:
Hm die beschrijving klinkt interessant, en wat ik zo snel even geluisterd heb is ook best aardig geloof ik. Dat album moet ik eens gaan checken denk ik.quote:Op maandag 8 november 2010 15:50 schreef Kneivster het volgende:
Heerlijk Album:
[ afbeelding ]
Geen standaard hiphop, maar een mix van stijlen: A synaptic overload of afropunk/hip-hop/funk/rock/psychodiscobilly. Whichever box you seek to put him in, he explodes out of. (Aldus Last.fm)
Kon niet heel veel vinden op Youtube, maar toch een paar vids:
Check die snippet in de link boven jouw post. Die snippet =quote:
Oeh die snippet is inderdaad nice! Begon de hoop voor Cole al een beetje op te geven omdat het allemaal zo lang duurt voordat er een album ligt, maar dit maakt me weer enthousiast!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Check die snippet in de link boven jouw post. Die snippet =
Jammer oude werk is leuker ..quote:
Over 2 dagen komt er een mixtape uit met 18-20 nieuwe tracks. Er zou ook een track met Drake op staan. Z'n album zou eerst in december uitkomen, maar ik neem aan dat die release datum wordt verschoven. Hij heeft wel gezegd dat Friday Night Lights alleen de mixtape-titel heeft omdat hij gratis is, maar dat hij wel albumwaardig zou zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:17 schreef Kneivster het volgende:
[..]
Oeh die snippet is inderdaad nice! Begon de hoop voor Cole al een beetje op te geven omdat het allemaal zo lang duurt voordat er een album ligt, maar dit maakt me weer enthousiast!
Eens. Of terwijl hij KO in een auto lag.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Een paar tracks van Man on the Moon 2 geluisterd... Maar ik krijg er niet echt kippevel van...
Lijkt wel alsof Cudder al zijn tracks in de vroege ochtend op de plee heeft geschreven terwijl hij nog wakker moet worden ofzo...
quote:Bij deze willen we reageren op de ophef die ontstaan is in de media over het vermeende homofobe karakter van hiphopgroep Jedi Mind Tricks, die aanstaande donderdag optreedt in de Melkweg.
De Melkweg is zich bewust van het radicale karakter van deze hiphopgroep. De groep staat bekend om haar anti-establishment houding en kritische, soms agressieve teksten, met betrekking tot van alles en nog wat: de overheid, christenen maar ook bijvoorbeeld radicale moslims.
Er kan niet gezegd worden dat ze erop uit zijn om één bepaalde bevolkingsgroep, zoals homoseksuelen, te beledigen. Als progressief cultureel podium hechten wij weliswaar veel waarde aan de vrijheid van meningsuiting, maar tegelijkertijd is ons beleid om artiesten die discrimineren of erop uit zijn één bepaalde bevolkingsgroep te stigmatiseren pertinent te weigeren.
Jedi Mind Tricks is een groep die de grenzen van de vrije meningsuiting opzoekt, maar daar in onze ogen niet overheen gaat. Daarin speelt mee dat bepaalde teksten uit de begintijd van de groep, die discutabel zijn, al sinds jaar en dag niet meer worden gespeeld door de band.
Sinds 2004 treden ze regelmatig op in Nederland, op verschillende podia, waaronder vijf keer eerder in de Melkweg. Nooit is er sprake geweest van het ten gehore brengen van beledigende teksten ten opzichte van homos of andere specifieke groepen tijdens de optredens. Bij ons zijn ook uit het buitenland geen situaties bekend waarbij een optreden van de groep onder druk is komen te staan of is afgezegd om dergelijke redenen.
In deze verklaring willen wij duidelijk maken waar wij staan en waarom wij geen aanleiding zien om dit concert geen doorgang te laten vinden.
De Directie
Dunno volgens mij wilde hij gewoon even een andere weg inslaan. Maarre Kanye album ( clean ) is te vinden hoor dus je kunt em checken. Erg vet albumquote:Op woensdag 10 november 2010 14:10 schreef HipHopBunnie het volgende:
Zeker... J. Cole is meer echte rap dan die andere zooi tegenwoordig. En Kanye West is gruwelijk goed en denk dat het nieuwe album ook wel ziek wordt, maar dat zei ik ook over I Rep The West... Had 808 niet iets te maken met dat zijn moeder toen was gestorven?
quote:
Aan het eind? Kun je toch makkelijk zelf eraf knippenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:23 schreef HipHopBunnie het volgende:
Hoe slecht is dat stukje van Kanye West - Runaway met die facebook shit gewoon...
Las het stukje vandaag in de spits idd... Als zij niet mogen komen, mag er geen enkele rapper meer in Nederland het podium op klimmen, aangezien ze allemaal iets in hun lyrics hebben met 'faggots'. Het zal wel de combinatie Moslim/rapper zijn, daar zijn 'we' niet zo dol opquote:Op woensdag 10 november 2010 21:01 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Het heeft geloof ik ook nog in de spits gestaan.
http://www.elsevier.nl/we(...)mo-moslimrappers.htm
Vinnie P. :
"Jedi Mind Tricks is niet anti-homo. Hiphop is een kunstvorm waarin een grote rol is weggelegd voor opschepperij. Helaas wordt deze opschepperij soms verkeerd begrepen door mensen die niet bekend zijn met de context."
Die Google ads ook onder dat artikelquote:Op woensdag 10 november 2010 21:01 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Het heeft geloof ik ook nog in de spits gestaan.
http://www.elsevier.nl/we(...)mo-moslimrappers.htm
Zal meer om het moslim dan om het rapper zijn gok ikquote:Op woensdag 10 november 2010 21:49 schreef Kneivster het volgende:
[..]
Las het stukje vandaag in de spits idd... Als zij niet mogen komen, mag er geen enkele rapper meer in Nederland het podium op klimmen, aangezien ze allemaal iets in hun lyrics hebben met 'faggots'. Het zal wel de combinatie Moslim/rapper zijn, daar zijn 'we' niet zo dol op
Before i'm gone is inmiddels helemaal vrijgegeven:
J. Cole is dope en is op het moment na Joe Budden me favo maar dit is wel onzin.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:10 schreef HipHopBunnie het volgende:
Zeker... J. Cole is meer echte rap dan die andere zooi tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |