Jeuj!quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef kadeya het volgende:
[..]
Geen bezwaar, iedereen mag hem gebruiken.
De rest van de fans in dit topic zien de wedstrijden wekelijks en zijn wel allemaal kenners natuurlijk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 05:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak ; je hebt ze hoogstwaarschijnlijk maar 1 keer zien spelen![]()
Onzin. Hij applaudiseerde even, maar meer om zn team op te zwepen en niet zozeer voor Maicon.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
serieus, die keeper applaudiseerde toen maicon scoorde
Gozer jij altijd met je overdreven uitspraken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah ja, dat moet bij mij ook nog weg.
Godverdomme man, wat ben ik supporter geworden van Noord-Korea. Noord-Korea zal met deze Goddelijke mentaliteit nog héél veel kunnen bereiken.
Noord-Korea, schop die Portugezen naar huis.
Dat heb je mij niet horen zeggen, ik bedoel alleen dat men niet een team kan beoordelen op basis van 1 gespeelde wedstrijd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:40 schreef popolon het volgende:
[..]
De rest van de fans in dit topic zien de wedstrijden wekelijks en zijn wel allemaal kenners natuurlijk!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik hoop zoooo dat DPRK wint tegen die jankezel van een Ronaldo.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:01 schreef TJLinden het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
En dan de grootste vraag: welk team jankt het eerst!
Het eerst zonder twijfel Korea, maar ik hoop écht dat Ronaldo het laatst jankt !quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:01 schreef TJLinden het volgende:
[..]
En dan de grootste vraag: welk team jankt het eerst!
Openbaar? In Noord-Korea is toch niks openbaar?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Chooselife het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)met_noord_korea.html
Ze trainen gewoon in een openbare sportschool!
Wat een bazen.
Ze zitten dan ook in Zuid-Afrika nu ...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:12 schreef Jaja.. het volgende:
[..]
Openbaar? In Noord-Korea is toch niks openbaar?
Finale: Zwitserland - Baas Koreaquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:09 schreef LeaderRoel het volgende:
Zwitserland wint ook al van Spanje, ik vind het wel leuk als de underdogs winnen! (Y)
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:31 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Finale: Zwitserland - Baas Korea
quote:Vier Noord-Koreaanse voetballers zijn spoorloos. Dit meldt de Zuid-Koreaanse krant Ilgan Sports. Het viertal zou niet zijn komen opdagen voor het eerste duel dit WK tegen Brazilië.
Het zou gaan om de spelers An Chol-hyok, Kim Myong-won, Kim Kyong-il en Pak Sung-hyok. Het viertal ontbrak op de door Noord-Korea aan de FIFA overhandigde teamsheet voor het met 2-1 verloren duel tegen de Brazilianen.
Voor vandaag heeft de Noord-Koreaanse voetbalbond een persconferentie gepland.
quote:Dit meldt de Zuid-Koreaanse krant Ilgan Sports.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |