quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:16 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Te triest voor woorden... Ze spelen dus puur voor Kim jong en zijn propagandaNo way dat ik een dictator ga aanmoedigen.
Ze spelen voor hun land, net als iedereen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat het land een falende communistische onstabiele staat is doet niets af aan het degelijke voetbal van het team
![]()
Bovendien zijn underdogs altijd leuk om aan te moedigen
[ Bericht 0% gewijzigd door Rookert op 16-06-2010 00:26:55 ]
Eens.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:20 schreef Elusive het volgende:
...niks geen schwables ook heh, gewoon doorbikkelen..... trap tegen je knie? boeie, opstaan en vechten voor die bal... tegenwoordig liggen ze heel "tactisch" kermend op de grond te schreeuwen om een vrijetrap uit te lokken.![]()
Wat NK heeft laten zien is het ouderwetse Engelse voetbal, zoals het bedoeld was![]()
Ik word er bijna emotioneel van![]()
![]()
Dit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze spelen voor hun land, net als iedereen hierDat het land een falende communistische onstabiele staat is doet niets af aan het degelijke voetbal van het team
![]()
Boven zijn underdogs altijd leuk om aan te moedigen
Noord-Korea Über Allesquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:20 schreef Elusive het volgende:
...niks geen schwables ook heh, gewoon doorbikkelen..... trap tegen je knie? boeie, opstaan en vechten voor die bal... tegenwoordig liggen ze heel "tactisch" kermend op de grond te schreeuwen om een vrijetrap uit te lokken.![]()
Wat NK heeft laten zien is het ouderwetse Engelse voetbal, zoals het bedoeld was![]()
Ik word er bijna emotioneel van![]()
![]()
Dat terwijl hun land niet eens kan kijkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze spelen voor hun land, net als iedereen hier
Je omschrijft het positiever dan ik zou doen. Maar goed niks tegen de spelers van NK zelf hoor.quote:Dat het land een falende communistische onstabiele staat is doet niets af aan het degelijke voetbal van het team![]()
Eens.quote:Boven zijn underdogs altijd leuk om aan te moedigen
Weet best dat Noord-Korea echt een heel fout land is, maar als ze sportief fair zijn en degelijk spelen mag het best worden gezegd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:28 schreef -Techno- het volgende:
Je omschrijft het positiever dan ik zou doen. Maar goed niks tegen de spelers van NK zelf hoor.
Precies! Weg met dat mietjesgedoe, het echte mannen voetbal komt weer terug!quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Echte mannen, dat zijn ze!
Ze doen mij ook wel denken aan Ivan Drago, dat was ook al zo'n God
Anal queen ALERT!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
Jullie zijn echt een stel debielen hier. Kunnen jullie dit niet vervolgens in ONZ posten?
Echt ontzettend bedankt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:38 schreef Bestolene het volgende:
Officiele DPR KOREA Merchandising
http://www.cafepress.com/kfashop
Volgens de Belg waren de rechten in handen van een Zuid-Koreaans bedrijf dat weigerde het noorden mee te laten kijken. Hij voegde eraan toe dat er blijkbaar een deal met de FIFA was gesloten waardoor het toch kon.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:13 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Nee. Dat vertelde de commentator althans. Het regime is te bang dat er lasterende dingen uitgezonden worden tijdens de wedstrijd. Maar er was beloofd dat er bij winst enkele beelden op de nationale televisie zouden verschijnen.
Ik heb ze een paar dagen terug een mail gestuurd met waarom ze geen vlaggen hebben. Nu ineens een hele vlaggen sectie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:38 schreef Bestolene het volgende:
Officiele DPR KOREA Merchandising
http://www.cafepress.com/kfashop
quote:Dear Sir,
Our flags are out of stock for now
Best regards,
KFA Shop
Overdrijven is ook een vak ; je hebt ze hoogstwaarschijnlijk maar 1 keer zien spelenquote:Op woensdag 16 juni 2010 04:05 schreef popolon het volgende:
VInd 't leuk voor die spelers, eindelijk eens wat om te juichen. Straks weer terug naar die 'gevangenis'.
ZItten best leuke spelers tussen, veel zouden niet misstaan bij bijv. behoorlijk wat Europese clubs. Jammer voor hun dat dat niet zal gebeuren.
Hopen dat ze doorgaan.![]()
Tegen Guamquote:Op woensdag 16 juni 2010 07:38 schreef kadeya het volgende:
Check even bij grootste overwinning: http://nl.wikipedia.org/wiki/Noord-Koreaans_voetbalelftal
![]()
Hoe is dat echt mogelijk?
hoe zou dat eruit hebben gezienquote:Op woensdag 16 juni 2010 07:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Tegen Guam. Daar wonen nog minder mensen dan in Broek op Langedijk.
Je plaatje is echt baas! Bezwaar als ik hem ook neem?quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:38 schreef kadeya het volgende:
Check even bij grootste overwinning: http://nl.wikipedia.org/wiki/Noord-Koreaans_voetbalelftal
![]()
Hoe is dat echt mogelijk?
Echt heerlijk inderdaadquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:01 schreef BroodjeBamihap het volgende:
Korea DPR![]()
Wat een fairplayers![]()
Wat een vechtersmentaliteit![]()
Geen schwalbes
Inderdaad, echt respect!quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt heerlijk inderdaad. Die keeper ging zelfs applaudiseren voor Maicon om hem te feliciteren met dat mooie doelpunt
Geen bezwaar, iedereen mag hem gebruiken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:59 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Je plaatje is echt baas! Bezwaar als ik hem ook neem?
Dan doe ik ook mee =$.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ja hoor geen probleem, iedereen mag hem gebruiken.
Dat was nog mooier dan de goal zelf. Wat een indruk hebben ze nu al gemaakt op dit wk zeg, heel bijzonder.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:36 schreef Chooselife het volgende:
Die blijdschap bij die goal van ze. Ik heb zelden zoveel oprecht geluk gezien!
En dat applausje van die keeper na die goal van Maicon. Dat is toch zeldzaam?!
Wat een bazen die Noord Koreanen.
De eerste stap op weg naar de wereldwijde Koreaanse dominantie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
Zou wat zijn als bij de volgende wedstrijd van Noord-Korea meer dan 50% in het stadion rood gekleurd is.
ik twijfelquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:33 schreef TJLinden het volgende:
Laten we het allemaal niet te ver doortrekken. Ik ben geen fan van het land, maar ik ben nu wel even fan van het team.
Maar ik neem aan dat bij iedereen hier Nederland gewoon nog op 1 staat, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |