En laat ons trouwens eerlijk zijn, dat is ook de instelling waarmee bv de Duitsers al hun WK's gewonnen hebben ... Alleen hebben die natuurlijk nog meer het pure talent dat Korea wel ontbreekt natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Juist. Voor je vaderland vechten tot je er dood bij neervalt. Dat is pas belangrijk. Een onnodig hakje is dat niet. Nee, simpel voetballen is het moeilijkste wat er is en dat beheerst Noord-Korea als geen ander.
Ze zijn God en wellicht meer.quote:
Of vlag!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:34 schreef Burakius het volgende:
WAAR KAN IK NOORD-KOREA T-sHIRT HALEN VAN WK 2010?
In Noord-Korea?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:34 schreef Burakius het volgende:
WAAR KAN IK NOORD-KOREA T-sHIRT HALEN VAN WK 2010?
JA echt he! Eindelijk normaal voetbal zonder ZEIKEN of JANKEN of SCHWALBES. Als deze gasten niet de fifa fair play prijs winnen is het echt een vies politiek organisatietjuh.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:36 schreef Salsaneck het volgende:
Keeper van NK die klapt voor het eerste doelpunt van Brazilie. Wat een klasse![]()
Vind je het gek. Als ze het WK niet winnen kunnen ze als ze terug zijn in Korea meteen de goelag in.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:38 schreef Ascendancy het volgende:
helden dat het zijn, niets keihard huilen en wisselen bij een wond. Doorspelen.
De rest van de teams zijn allemaal pussies.
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:36 schreef Salsaneck het volgende:
Keeper van NK die klapt voor het eerste doelpunt van Brazilie. Wat een klasse![]()
Dan zou niemand daar voetballen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vind je het gek. Als ze het WK niet winnen kunnen ze als ze terug zijn in Korea meteen de goelag in.
Mooi gesproken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ze zijn God en wellicht meer.![]()
![]()
1966 haalden ze kwartfinale, denk dat ze nu net zo baas zijn met overleven groepsfase en die 1/8 finale gewoon een 1/4 finale makenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vind je het gek. Als ze het WK niet winnen kunnen ze als ze terug zijn in Korea meteen de goelag in.
Ah ja, dat moet bij mij ook nog weg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:37 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zou mijn oranjefan graag inruilen voor noord-korea fan.
Idd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:38 schreef Ascendancy het volgende:
helden dat het zijn, niets keihard huilen en wisselen bij een wond. Doorspelen.
De rest van de teams zijn allemaal pussies.
Toen ze in '66 uitgeschakeld werden in de 1/4de finales deden de hardnekkigste geruchten de ronde dat het hele elftal geëxecuteerd zou zijn. De BBC zocht het een paar jaar geleden uit , daar is niks van aan geweest en dit was pure westerse anti-communist propaganda. De ploeg werd gevierd als helden en 7 van de spelers zijn nu nog altijd in leven ...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Portugal en Ivoorkust zijn peanuts voor zequote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:45 schreef Rucebo het volgende:
Noord-Korea!
Kijk al uit naar hun volgende wedstrijd. Jammer dat er niet een makkelijke tegenstander in hun poule zit. Daar had ik ze wel eens tegen willen zien spelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |