Welke nemen we?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:23 schreef Dynd het volgende:
Hier 3 avatars, alleen weinig met voetbal te maken. Maargoed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we fok! koreaniseren!
Zie mijn UIquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
Heeft iemand het filmpje waar 1 van de spelers huilt bij het horen van het volkslied?
Heb hem gemist helaas
Fantastisch!quote:
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou de wedstrijd nu eigenlijk in Noord-Korea zelf nog vertoond worden
Ze zeiden dat hij alleen werd vertoond als NK won...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou de wedstrijd nu eigenlijk in Noord-Korea zelf nog vertoond worden
Schitterende avatar. Ik hou de avatar die jij eerst ook had.quote:
Als het Nederlands elftal zo'n instelling had wonnen ze dit WK op hun ene been , maar helaas ...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:32 schreef Guberuken het volgende:
Wat een vechters! Nooit opgeven, nooit toegeven. Tactisch sterk, zeer sportief en zouden sterven voor hun vaderland! Dit zijn sportmannen, hier kan de hele voetbalwereld een voorbeeld aan nemen!![]()
Waarom heeft Nederland geen elftal met zo'n instelling?
Juist. Voor je vaderland vechten tot je er dood bij neervalt. Dat is pas belangrijk. Een onnodig hakje is dat niet. Nee, simpel voetballen is het moeilijkste wat er is en dat beheerst Noord-Korea als geen ander.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:32 schreef Guberuken het volgende:
Wat een vechters! Nooit opgeven, nooit toegeven. Tactisch sterk, zeer sportief en zouden sterven voor hun vaderland! Dit zijn sportmannen, hier kan de hele voetbalwereld een voorbeeld aan nemen!![]()
Waarom heeft Nederland geen elftal met zo'n instelling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |