Tegen Guamquote:Op woensdag 16 juni 2010 07:38 schreef kadeya het volgende:
Check even bij grootste overwinning: http://nl.wikipedia.org/wiki/Noord-Koreaans_voetbalelftal
![]()
Hoe is dat echt mogelijk?
hoe zou dat eruit hebben gezienquote:Op woensdag 16 juni 2010 07:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Tegen Guam. Daar wonen nog minder mensen dan in Broek op Langedijk.
Je plaatje is echt baas! Bezwaar als ik hem ook neem?quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:38 schreef kadeya het volgende:
Check even bij grootste overwinning: http://nl.wikipedia.org/wiki/Noord-Koreaans_voetbalelftal
![]()
Hoe is dat echt mogelijk?
Echt heerlijk inderdaadquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:01 schreef BroodjeBamihap het volgende:
Korea DPR![]()
Wat een fairplayers![]()
Wat een vechtersmentaliteit![]()
Geen schwalbes
Inderdaad, echt respect!quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt heerlijk inderdaad. Die keeper ging zelfs applaudiseren voor Maicon om hem te feliciteren met dat mooie doelpunt
Geen bezwaar, iedereen mag hem gebruiken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:59 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Je plaatje is echt baas! Bezwaar als ik hem ook neem?
Dan doe ik ook mee =$.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ja hoor geen probleem, iedereen mag hem gebruiken.
Dat was nog mooier dan de goal zelf. Wat een indruk hebben ze nu al gemaakt op dit wk zeg, heel bijzonder.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:36 schreef Chooselife het volgende:
Die blijdschap bij die goal van ze. Ik heb zelden zoveel oprecht geluk gezien!
En dat applausje van die keeper na die goal van Maicon. Dat is toch zeldzaam?!
Wat een bazen die Noord Koreanen.
De eerste stap op weg naar de wereldwijde Koreaanse dominantie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
Zou wat zijn als bij de volgende wedstrijd van Noord-Korea meer dan 50% in het stadion rood gekleurd is.
ik twijfelquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:33 schreef TJLinden het volgende:
Laten we het allemaal niet te ver doortrekken. Ik ben geen fan van het land, maar ik ben nu wel even fan van het team.
Maar ik neem aan dat bij iedereen hier Nederland gewoon nog op 1 staat, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |