quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:28 schreef gniffie het volgende:
HAAAAHHHHHHHHHAAAAAAAAAAHHHHHHHHAAAAAA
harry potter spelen
net zoveel als kinect,quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:29 schreef marcek het volgende:
De lag tussen controller en beeld lijkt mee te vallen
en dan nog heb je lak van die streams dus valt heel erg meequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:29 schreef marcek het volgende:
Ik dacht net het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:29 schreef marcek het volgende:
Eyetoy 2.0 bedoel je?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:30 schreef SoldMayor het volgende:
Dit zuigt echt het hardst van alles.. het is gewoon net zoals de wii![]()
En iedereen maar kinect uitlachen![]()
Die hebben teminste echt iets nieuws
Ik had juist verwacht dat Nintendo dit soort spellen zou krijgen. Helaas...quote:
Wat is er mis met Eyetoy 2.0?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Eyetoy 2.0 bedoel je?
Sorcery is nog best tof, denk ik
Dit, en vertraging.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:34 schreef Rossdale het volgende:
Die golfclub zwaait heftig terwijl hij de move perfect stil hield
ik werd er boos vanquote:
Kinect leek ook lag te hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:36 schreef WitAchterLicht het volgende:
microsoft wint die motion ding, nu weet ik het zeker, dikke lagg hier tussen
Maar wat voor game is het?quote:
lolwhut?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:42 schreef gniffie het volgende:
sony wel iedereen dissen, maar ze gaan wel dik af
Precies. Hij lult veel, maar ZEGT NIETSquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:44 schreef Wii-Style het volgende:
Wat willen wij zien, Kevin Butler of games?
"You want games!!!! Me too! I love games! Don't you love games! I know I do! Yess! Gaaaames!! Hardcore! YEAH!"
killzone 3, playstation move en een oude golf game met playstation movequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:47 schreef gniffie het volgende:
Wat hebben we nou gezien na 1 uur? kwam wat later binnen
Dan moet je ook nog een camera en game kopen he. En dan heb je nog maar 1 controller.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:47 schreef Wii-Style het volgende:
PLAYSTATION MOVE.......... $49 lol!!!!!!!!!!
Move bundel was ook nog zonder nunchuck leek wel?!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
15 sept in Europa
Move los: 50
Nunchuck: 30
Move bundel: 100
Complete set: 400
FUCKING DUUR MAFKEES
Ja maar dit is ook een massagestaaf hequote:
Ze zeggen veel maar doen weinig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef Slomy het volgende:
gewoon geen enkele games of nieuws voor de echte gamers tot op heden. Toch wel heel erg diep triest van Sony.
150 dollar had ik gehoord?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef ikookhier het volgende:
Het is jammer dat kinect nog geen prijs heeft gekregen,vraag me af of dat ook onder de 100¤ kunnen krijgen
geruchten zeggen 150 $quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef ikookhier het volgende:
Het is jammer dat kinect nog geen prijs heeft gekregen,vraag me af of dat ook onder de 100¤ kunnen krijgen
RECLAMES!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef Qunix het volgende:
GEEF GAMES VOOR DE PSP.... WAT IS EEN CONSOLE ZONDER GAMES!!!!!!!!
Mijn jong, laat ik jou eens even Playstation Move zien. Je zal het vast leuk vinden.quote:
die waren allemaal al bekend volgens mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Paar aardige titels voor de PSP gelukkig
Klopt, maar ik vind het altijd fijn dat ze getoond worden. Hoop zometeen nog op een trailer-stukje met PS3 games. Last Guardian, inFamous, etcquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
die waren allemaal al bekend volgens mij
Heel ironisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef Rossdale het volgende:
Bla bla bla bla, butler roept bring on the games... kom op dan met die games! Al die verdomde tijdvulling
OPquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamespot buffert weer als de tyfus. Iemand een andere stream?
ThanQ.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:05 schreef Rossdale het volgende:
http://www.gametrailers.com/e3/livefeed/sony
Hapert nauwelijks Cyb
OH MY FUCKING GOdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
OH MY FUCKING GOdMooi aangekondigd tijdens de Sony confSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |