Voorlopig is het nog een hoog 'Trap 'm naar voren en hol er achter aan' niveauquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al die Aziatische landen zijn fanatiek as hell, grijpen elke kans nu ze een kans hebben om iets te laten zien. Weinig te verliezen ook.
San Marino idee maar dan net iets minder erg
Ja dat wilde ik ook zien, dat Zeg 'ns SOAAA!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nah, het spelletje boeit me echt niet.
Al kreeg ik net wel een berichtje dat de familiedag die zaterdag om half 3 zou beginnen een uur vervroegd is ivm voetbal. En met een groep is het dan wel weer lollig om Nederlands elftal te kijken.
Jij moet eigenlijk kijken naar Nederland 2: zeg 'ns SOAAAA!
Ff for the record, want al die paints zijn wel heul leuk maar voor FOK! denkt dat ik een wandelende SOA bom ben pfzo...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nah, het spelletje boeit me echt niet.
Al kreeg ik net wel een berichtje dat de familiedag die zaterdag om half 3 zou beginnen een uur vervroegd is ivm voetbal. En met een groep is het dan wel weer lollig om Nederlands elftal te kijken.
Jij moet eigenlijk kijken naar Nederland 2: zeg 'ns SOAAAA!
Druk, net anderhalf uur lang berichtjes getyptquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Opeens kom ik jullie weer tegenHoe is het hier?
Het klinkt voor mij nog steeds alsof er een huuuuuge bijenzwerf hier rondvliegtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er minder toeters en is het publiek gewoon beter hoorbaar?
Jij SOA bom!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff for the record, want al die paints zijn wel heul leuk maar voor FOK! denkt dat ik een wandelende SOA bom ben pfzo...
Het was gewoon een screening hé, voor nop. Die doen ze in een paar grote steden bij iedereen <25. Gewoon pissen in een buisje en klaar. En alles was prima uiteraard
Bonjourrrr!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Opeens kom ik jullie weer tegenHoe is het hier?
NOS is een minibeetje gaan schroeven.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er minder toeters en is het publiek gewoon beter hoorbaar?
Hoezo, niemand checkt de huiskamers of de tv wel op Ned. 1 staat hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Cat, zeker als Nederland de kwartfinale of verder haalt dan kom je toch sociaal gezien bijna niet meer mee als je het voetbal niet volgt![]()
Ze hebben een filter ingesteldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt voor mij nog steeds alsof er een huuuuuge bijenzwerf hier rondvliegt
Ja, maar ik heb het idee meer gejoel te kunnen horenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben de geluidsmix wat aangepast, maar net hoorde je het inderdaad wel weer flink goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Jij SOA bom!
Oh blijkbaar is dat ook zo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het idee meer gejoel te kunnen horen. En dat hoort erbij.
Hey Kuikenquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Druk, net anderhalf uur lang berichtjes getypt
Gutenabend!quote:
Nee maar het is dan toch wel echt het gesprek van de dag en je word wel enigszins vreemd aangekeken als je dan bv. de wedstrijd niet hebt gezien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, niemand checkt de huiskamers of de tv wel op Ned. 1 staat hoor.
Zullen we de volgende praatjes houden over je grote geslacht?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben de geluidsmix wat aangepast, maar net hoorde je het inderdaad wel weer flink goed
[..]
Ja maar serieus, allemaal leuk verhaal enzo, en het was onwijs grappig en ben echt niet kinderachtig en je mag best met me / om me lachen. Maar in 'nieuwe' SC's gaat niet iedereen dat halve topic nalezen of het verhaal erachter, en die horen alleen Loveless... paint.....soa-test....chlamydia....
En zo komen de praatjes in de wereld
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar serieus, allemaal leuk verhaal enzo, en het was onwijs grappig en ben echt niet kinderachtig en je mag best met me / om me lachen. Maar in 'nieuwe' SC's gaat niet iedereen dat halve topic nalezen of het verhaal erachter, en die horen alleen Loveless... paint.....soa-test....chlamydia....
Hoooooooooooo..... check wat ik bij die paints riep in het vorige topic:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben de geluidsmix wat aangepast, maar net hoorde je het inderdaad wel weer flink goed
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:15 schreef Greys het volgende:
Jongeren in Rotterdam kregen in die tijd een oproep om mee te doen aan een chlamydiatest.
Prima zaak natuurlijk.
En precies toen we het daarover hadden in die SC, hoe zoiets in zijn werk gaat, was er een programma op televisie over 'genante aandoeningen' waarbij een heel eng staafje in een mannelijk geslachtsdeel verdween. Toen probeerden we Loveless wijs te maken dat die chlamydiatest ook zo ging
Hola!quote:
Ja serieus, je kan het wel belachelijk maken, maar ik vraag me af als het verhaal andersom was of je ook zo relaxed zou reagerenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zullen we de volgende praatjes houden over je grote geslacht?
Ja dat zag ik nog, dat was lievvvvquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoooooooooooo..... check wat ik bij die paints riep in het vorige topic:
[..]
Heb je het toch gedaan dan? Ondanks dankzij onze voorlichting?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff for the record, want al die paints zijn wel heul leuk maar voor FOK! denkt dat ik een wandelende SOA bom ben pfzo...
Het was gewoon een screening hé, voor nop. Die doen ze in een paar grote steden bij iedereen <25. Gewoon pissen in een buisje en klaar. En alles was prima uiteraard
Praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Wie zegt dat?!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hola!
Ik hoorde dat jij en Ll stiekem hebben gevoosd steeds als ik niet keek in Landal!
Persconferenties op internet bloggen op de gamesite.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wa voor berichtjes?
Nu ben ik nieuwsgierig
[..]
E3?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Persconferenties op internet bloggen op de gamesite.
Als ze de kwartfinale halen dan ga ik wel actiever mee leuk doen. Maar als ik alleen thuis ben en ze spelen een wedstrijd... ik ga die niet volgen, maar zal tijdens de wedstrijd wel regelmatig zappen voor de stand. Zo ben ik dan wel weer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Cat, zeker als Nederland de kwartfinale of verder haalt dan kom je toch sociaal gezien bijna niet meer mee als je het voetbal niet volgt![]()
Oh E3quote:
Geen idee. Waarschijnlijk niet. Maar om het in perspecties te zetten, ik word wel vrij vaak in combinatie gebracht met allerhande "homodingen" die ook absoluut niet de waarheid zijn, en die op zich ook wel een scheef beeld kunnen neerzetten. Nou doe ik daar soms ook gewoon aan mee, dus eigenlijk vind ik dat ik niet te hard mag zeiken daarop.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja serieus, je kan het wel belachelijk maken, maar ik vraag me af als het verhaal andersom was of je ook zo relaxed zou reageren![]()
Maar ik zei het al hoe het zat en jij nu ook, dan is het toch echt duidelijk?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja serieus, je kan het wel belachelijk maken, maar ik vraag me af als het verhaal andersom was of je ook zo relaxed zou reageren![]()
Zie Pisces haar reactie, je kan wel leuk roepen 'teruglezen vanaf hier', maar alleen de mensen die de 'grap' al kenden deden dat volgens mij, en de rest pikt alleen het SOA-test gedeelte op
Die ene met die SOA!quote:
Oh, Loveless!quote:
Ik wil ook niet zeuren hoor, want ik grap soms ook net zo hard. Maar ik wil alleen ff zeggen dat het van mij nou niet weer steeds herhaald hoeft te worden. Zoals Tombola zei, het was al de derde keer dat ze het teruglas / weer voorbij zag komen. Het stelde allemaal weinig voor, maar mensen oordelen snel of krijgen rap een verkeerd beeld als ze globaal dat verhaal ff mee krijgen, en daar heb ik geen trek in.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Waarschijnlijk niet. Maar om het in perspecties te zetten, ik word wel vrij vaak in combinatie gebracht met allerhande "homodingen" die ook absoluut niet de waarheid zijn, en die op zich ook wel een scheef beeld kunnen neerzetten. Nou doe ik daar soms ook gewoon aan mee, dus eigenlijk vind ik dat ik niet te hard mag zeiken daarop.
Why?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
Je reageert wel pietsie overtrokken nu hoor Ll.
Er zijn zo vaak grappige dingen die steeds weer terugkomen ook over anderen.
Maar vooruit, ik zal er nooit weer over beginnen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
Het voetbal word niet eens uitgezonden in N-Korea, want er mag daar geen live TV worden uitgezonden
Ja, ik hoorde het ook net! "Als ze winnen worden de beelden uitgezonden, zegt Kim Jong-Il"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
Het voetbal word niet eens uitgezonden in N-Korea, want er mag daar geen live TV worden uitgezonden
Dat is ook je goed recht. Maar je hebt het nu op 1 bladzijde al drie keer rechtgezet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why?Ik word toch niet boos op iemand en heb vanmiddag niks gezegd.
Het lijkt me mijn goed recht nu even te zeggen dat niet iedere keer weer opgerakeld hoeft te worden aangezien het nogal een 'beladen' onderwerp kan zijn wanneer verkeerd begrepen. En dat soort verhalen zijn vaak eerder IN, dan UIT de wereld
Maar dat zeg ik toch ook, dat ik niet vies van een lolletje ben, en dat ik het onwijs lachen vond met het F&F ploegje dan. En je dankbaar bent voor je uitleg vanmiddag...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook je goed recht. Maar je hebt het nu op 1 bladzijde al drie keer rechtgezet.
En ik had dat vanmiddag ook meteen al voor je gedaan. Je maakt er een veel groter punt van dan het is volgens mij (en daarbij ben je als het om een ander gaat ook nooit vies van een lolletjedus niemand bedoelde het verkeerd ofzo).
Anyways, voetbal maar dan
Aan de ene kant begrijp ik je wel een beetje, maar aan de andere kant ben jij echt iemand ie ook qua opmerkingen heel hard uit de hoek kan komen en bij een ander ook niet vies bent van iemand in een "kwaad" daglicht stellen. En dat is eigenlijk niemand hierquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why?Ik word toch niet boos op iemand en heb vanmiddag niks gezegd.
Het lijkt me mijn goed recht nu even te zeggen dat niet iedere keer weer opgerakeld hoeft te worden aangezien het nogal een 'beladen' onderwerp kan zijn wanneer verkeerd begrepen. En dat soort verhalen zijn vaak eerder IN, dan UIT de wereld
't Is echt geen prettig land.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
OMG, die Koreaanse supporters zijn ingehuurde Chinezen, want als ze echte N-Koreanen sturen komen ze nooit meer terug
quote:
Jup, daar komt het wel op neer ja, en imho grappen we nooit serieus over zoiets, en er word nu net gedaan alsof ik helemaal flip, terwijl ik nu gewoon rustig zeg nu het voor de derde keer ofzo terugkomt dat ik er wel klaar mee ben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aan de ene kant begrijp ik je wel een beetje, maar aan de andere kant ben jij echt iemand ie ook qua opmerkingen heel hard uit de hoek kan komen en bij een ander ook niet vies bent van iemand in een "kwaad" daglicht stellen. En dat is eigenlijk niemand hier, maar ik heb het idee dat men overal wel de grap van kan inzien. Maar omdat het nu over SOA's gaat ben je opeens bang voor je reputatie ofzo?
Voor de vijfde keer inmiddels... het is wel duidelijk hoor!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, daar komt het wel op neer ja, en imho grappen we nooit serieus over zoiets, en er word nu net gedaan alsof ik helemaal flip, terwijl ik nu gewoon rustig zeg nu het voor de derde keer ofzo terugkomt dat ik er wel klaar mee ben.
En het lijkt me nou niet heel gek dat ik liever geen misverstanden heb over zo'n onderwerp
Hoi, computer weer fris en fruitig?quote:
Joh reageer dan niet als je het zo irritant vind. Mensen blijven er op reageren, dan mag ik daar m'n antwoord toch wel op gevenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor de vijfde keer inmiddels... het is wel duidelijk hoor!
Ja maar dat komt omdat ik ook steeds iets zeg en hij er dan weer op in gaat, waar ik dan weer op (moetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor de vijfde keer inmiddels... het is wel duidelijk hoor!
Up yours!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joh reageer dan niet als je het zo irritant vind. Mensen blijven er op reageren, dan mag ik daar m'n antwoord toch wel op geven
Zit nu op m'n prive en heb de werk geleegdquote:
Ja dat dusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat ik ook steeds iets zeg en hij er dan weer op in gaat, waar ik dan weer op (moet) reageren (want laatste woord enzo
).
Ah okequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zit nu op m'n prive en heb de werk geleegd
Neehee, ik wil het laatste woordquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat dus![]()
Zullen we dat laatste woord maar gewoon delen
Ok.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou vooruit. Lets agree to disagree
Was nodigquote:
Ow gawd nou dan ga ik weer wegquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Was nodig
[..]
Ow gawd nou dan ga ik weer weg
Niet nodig, denk ikquote:
Netjes gedaan van Korea... Erg interessante wedstrijd. Kan nog alle kanten op, voor hetzelfde geld rolt er eentje in bij Brazilie en dan staan ze helemaal met 11 Koreaantjes voor dat doel. Maar wie weet breekt Brazilie vroeg in de 2e helft de wedstrijd open en word ook nog makkelijk 2, 3, 4 -0quote:
quote:
Mooi had ik toch al geen zin inquote:
quote:
Mwah ik vind het toch wel mooi te zien hoe Korea redelijk standhoudquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, en dan kan het wel interessant zijn qua uitslag maar dat is het dan ook...
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah ik vind het toch wel mooi te zien hoe Korea redelijk standhoud
5 verdedigers - 3 verdedigende middenvelders aldus Wetzel, kortom; eigenlijk 8 man verdedigingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja als je met 5 man erop gaat zitten lukt dat wel ja
De eerste helft is de tweede helft nog niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, en dan kan het wel interessant zijn qua uitslag maar dat is het dan ook...
Wat dat negertje roept in dat FIFA voorstukje wat je altijd even ziet voor ze naar de reclame gaanquote:
Doet me altijd zo denken aan the Lion King musicalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat dat negertje roept in dat FIFA voorstukje wat je altijd even ziet voor ze naar de reclame gaan
Hehe ja het is wel dat sfeertje ook met die donkerbruine kleurstelling (niet alleen van dat ventje dus)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doet me altijd zo denken aan the Lion King musical.
Die is dan wel weer leuk!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doet me altijd zo denken aan the Lion King musical.
Over zingen gesproken, wanneer kreeg je nou iets te horen Cat?quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:33 schreef JJH het volgende:
Awimowèh Awimowèh Awimowèh Awimowèh
There in the jungle, the mighty jungle, the lion sleeeeps, tonight!
Ja, ook dezelfde soort stijl "kunst".quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hehe ja het is wel dat sfeertje ook met die donkerbruine kleurstelling (niet alleen van dat ventje dus)
Gister hoorde ik bij zomertijd deze opmerking voorbij komen. "Mijn buurman toetert alleen nog op zijn vuvuzela als ie een wind laat. "quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] *toetert op de achtergrond* [ afbeelding ]
Ergens deze week. Ik was het alweer bijna vergeten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over zingen gesproken, wanneer kreeg je nou iets te horen Cat?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ook dezelfde soort stijl "kunst".
Die verdediging van NKO is best goed.
Ik zat te youtuberen. Ik zal eens verder kijken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
Goeie keeper van Korea, ik blijf erbij
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Gister hoorde ik bij zomertijd deze opmerking voorbij komen. "Mijn buurman toetert alleen nog op zijn vuvuzela als ie een wind laat. "
Ingquote:
Hoe is het met de Badkamert?quote:
Neuj, zo gek ging het nietquote:
Gbquote:
Swing je nu ook met je heupjes?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
BRAZIIIIIIIL LALALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Meneer weer bijna zo goed als nieuw, badkamert straks update in het daarvoor bestemde topic.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe is het met de Badkamert?![]()
En met je meneer?
En met jou?
Oh jaloersquote:
Goede berichten en een verdiend tukkie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer weer bijna zo goed als nieuw, badkamert straks update in het daarvoor bestemde topic.
Ik had het ff gehad vandaag, dus net een uurtje plat gelegen
Stro!quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
Whoopertje heeft weer flink last van oortjes klapperen
Getver konden ze dat nou echt niet eerder meldenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef Cat22 het volgende:
*mopper*
Krijg ik nu een mail van Redcat dat moederpoezen al meteen op de site mogen en niet hoeven te wachten tot de kittens 5 weken zijn.Had ik dat maar eerder geweten, dan had Limoentje al meer exposure gehad. Nu wacht ik nog een dagje tot Watuntrik geweest is. Maar als hij toch voor een andere poes kiest dan gaat ze er acuut op!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef Cat22 het volgende:
*mopper*
Krijg ik nu een mail van Redcat dat moederpoezen al meteen op de site mogen en niet hoeven te wachten tot de kittens 5 weken zijn.Had ik dat maar eerder geweten, dan had Limoentje al meer exposure gehad. Nu wacht ik nog een dagje tot Watuntrik geweest is. Maar als hij toch voor een andere poes kiest dan gaat ze er acuut op!
Jullie laten me nooit in de steek qua voorspelbaarheid.quote:
BIERquote:
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Getver konden ze dat nou echt niet eerder melden
Jij kan niet multitasken?quote:
Nope de DA weet het niet meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Whooperd![]()
Direct weer beginnen met zalf?
Cat, wat irritant zeg!![]()
Ik hoop toch zooooo dat Limoentje snel een fijn huisje krijgt
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nope de DA weet het niet meer.
Als het blijft duren ga ik wel weer langs maar er komt eigenlijk niets uit.
Dus heb net de oortjes helemaal schoon gemaakt en verkoelt, het komt soms ineens opzetten.
Heb haar wat pijnstillers gegeven met wat eten hoorquote:
quote:
Ja ik ben er, maar dan ga je zeker snel weg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
Ouderwets gezellig dus... zo laat op de avond
Neuhj hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik ben er, maar dan ga je zeker snel weg.
Trusten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ook weer op bedje, alleen nu wel helemaal tot 8 uur![]()
![]()
Not much.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:18 schreef Fir3fly het volgende:
Heb ik nog wat gemist in die pakweg 30 topics sinds ik hier was?
quote:
Beterschapsels.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:04 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga weer terug mijn bed in![]()
Ben echt niet lekker
Sterkte Kallyquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:04 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga weer terug mijn bed in![]()
Ben echt niet lekker
Ja sneu hé..quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:50 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)der-cabau-heten.html![]()
![]()
Ja ergens is het wel een leuk gebaar natuurlijk, maar ik krijg bij hem altijd zo het idee dat hij alles maar doet en goed vind wat Yolanthe wil, en ieder idioot broekje of pakje aantrekt wat ze voor hem uitzoektquote:
Dat zou idd best kunnen...quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ergens is het wel een leuk gebaar natuurlijk, maar ik krijg bij hem altijd zo het idee dat hij alles maar doet en goed vind wat Yolanthe wil, en ieder idioot broekje of pakje aantrekt wat ze voor hem uitzoekt
Het ís volgens mij gewoon zo. Hij is zo blij dat hij zo'n vrouw heeft dat hij verder alles wel best vind, in gouden hotpants door de stad wandelenquote:
Hoorde vanmorgen de eerste Cabau-ter opmerking al voorbij komenquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ergens is het wel een leuk gebaar natuurlijk, maar ik krijg bij hem altijd zo het idee dat hij alles maar doet en goed vind wat Yolanthe wil, en ieder idioot broekje of pakje aantrekt wat ze voor hem uitzoekt
Hij doet het zelf. En ze gaan na het WK natuurlijk grootst feesten vanwege hun huwelijk (ze zijn al getrouwdquote:
Ze gaat er ook maar zo van uit dat het lukken gaat om een kind te maken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij doet het zelf. En ze gaan na het WK natuurlijk grootst feesten vanwege hun huwelijk (ze zijn al getrouwd), en zijn volgende klus na het WK word een kindje schijnbaar. Dan is Yo natuurlijk helemaal binnen.
Ja inderdaad. Het is ook gewoon sneu hoe Wesley er eigenlijk gewoon een beetje bijhangt en Yo volgens mij alles coordineert en zelfs nu het zijn momentje is met het WK nog iedere keer de aandacht weet te trekkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze gaat er ook maar zo van uit dat het lukken gaat om een kind te maken.
"zooooo....WK voorbij, n**ken, zwanger, droombevalling waarbij er niets uitscheurt en alles strak blijft en dan een voorbeeldig kindje, vervolgens scheiden en dan binnen"
Ze is al binnenquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze gaat er ook maar zo van uit dat het lukken gaat om een kind te maken.
"zooooo....WK voorbij, n**ken, zwanger, droombevalling waarbij er niets uitscheurt en alles strak blijft en dan een voorbeeldig kindje, vervolgens scheiden en dan binnen"
Mjah het is wel gewoon een starfucker. Het zijn echt die typjes die je echt nooit met Jan met de Pet zal zien. Is het niet om het geld is het wel om de glamour en aandachtquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze is al binnenschijnt dat ze genoeg zakgeld van zichzelf heeft.
Dat kwam uit de mond van Yo'tje zelf in een interview. En al is het een leuk stel dan mag ze weleens wat minder de aandacht naar zich toetrekken. Tijdens het WK dit soort kreten doen, en op z'n verjaardag hem daar verrassen en weer alle bladen e.d. halen omdat ze een 'spannend cadeau'tje' hadquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:36 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind het een leuk stel dat volgens mij echt knijtergek op elkaar is en het in de ogen van het 'publiek' toch nooit goed kan doenDe roddelbladen schrijven dat ze misschien een baby willen, wij denken meteen dat zij er vanuit gaan dat ze die zonder problemen krijgen. Ik zou niet met ze willen ruilen in elk geval.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:36 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind het een leuk stel dat volgens mij echt knijtergek op elkaar is en het in de ogen van het 'publiek' toch nooit goed kan doenDe roddelbladen schrijven dat ze misschien een baby willen, wij denken meteen dat zij er vanuit gaan dat ze die zonder problemen krijgen. Ik zou niet met ze willen ruilen in elk geval.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het is ook gewoon sneu hoe Wesley er eigenlijk gewoon een beetje bijhangt en Yo volgens mij alles coordineert en zelfs nu het zijn momentje is met het WK nog iedere keer de aandacht weet te trekken
Alle spelersvrouwen komen pas ná de poulefase daarheen, en alleen Yo moet weer nog vóór het begint daar verschijnen. Moet je gewoon niet doen, Hugo Borst zei er nog wat moois over van de week...quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie toch alleen wesley steeds op tv hoor, niet haar. Dat de kranten en bladen elke scheet van haar nieuws vinden is echt niet alleen haar aan te rekenen.
Wat is er fout aan een baby willen als je getrouwd bent? Normaalste zaak vd wereld. Net als je man verrassen als je heel verliefd bent. Had hetzelfde gedaan als ik haar was en ik had er het geld voor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kwam uit de mond van Yo'tje zelf in een interview. En al is het een leuk stel dan mag ze weleens wat minder de aandacht naar zich toetrekken. Tijdens het WK dit soort kreten doen, en op z'n verjaardag hem daar verrassen en weer alle bladen e.d. halen omdat ze een 'spannend cadeau'tje' had
Jouw man is wel even wat anders dan een voetballer die midden in de voorbereiding zit voor een WK. Hoe denk je dat het voor die andere kerels is, als ALLEEN zijn schatje daar eventjes is en al die andere vrouwen zich netjes aan de regels houden en pas na de groepsfase komen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er fout aan een baby willen als je getrouwd bent? Normaalste zaak vd wereld. Net als je man verrassen als je heel verliefd bent. Had hetzelfde gedaan als ik haar was en ik had er het geld voor.
Wat ik wel schattig vond is dat die doelman die vader is geworden van het weekend naar huis mocht van Bertquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jouw man is wel even wat anders dan een voetballer die midden in de voorbereiding zit voor een WK. Hoe denk je dat het voor die andere kerels is, als ALLEEN zijn schatje daar eventjes is en al die andere vrouwen zich netjes aan de regels houden en pas na de groepsfase komen.
En er is niks mis mee uiteraard
Vorm, ja dat was wel sociaal, maar hij is ook 3e doelman ofzo. En hij had er zelf voor gekozen hé, hij kon kiezen; de bevalling of het WK, en toen koos hij het WKquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat ik wel schattig vond is dat die doelman die vader is geworden van het weekend naar huis mocht van Bert
Die zat op Skype met zijn vrouw en toen braken de vliezen!
Ik snap niet hoe wij of wie dan ook daarmee te maken hebben. Ze moet niets en mag alles. Als ze dit willen en het mag vd bondscoach moeten ze dat lekker doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alle spelersvrouwen komen pas ná de poulefase daarheen, en alleen Yo moet weer nog vóór het begint daar verschijnen. Moet je gewoon niet doen, Hugo Borst zei er nog wat moois over van de week...
Ja, maar dat was wel in overleg met zijn vriendin he!quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vorm, ja dat was wel sociaal, maar hij is ook 3e doelman ofzo. En hij had er zelf voor gekozen hé, hij kon kiezen; de bevalling of het WK, en toen koos hij het WK
Nou het mocht volgens mij dus niet, maar meer een gevalletje van 'jezelf belangrijker vinden dan de groep'quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe wij of wie dan ook daarmee te maken hebben. Ze moet niets en mag alles. Als ze dit willen en het mag vd bondscoach moeten ze dat lekker doen.
Er zijn al betuttelende regeltjes genoeg met wat er wel of niet 'mag'.
Nee Waylon nog wat ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dat was wel in overleg met zijn vriendin he!
T is niet te hopen dat ie het kind Izaak Nicolaas ofzo noemt
Nou ja, I.N. Vorm zou erger zijnquote:
Ik zou ook op zn minst 'not amused' zijn eigenlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Als meneer I. een WK verkoos boven de bevalling van ons kind, dan mocht ie in Z-A blijven.
Gelukkig kan ie ook niet zo goed voetballen
Dat meende ik ook idd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het mocht volgens mij dus niet, maar meer een gevalletje van 'jezelf belangrijker vinden dan de groep'
Van mij mag mijn Mr hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Als meneer I. een WK verkoos boven de bevalling van ons kind, dan mocht ie in Z-A blijven.
Gelukkig kan ie ook niet zo goed voetballen
Ja, volgens mij komt de rest donderdag ofzo... En zij dacht "nou ik ga toch alvast heen" zoietsquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat meende ik ook idd.
Ze zullen best een beetje heel erg verliefd op elkaar zijn, maar dit komt zo "verheven boven de rest" over vind ik
Hier niet, hij zou persoonlijk moeten zien wat voor schade hij bij me zou hebben aangerichtquote:
Inderdaad. Er zijn voetballers die ook jarig zijn / jarige familie hebben. Zelfs Vorm met een kindje. En alle andere bekende voetbalvrouwen (Sylvie bv.) die accepteren het ook gewoon en stappen even een maandje uit de spotlight. Maar Yo niet heur. Leuk voor die andere kerels als je 3 weken zonder je vrouw zit en 1 persoon die weer wel z'n vriendin over laat komenquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat meende ik ook idd.
Ze zullen best een beetje heel erg verliefd op elkaar zijn, maar dit komt zo "verheven boven de rest" over vind ik
Oh nou dat hoort hij toch wel maar ben bang dat ik hem de kamer uit schop.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier niet, hij zou persoonlijk moeten zien wat voor schade hij bij me zou hebben aangericht
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
Of gewoon net als David Beckham doen, roepen dat je blij bent dat je vrouw een keizersnede heeft gehad... want dan is je 'speelgoed' nog intact
Precies. Het mocht niet en ze is toch gegaan en toen uiteindelijk mocht ze wel 10 hele minuten hem zien in de lobby en ook daar had ze de pers uitgenodigd om er met hun neus vol bovenop te staan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het mocht volgens mij dus niet, maar meer een gevalletje van 'jezelf belangrijker vinden dan de groep'
We boffen toch maar dat jij haar zo door en door kentquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil maar even zeggen inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
We boffen toch maar dat jij haar zo door en door kent
Die heb ik vaker gehoord iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
Of gewoon net als David Beckham doen, roepen dat je blij bent dat je vrouw een keizersnede heeft gehad... want dan is je 'speelgoed' nog intact
Idd, als je dan toch zo nodig heen moet, omdat je hem graag wil zien, dan doe je dat m.i. op een hotelkamert zonder persquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Precies. Het mocht niet en ze is toch gegaan en toen uiteindelijk mocht ze wel 10 hele minuten hem zien in de lobby en ook daar had ze de pers uitgenodigd om er met hun neus vol bovenop te staan.
Ze is gewoon een aandachtshoer in mijn ogen.
Mr.DML hoeft ook niks te verzinnen om niet bij de bevalling aanwezig te zijn trouwens. Hij kan wel een aardig potje voetballen, dat wel.
Len en Yo...ouwe jongens krentenbroodquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil maar even zeggen inderdaad.
Hij kon het sleutelgat opzoekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die heb ik vaker gehoord idd![]()
stiekem kan ik het me best voorstellen dat een man zo denkt, maar om dat nou en publique te vertellen
Ik weet niet wat voor sleutelgaten jullie hebben, maar ehm....quote:
Nou idd... Gatverquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
stiekem kan ik het me best voorstellen dat een man zo denkt, maar om dat nou en publique te vertellen
Zegt misschien meer over de sleutelquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor sleutelgaten jullie hebben, maar ehm....![]()
Ik zou not amused zijn als de Mr. dat hardop zou zeggen. Niet eens tegen mijquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat je het nou als handige bijkomstigheid ziet kan nog inderdaad. Maar om het in de pers te vertellenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja ik wil graag in gouden broekjes met Wes over de boulevard paraderenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:09 schreef Greys het volgende:
Yo is misschien a bitch, maar jealousy is er ook eentje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik ben niet jaloers hoor. Ik heb liever mijn lange meneer dan die kabouterquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:09 schreef Greys het volgende:
Yo is misschien a bitch, maar jealousy is er ook eentje!
Nou idd... Ik hoor ook wel vrouwen die liever een keizersnee krijgen dan dat ze inscheuren (maar die denken waarschijnlijk niet heel goed over de gevolgen van een keizersnee na), maar zoals Beckham het zegt klinkt het wel heel plastisch en egoistisch (en dan alsnog ander speelgoed zoekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je het nou als handige bijkomstigheid ziet kan nog inderdaad. Maar om het in de pers te vertellen![]()
En jan vind ik eigenlijk ook niet echt lekker ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik ben niet jaloers hoor. Ik heb liever mijn lange meneer dan die kabouter
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar goed....ik ging boodschappen doen![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor sleutelgaten jullie hebben, maar ehm....![]()
Daaahaaag Ingquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zegt misschien meer over de sleutel
Oh jawel!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daaahaaag Ing![]()
Jullie willen toch niet echt dat ik dit uitleg hé?
Nope, again, doe mij mijn eigen meneer maar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En jan vind ik eigenlijk ook niet echt lekker ofzo
Doe eens een pogingquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daaahaaag Ing![]()
Jullie willen toch niet echt dat ik dit uitleg hé?
Aha.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:25 schreef Ml-etje het volgende:
zit @work
Maar de sleutelgat grap is begonnen met een opmerking van eenpersoon over ja nauw is niet wijd enz.
Dus op een gegeven moment zeiden wij dan doodleuk tegen die persoon joh prop jij hem nou maar in het sleutelgat want jij gaat toch nooit een vriendin krijgen (dat is de nette variant, op het woord vriendin kun je ook nog leuk variëren).
Als hij zulke opmerkingen plaatst jahoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aha.
En jouw meneer mag hem van jou ook in een sleutelgat duwen?
Okee, dan is het goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als hij zulke opmerkingen plaatst jahoor.
Als ik dat tegen hem zeg dan lacht hij net zo hard mee
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, dan is het goed
Zolang je over alles kunt praten samen...
Breed, nauw, sleutelgat... NU RAAK IK IN DE WAR!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
alles ehmm das wel een breed begrip
Dat bedoelde ik ook niet persequote:Op woensdag 16 juni 2010 10:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik ben niet jaloers hoor. Ik heb liever mijn lange meneer dan die kabouter
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:34 schreef tombolafan het volgende:
Hoe groot is Wesley dan eigenlijk?
* wikipedia aanzwengelt *
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet perseDenk alleen wel dat ze vaak met de kift van anderen te maken hebben qua geld, bekendheid, yo qua uiterlijk door andere vrouwen. Bedoelde het algemener.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Breed, nauw, sleutelgat... NU RAAK IK IN DE WAR!
quote:
Oh dat is nog langer dan ik dacht eigenlijk.quote:
Oh jeequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:04 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm ja idd.
Pff collega is een aantal dagen niet hier en men is ineens in paniek
Praat jouw onkruidquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh jee![]()
Boodschappen binnen.
Zo de oude kleren maar weer aan, want volgens mij werd ik net door onkruid begroet toen ik de auto uit stapte
Nee, maar als het zo hoog staat als nu, kan het wel zwaaienquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, maar als het zo hoog staat als nu, kan het wel zwaaien
+1quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh jee![]()
Boodschappen binnen.
Zo de oude kleren maar weer aan, want volgens mij werd ik net door onkruid begroet toen ik de auto uit stapte
Moest lachenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lach maar...quote:
Whoopie vind het veld van de achterbuurman ook veel leuker dan ons gemaaide grasveldjequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lach maar...
De kat van de buren ontsnapt expres uit hun tuin de mijne in, want dat is gewoon echt een oerwoud en dat vind ze vet cool
Wrs. gaat ze er net naast liggen en dan hijgen, omdat het zo warm isquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whoopie vind het veld van de achterbuurman ook veel leuker dan ons gemaaide grasveldje
Heb een pluutje voor haar neergezet hoop dat ze daar lief onder gaat liggen met gebrek aan struikjes.
Hihi succes.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wrs. gaat ze er net naast liggen en dan hijgen, omdat het zo warm is![]()
Ik ga aan de slag![]()
Succesquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga aan de slag![]()
Sterkte! Over hoeveel uur moeten we langskomen met kapmessen om je te bevrijden!?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga aan de slag![]()
Arme meisjahs. Doe je met een leuke reclamestunt mee zit je straks in de bak. Zeker die Zuid-Afrikaanse meiden hebben wel eea te vrezen lijkt mequote:Barbara Castelein is vanmorgen, samen met de andere Bavaria-babes, door de politie van Johannesburg van haar bed gelicht. Dit liet de Amsterdamse middels een smsje aan het AD weten.
"We worden nu van ons bed gelicht en opgepakt. Waarschijnlijk vandaag nog voor de rechter," is in het bewuste bericht te lezen.
De Nederlandse ambassade in Pretoria is inmiddels ook op de hoogte. "Wij kennen de inhoud van het smsje ook, maar krijgen haar niet te pakken. Van de toedracht weten we nog niets. Dat onderzoeken we nu," liet woordvoerder Christoph Prommersberger weten. De Bavariababes zijn maandag ook al opgepakt, alleen toen door de beveiliging van de FIFA.
Nou ja, Bavaria heeft al een advocaat geregeld toch? En ik neem aan dat ze wel van te voren wisten dat ze IETS van risico liepen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Arme meisjahs. Doe je met een leuke reclamestunt mee zit je straks in de bak. Zeker die Zuid-Afrikaanse meiden hebben wel eea te vrezen lijkt me
Ja het stadion uitgezet worden ofzo, maar dat je door de polizei van je bed gelicht word om een jurkje verwacht je niet lijkt me... En die Nederlandse meiden zullen hoog op het land uitgezet worden, maar het is wel sneu als die Z-AF meiden er een strafblad aan overhouden ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, Bavaria heeft al een advocaat geregeld toch? En ik neem aan dat ze wel van te voren wisten dat ze IETS van risico liepen?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het stadion uitgezet worden ofzo, maar dat je door de polizei van je bed gelicht word om een jurkje verwacht je niet lijkt me... En die Nederlandse meiden zullen hoog op het land uitgezet worden, maar het is wel sneu als die Z-AF meiden er een strafblad aan overhouden ofzo
Een deel is toch ook ingevlogen? En als een deel van die meiden al VOOR het stadion tegengehouden werd, maar een ander deel het stadion inkwam door zich voor te doen als Deense supporters... Tja, dan vind ik het ook wel een beetje eigen schuld hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:28 schreef Ml-etje het volgende:
Vind het wel een fout van Bavaria vlieg dan meiden in vanuit Nl of iets dergelijks.
Ja maar dan nog, dan word je gewoon het stadion uitgezet en kaartje verscheurd en klaar. Om zoiets word je niet van je bed gelicht, alleen maar om een jurkje met een fout logo'tje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Een deel is toch ook ingevlogen? En als een deel van die meiden al VOOR het stadion tegengehouden werd, maar een ander deel het stadion inkwam door zich voor te doen als Deense supporters... Tja, dan vind ik het ook wel een beetje eigen schuld hoor
Nou ja, die twee die nu zijn opgepakt zijn Nederlands iig...quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, dan word je gewoon het stadion uitgezet en kaartje verscheurd en klaar. Om zoiets word je niet van je bed gelicht, alleen maar om een jurkje met een fout logo'tje.
En het was een mix van Nederlandse en Zuid-Afrikaanse meiden idd
Iets met bananen en republiekquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah het is natuurlijk gewoon sneaky sluikreclame, ik snap de FIFA wel dat ze hun gister ondervragen over hoe het georganiseerd was en of er nog meer acties komen oid. Maar op wat voor gronden wil je iemand oppakken. Een superonduidelijk bavaria logo op een jurkje? De naam 'Bavaria' staat er niet eens op
Ik denk wel dat het "verergerd" is doordat ze zich verkleed hadden als Denen hoor... Daarmee is het toch echt wel een soort van "voorbedachte rade"quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah het is natuurlijk gewoon sneaky sluikreclame, ik snap de FIFA wel dat ze hun gister ondervragen over hoe het georganiseerd was en of er nog meer acties komen oid. Maar op wat voor gronden wil je iemand oppakken. Een superonduidelijk bavaria logo op een jurkje? De naam 'Bavaria' staat er niet eens op
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga nu naar Zuid-Afrika en die tsjikkies bevoelen bevruchten berijden benijden bevrijden
Ik snap wel dat de FIFA hun sponsoren wil beschermen, en wat Tombo zegt; tis niet netjes als Denen binnen te sluipen en je dan om te kleden, maar dan nog... Mensen oppakken om zoietsquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat gezeik tegenwoordig dat maar 1 partij sponsor is van het WK of de OS.
Goedwerkende dweilmachines mochten niet want daar stond het verkeerde logo op.
Belachelijk echt!
Nou, dat dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de FIFA hun sponsoren wil beschermen, en wat Tombo zegt; tis niet netjes als Denen binnen te sluipen en je dan om te kleden, maar dan nog... Mensen oppakken om zoiets![]()
Dan hadden die meisjes over 9 maanden allemaal een bavaria-babyquote:Zet ze gewoon stadion uit, desnoods stadionverbod voor rest van het WK. Nu is Bavaria wereldnieuws, al voor de 2e dag op rij. Als ze gewoon stilletjes hun na afloop even apart hadden genomen () en beetje gevraagd over het nu van die actie en stadionverbod voor al die grietjes had je er veel minder van gehoord.
Wat een dirty mind weer zeg, jeez!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat dus
[..]
Dan hadden die meisjes over 9 maanden allemaal een bavaria-baby
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat een dirty mind weer zeg, jeez!
Dat dan weer nietquote:Kom je wat tekort Tombo?
Vind het een enorm leuk gezicht hoe er gereageerd wordtquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:53 schreef tombolafan het volgende:
Nou, als je dit filmpje ziet is het wel echt met hele erge voorbedachte rade hoor
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ons nog wat te vertellen dan
Het betere knip en plakwerkquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het een enorm leuk gezicht hoe er gereageerd wordt
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ons nog wat te vertellen dan
Leuke compilatie jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het een enorm leuk gezicht hoe er gereageerd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |