maar goed.. dan nogquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een kookworshop is dan ook geen wedstrijd
Tegen de tijd dat die er op komen ga ik misschien wel weer kijken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:50 schreef LieLie het volgende:
Er komen ook buitenlandse kookprogramma's op 24kitchen, o.a. Jamie Oliver, Anthony Bourdain en Bill Granger:
http://www.24kitchen.nl/n(...)w-thuis-op-24kitchen
Hoezo zelfs jij? Blijkbaar lust je niet zo veel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:23 schreef Sylvana het volgende:
Zelfs ik vind die 4 ingredienten niet lekker
Mee eens. Ik zou het niet moeten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:45 schreef lemonlime het volgende:
Kijkersvraag: hoe kan ik mijn kinderen spinazie laten eten?
Rudolph's antwoord: in een hartige taart, met zalm, olijven en feta.
Hallo, alsof kinderen wel zalm, feta en olijven eten
Ik zou het graag eten!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:35 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Mee eens. Ik zou het niet moeten.
dan kies ik toch liever voor spinazi ipv olijvenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Ik zou het graag eten!
Maar een kind dat geen spinazie lust maar wel olijven eet?
dat dacht ik dus ook jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Ik zou het graag eten!
Volgens mij is Rudolph geen homo hoor. Hij heeft in ieder geval wel twee dochters (nu kan dat natuurlijk ook als moderne homo-man, maar toch).quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:01 schreef RobinOok het volgende:
Zoiets moette ok nie aan unne homo vraaaghuh!
Is het niet:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:35 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Mee eens. Ik zou het niet moeten.
Gevaarlijke uitspraak voor jou.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:01 schreef RobinOok het volgende:
Zoiets moette ok nie aan unne homo vraaaghuh!
die van mij eet gewoon alles. Niet alle kinderen zijn van die zeikerds met etenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Ik zou het graag eten!
Nee MK, maar die van ons zijn wel een uitzondering op de regel hoor.... Als er hier vriendinnetjes blijven eten dan kijken die me altijd heel erg raar aan als ik een hartige taart met olijven en feta op tafel zet, terwijl mijn kind er van smult.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
die van mij eet gewoon alles. Niet alle kinderen zijn van die zeikerds met eten
Check, ik heb er zo een. Heb al verschillende varianten van spinazie geprobeerd, omdat we er zelf dol op zijn, maar ze spuugt het meteen weer uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef lemonlime het volgende:
Misschien omdat het ook wel vrij simpel was??quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Laatst had Rudolf een Schwarzwalder Kirsch taart gemaakt met chocolade eromheen gewikkeld. Leek me lekker, dus ik naar die site op zoek naar het recept, staat het hele stuk over het bekleden met chocola er niet bij. Knap waardeloos.
ook dat ja. En wij hebben ze van jongs af aan ook betrokken met het helpen van eten maken. Als ik even niet oplet pikt mevrouw zo alle olijven en schapenkaas uit de salade die ik net aant maken wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee MK, maar die van ons zijn wel een uitzondering op de regel hoor.... Als er hier vriendinnetjes blijven eten dan kijken die me altijd heel erg raar aan als ik een hartige taart met olijven en feta op tafel zet, terwijl mijn kind er van smult.
Ik ben het wel eens met de algemene stelling dat als je gezonde dingen leuk 'verpakt' of mooi opmaakt kinderen eerder een hapje willen proberen (en het vaak ontzettend lekker vinden).
Mijn nicht is zo één. 32 jaar oud, maar vreselijk zeikerig over haar eten. Ze eet ook alleen maar kipfilet, want 'kip met bot is zo ieuwwww'quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ook dat ja. En wij hebben ze van jongs af aan ook betrokken met het helpen van eten maken. Als ik even niet oplet pikt mevrouw zo alle olijven en schapenkaas uit de salade die ik net aant maken wasWat nog erger is dan kinderen die niks lusten zijn volwassen die niks lusten natuurlijk
En hoe is haar weerstand ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:32 schreef Axia het volgende:
[..]
Mijn nicht is zo één. 32 jaar oud, maar vreselijk zeikerig over haar eten. Ze eet ook alleen maar kipfilet, want 'kip met bot is zo ieuwwww'Groenten? Dat heeft ze bijna nooit gegeten. Als we een keer willen uiteten, dan moet het persé bij de Chinees, want mevrouw wilt alleen nasi met spiegelei.
Niet goed. Eeuwig klagen dat ze een pijntje hier of daar heeft. En ze wordt al moe als ze een kilometer moet lopen.quote:
dat is echt zo erg! Mijn dochter ging op haar 5de al mee naar de japannerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:32 schreef Axia het volgende:
[..]
Mijn nicht is zo één. 32 jaar oud, maar vreselijk zeikerig over haar eten. Ze eet ook alleen maar kipfilet, want 'kip met bot is zo ieuwwww'Groenten? Dat heeft ze bijna nooit gegeten. Als we een keer willen uiteten, dan moet het persé bij de Chinees, want mevrouw wilt alleen nasi met spiegelei.
Maar wat is er nou gezond aan taart?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met de algemene stelling dat als je gezonde dingen leuk 'verpakt' of mooi opmaakt kinderen eerder een hapje willen proberen (en het vaak ontzettend lekker vinden).
Ja!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik had alleen het resultaat gezien.
Hij deed er ook nog wat bovenop. Dat stond niet in het recept.
Het is toch raar dat je een niet volledig recept op je site zet? Simpel of niet.
Bedankt ik was al lichtelijk verbolgen.quote:
gaat meer om de smaken enzo denk ik. Dat ze niet alleen patat en pannenkoeken lustenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:46 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Maar wat is er nou gezond aan taart?![]()
Vet deeg, vette kaas en dan een minieme hoeveelheid spinazie. Ik snap dat hele principe van hartige taarten nooit.
(PS van die 2 kids zakt mijn mond wel open)
Je hebt helemaal gelijk, er is niets gezonds aan. Maar het ging er mij om dat je gezonde dingen gewoon op een aantrekkelijke manier moet presenteren voor kinderen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:46 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Maar wat is er nou gezond aan taart?![]()
Vet deeg, vette kaas en dan een minieme hoeveelheid spinazie. Ik snap dat hele principe van hartige taarten nooit.
(PS van die 2 kids zakt mijn mond wel open)
kutwijf, nu moet ik weer teruglezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:07 schreef RobinOok het volgende:
Die 2 kids van die homo natuurlijk! *proest*
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:07 schreef RobinOok het volgende:
Die 2 kids van die homo natuurlijk! *proest*
het viel me redelijk mee. Smaakvolquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef RobinOok het volgende:
Dat soort dingen zijn ook gewoon lekker, mits ze vers zijn.
omg ga jij eens posten dat je wel 2 dropjes hebt gegetenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 07:23 schreef FutureFairytale het volgende:
kunnen jullie niet beter een topic openen met als titel "kijk mijn kind eens geweldig zijn"? MK; je geeft zelf al aan dat je offtopic gaat en vervolgens blijf je net zo hard doorgaan over wat je kind allemaal wel niet eet. erg leuk maar niet hier ajb..
Hahah ik begrijp je volkomen. Maar ouders zijn trots op hun kinderenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 07:23 schreef FutureFairytale het volgende:
kunnen jullie niet beter een topic openen met als titel "kijk mijn kind eens geweldig zijn"? MK; je geeft zelf al aan dat je offtopic gaat en vervolgens blijf je net zo hard doorgaan over wat je kind allemaal wel niet eet. erg leuk maar niet hier ajb..
oh ik begrijp heel goed dat ouders trots zijn maar je hebt ook een subforum voor oudersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:25 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hahah ik begrijp je volkomen. Maar ouders zijn trots op hun kinderenAlleen hebben we daar inderdaad plek genoeg voor elders op het forum
En toch blijft Rudolfs Bakery mijn favoriet.
Nou, wat een plezier. Krijg de zenuwen van dat mens. Evenals dat vrouwelijk duo. Nee, dan zie ik liever het mannelijk geslacht achter de kachel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:29 schreef Cinderella_Man het volgende:
Die Angelique Schmeink is wel een plezier om naar te kijken..uitstekende chef!
Ze loopt telkens met haar messen en lepels te prutsen. En dan die carrousel met verse ingrediėnten, lijkt wel een etalagequote:Op zondag 16 oktober 2011 15:29 schreef Cinderella_Man het volgende:
Die Angelique Schmeink is wel een plezier om naar te kijken..uitstekende chef!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |