Ik vind het ook wel een sympathiek initiatief. Die Rudolf(ph?) presenteert met veel enthousiasme, is toegankelijk (eindelijk een aan kok die het niet heeft over de eigen identiteit van basilicum, en gewoon kookt in plaats van een soort van culinaire tovenarij pretendeert te bezigen). En die Italiaan is gewoon hilarisch...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:01 schreef RobinOok het volgende:
Ik was gisteren bij iemand die wel digitale tv heeft en heb dus een paar afleveringen bekeken. Nou, helemaal niks mis mee hoor! Stelletje zeikerds hierboven.
Maar ben blij dat ik 't niet kan ontvangen, anders zat ik constant voor de tv.![]()
Heb alleen de Aziatische kok niet gezien. Is misschien ook maar beter ook.![]()
Ik hoop ook dat het wat wordt, ik kijk er met plezier naar. Echter gezien de grote hoeveelheid kook programma's nu al op onze tv (quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:18 schreef borisz het volgende:
Gesprek met de eigenaar op BNR --> http://www.bnr.nl/meernie(...)ar-eten-kijken-op-tv
Kort door de bocht. Ze willen 80% NLproduct hebben afgewisseld met wat buitenlandse dingen. Ze hebben zes tot acht uur nieuwe content per dag. En er staat al een hoop op de band dus dat moet voorlopig wel goed komen.
En qua herhalingen ze hebben het zo ingesteld na onderzoek dat iedere doelgroep kijkt op zijn tijden waardoor men daar niet zo'n last van heeft. Tenzij je natuurlijk 24u die zender aan hebt staan.
Ja het is wellicht een beetje kneuterig, maar ze krijgen wel een flinke kans. Ze zitten op kanaal 24 bij de grote kabelboeren en het zit in het digitale basispakket, dus ze hebben een groot bereik.
Vind het ook een leuke zender. Snap niet waarom iedereen het ook saai noemt. Koken is koken punt. Wat wil je er dan mee doen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:01 schreef RobinOok het volgende:
Ik was gisteren bij iemand die wel digitale tv heeft en heb dus een paar afleveringen bekeken. Nou, helemaal niks mis mee hoor! Stelletje zeikerds hierboven.
Maar ben blij dat ik 't niet kan ontvangen, anders zat ik constant voor de tv.![]()
Heb alleen de Aziatische kok niet gezien. Is misschien ook maar beter ook.![]()
24.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:54 schreef Bleie het volgende:
Ben even in een superluie bui: op welke zender zit-ie bij UPC? Ben toch wel benieuwd.
Wat zou er dan bijzonder/anders moeten zijn ?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:39 schreef The_Hives het volgende:
wat ik tot nu toe gezien heb was weinig bijzonders. Ook 2 dagen achter elkaar hetzelfde op hetzelfde tijdstip...
Ik vind haar juist wel prettig. Ze kookt rustig door, babbelt er relaxt bij zonder dat het blabla is want ze weet gewoon heel veel. Ik vind dat altijd wel prettig, een beetje kennis en kunde. En dus knap, dat ze kan lullen en doen tegelijk, sommigen vallen stil als het moeilijk wordt. :-)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:26 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had er nog nooit van gehoord, maar jezus, wat krijg ik de zenuwen van dat mens.
Waarom? Ik weet het niet, maar waarschijnlijk door steeds die rare handbewegingen.
Ik ben het met je eens! Ik waardeer haar kennis ook en ze maakt verrassende dingen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:38 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik vind haar juist wel prettig. Ze kookt rustig door, babbelt er relaxt bij zonder dat het blabla is want ze weet gewoon heel veel. Ik vind dat altijd wel prettig, een beetje kennis en kunde. En dus knap, dat ze kan lullen en doen tegelijk, sommigen vallen stil als het moeilijk wordt. :-)
Ben het er helemaal mee eens, zij is absoluut een aanwinst.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens! Ik waardeer haar kennis ook en ze maakt verrassende dingen.
Rudolph is meesterkok. Dus tja, over een 'echte kok' gesproken....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:36 schreef Red_85 het volgende:
Veel minder familie rudolph met zn kutaccent en meer echte koks. Tot nu toe vind ik het allemaal maar te rtl4'ish en skyradio achtig.
The travel channel had nog meer en betere kook programma's.
Grenzeloos koken vind ik ook niet echt geweldig nee. Vooral die man met dat haarbandje en die Italiaan. Vreselijk!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:25 schreef Paul-89 het volgende:
Bij dat grenzeloos koken zitten wel een aantal prutsers hoor,die 2 vrouwen die samen koken vond ik erg matig.
Rudolphs Bakery vind ik wel leuk om te zien.
hahahahaha ik ben het daar zo mee eens..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:26 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had er nog nooit van gehoord, maar jezus, wat krijg ik de zenuwen van dat mens.
Waarom? Ik weet het niet, maar waarschijnlijk door steeds die rare handbewegingen.
Had deze week een paar dagen vrij van werk en had de tv rond dezelfde tijd 3 dagen achter elkaar op deze zender staan maar heb toch wel steeds andere uitzendingen gezien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:24 schreef kabouter.muts het volgende:
En ze maakt zoooooo veel potjes en pannetjes vies!
Steeds als ik kijk zie ik dezelfde afleveringen.
Echt veel herhaling dus.
Waarschijnlijk alleen in de avond nieuwe programma's?
Gelukkig ben ik niet de enige dan. Ik had het de eerste keer al. Ze weet niet goed wat ze moet doen, heeft moeite met een vijg doorsnijden. vliegt van links naar rechts.... Nee dit gaat hem niet wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:50 schreef ticklemepink het volgende:
[..]
hahahahaha ik ben het daar zo mee eens..
Dinsdag 11 okt. komt de herhaling volgens mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:47 schreef rece het volgende:
Ik wilde Rupolph's bloemkoolsoep maken, staat het recept niet op de site. Iemand het opgeschreven?
quote:10:30 Makkelijke maaltijd Afl. 18
Een Italiaanse hamburger met gebakken aardappeltjes en een heerlijke bloemkoolsoep: wie lust dat niet? Vandaag weer twee recepten die binnen een mum van tijd op tafel staan!
Van de Nederlanders ook lang niet allemaal. En jezus, wat krijg je vaak herhalingen, en reclamequote:Op zondag 9 oktober 2011 15:45 schreef Steven184 het volgende:
Jammer trouwens dat de recepten van de buitenlandse chefs er niet opstaan.
+1quote:
Meen je dat? Die kan ik dus niet uitstaan. Past totaal niet in het pakket van die zender, mijns inziens. Daarnaast ziet hij er uit als een bijlmoordenaar en heeft hij een vreselijk accent...quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
Zit toch met plezier te kijken naar "Avec Eric"
ja.. niet zo als die andere koks zo als bij uhm.. masterchef enzoquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:09 schreef borisz het volgende:
Rudolph is ook een aardige vent. Heb eens een kookworkshop van hem meegemaakt. Was erg geslaagd. Nam de tijd voor iedereen,zoals die op tv ook over komt zegmaar. Geeft gewoon simpele tips weg waarvan je denkt oh ja dat kan ook. Geweldige vent
.
Een kookworshop is dan ook geen wedstrijdquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja.. niet zo als die andere koks zo als bij uhm.. masterchef enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |