Dicht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:41 schreef DeParo het volgende:
Bagetelliseren Holocaust
Mag dit topic dicht?
Het staat vol beledigingen, bespottingen, en ontkenningen van de Holocaust!
Ben het met je eens dat het een "fout" topic is. Maar ik neem aanstoot aan jouw antwoord:quote:
Mensen zijn gelijk voor de wet, dwz hebben gelijke rechten. Maar dat iedereen gelijk aan elkaar zou zijn, is wel erg cultuurrelativistisch.quote:Alle mensen zijn gelijk. Als je je daar niet aan wil conformeren plaats je jezelf buiten onze maatschappij.
Sterker nog, het is ronduit misdadig!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:44 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Mensen zijn gelijk voor de wet, dwz hebben gelijke rechten. Maar dat iedereen gelijk aan elkaar zou zijn, is wel erg cultuurrelativistisch.
Het is al weg. Geen touw aan vast te knopenquote:Op maandag 30 augustus 2010 07:03 schreef Lyrebird het volgende:
Wat is dit voor een bagger? Welke post zou jij kiezen als je minister mocht worden
Het moge duidelijk zijn dat de pen sterker dan het zwaard is.
En hij is weer terug!quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het is al weg. Geen touw aan vast te knopen
Nog steeds is het de Admins kennelijk niet opgevallen...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:09 schreef JohnLocke het volgende:
Waarom is deze persoon nog steeds actief?
Killders
Zijn nick is duidelijk een samentrekking van Kill en Wilders. Zijn ondertitel is zelfs: "Aanslag=Zelfverdediging"
Het is niks voor POL, probeer het in GC of CUL.quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Waarom deze preventief dichtgooien?
Vreetwedstrijden aan banden leggen?
Had best wel een boeiende discussie kunnen worden over hoe wij met voedsel omgaan.
Trap het topic dan naar GC in plaats van het te sluiten. Wat is het nut van het sluiten van een topic in dit geval?quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:36 schreef remlof het volgende:
Het is niks voor POL, probeer het in GC of CUL.
Dat users zelf moeten leren het topic in het juiste forum te openen, in plaats van denken "als het niet goed staat, nou, dan lost de mod het wel voor me op".quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:46 schreef Boldface het volgende:
Trap het topic dan naar GC in plaats van het te sluiten. Wat is het nut van het sluiten van een topic in dit geval?
Daar wil ik wel een discussie over aangaan. Waarom is het niks voor POL? Het verbieden van dat soort wedstrijden heeft alles te maken met de toenemende invloed van de nannie state, die alles wat mensen leuk - maar gevaarlijk - vinden, wil verbieden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is niks voor POL, probeer het in GC of CUL.
Ik vond het wel een mooie OP: een goed voorbeeld van wat er fout kan gaan in zo'n eetwedstrijd, en een moraliserende stelling van de TS die vindt dat dit soort eetwedstrijden niet kies zijn zo lang er honger in de wereld is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 06:21 schreef maartena het volgende:
Niet alle verboden zijn ook meteen een POL discussie waard natuurlijk.
Kijk, als het een actueel verbod is, wat in de politiek een "hot item" is, dan is zo'n topic wel op zijn plaats... maar je kunt natuurlijk behoorlijk wat verboden verzinnen die totaal niet in POL op z'n plaats zijn.
Ik dacht oprecht dat POL het meest geschikte subforum was voor mijn topic. Want het is ook de politiek die over een verbod moet beslissen. De suggestie van Remlof om het naar CUL te verplaatsen, is totaal absurd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 02:37 schreef maartena het volgende:
Dat users zelf moeten leren het topic in het juiste forum te openen, in plaats van denken "als het niet goed staat, nou, dan lost de mod het wel voor me op".
Bedanktquote:Op woensdag 15 september 2010 13:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Allo, ik kan geen topic vinden, dus maar even hier: felio Du_ke want je bent een mod![]()
Geen idee wie je bent maar een felicitatie is altijd welkom.
Doen ze daar echt moeilijk over? Als in mailen enzo?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef remlof het volgende:
Sachertorte, je moet bronnen vermelden bij teksten die je van andere sites plukt. Trouw bijvoorbeeld kan daar heel erg moeilijk over doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |