quote:Het lijkt me een goed idee om Zolcon de voorzet te laten geven!Op woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef du_ke het volgende:
Goed dat alle fracties voor zijn maar dan moet het nog wel verder uitgewerkt worden.
Waarover kunnen we discussiëren? Nieuwsberichten? Maatschappelijke issues? Politieke tegenstellingen?

quote:Lijkt me niet zo noodzakelijk. Dan draait het weer snel uit op scoren en dat voegt niet zoveel toe ten opzichte van de gebruikelijke topics waar we nu wat boven uit willen stijgen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef Picchia het volgende:
Voordat er overgegaan wordt naar de volgende stelling, moet er wel over de stelling beslist worden. Of zit ik teveel in de competitiegeest?:P

quote:En gezien het subforum, lijkt me dat politiek het meest waarschijnlijke onderwerp is...Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het lijkt me een goed idee om Zolcon de voorzet te laten geven!

quote:En als we nou voor iedere stelling een apart topic in NWS of POL maken. En daar correct modereren?Op woensdag 27 oktober 2010 23:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo noodzakelijk. Dan draait het weer snel uit op scoren en dat voegt niet zoveel toe ten opzichte van de gebruikelijke topics waar we nu wat boven uit willen stijgen.

quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
EN lyolyric is iig ook voor zag ik
 ik ook!
 ik ook!

quote:Vooral streng lijkt mij. Zodat je de discussie zuiver & (grotendeels) on-topic houdt.Op woensdag 27 oktober 2010 23:45 schreef Picchia het volgende:
[..]
En als we nou voor iedere stelling een apart topic in NWS of POL maken. En daar correct modereren?

quote:Zoiets zal het moeten worden met een [serieus] ding ervoor of iets dergelijks of een soort reeks.Op woensdag 27 oktober 2010 23:45 schreef Picchia het volgende:
[..]
En als we nou voor iedere stelling een apart topic in NWS of POL maken. En daar correct modereren?

quote:POL dan maar.. En wat noem jij correct modereren? De beodeling is dat niet serieuzen het niet gaan verstieren voor wel serieuzenOp woensdag 27 oktober 2010 23:45 schreef Picchia het volgende:
[..]

quote:Dat bezorgt me wel heel veel werkOp woensdag 27 oktober 2010 23:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vooral streng lijkt mij. Zodat je de discussie zuiver & (grotendeels) on-topic houdt.

quote:Ik denk dat een reeks een duidelijk en herkenbaar aanknopingspunt is. Als we verschillende discussies door elkaar heen gaan voeren dan is doet dat waarschijnlijk af aan de inhoudelijke waarde.Op woensdag 27 oktober 2010 23:45 schreef Picchia het volgende:
[..]

quote:is [Stelling] niet een accuratere TT?Op woensdag 27 oktober 2010 23:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zoiets zal het moeten worden met een [serieus] ding ervoor of iets dergelijks of een soort reeks.

quote:Ja dat kan ook prima. Als in de openingspost de bedoeling en regels maar goed worden uitgelegd.Op woensdag 27 oktober 2010 23:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
is [Stelling] niet een accuratere TT?

quote:Wat dat betreft kunnen andere mods bijspringen neem ik aan? Ikzelf zou ook wel mee willen helpen, maar de komende 2 weken kan ik alleen \s avonds ivm leren tentamens.

quote:Er moet wél ergens gewaarschuwd worden dat het de bedoeling is dat je serieus bent lijkt me (en een klein maar off-topicje moet wel kunnen, als er maar niks verpest wordt)Op woensdag 27 oktober 2010 23:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
is [Stelling] niet een accuratere TT?

quote:Wij wel, sommige anderen niet.Op woensdag 27 oktober 2010 23:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoezo? kunnen we niet on-topic blijven of zo....?
quote:Lijkt me dat de OP daar de aangewezen plek voor is...Op woensdag 27 oktober 2010 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er moet wél ergens gewaarschuwd worden dat het de bedoeling is dat je serieus bent lijkt me (en een klein maar off-topicje moet wel kunnen, als er maar niks verpest wordt)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |