quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, bij die ene verzekeraar![]()
Die andere bel en mail en bericht ik me suf over, maar geen reactie![]()
Ik ben dan ook in een 'ik kan verdomme ook niets en niemand wil me-mood'
Niet om te vissen om jullie jawel, je bent geweldig-posts, maar gewoon ook echt.
En ik heb nog niets gegeten en ga zo lekker McDonalds halen, so there
Maar jij zou zoiets niet gepost hebben (gok ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:19 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, vandaar terechte ban.
Zou het zelf ook niet doen.. maar weet nu al dat ik zeker wel een glimlach op mijn smoel zou hebben gehad als ik het zou hebben gezien (Stoep´s post).
Daar ga ik niet over liegen.
Niet zo denken!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, bij die ene verzekeraar![]()
Die andere bel en mail en bericht ik me suf over, maar geen reactie![]()
Ik ben dan ook in een 'ik kan verdomme ook niets en niemand wil me-mood'
Niet om te vissen om jullie jawel, je bent geweldig-posts, maar gewoon ook echt.
En ik heb nog niets gegeten en ga zo lekker McDonalds halen, so there
Nee ik zou het niet gedaan hebben, zulks doe ik niet buiten KLB/ONZ etc.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jij zou zoiets niet gepost hebben (gok ik) en dat vind ik persoonlijk het grote verschil.
Uhuh!!!! Maar niet als ik drank op heb gehad. Of als 's avonds na 11 is. Dan ben ik melig en kan ik niet goed meer reageren.quote:
Okquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Uhuh!!!! Maar niet als ik drank op heb gehad. Of als 's avonds na 11 is. Dan ben ik melig en kan ik niet goed meer reageren.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Uhuh!!!! Maar niet als ik drank op heb gehad. Of als 's avonds na 11 is. Dan ben ik melig en kan ik niet goed meer reageren.
Ja, maar na zoveel sollicitaties kan je soms gewoon niet meer denken van ach, volgende keer beter, zeker als je over een maand heulemaal geen geld meer krijgt Niks, noppes, nada.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:21 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Niet zo denken!sommige bedrijven reageren gewoon erg kut, gewoon door solliciteren!
Je kan bvb wel even je CV e.d. laten checken door een site/iemand. Kan al voor een paar tientjes geloof ik, en je krijgt er dan hulp bij mocht er iets niet goed zijn in je CV/verhaal.
Oh en McDonalds...
Ik wil je anders wel komen opvrolijkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar na zoveel sollicitaties kan je soms gewoon niet meer denken van ach, volgende keer beter, zeker als je over een maand heulemaal geen geld meer krijgt Niks, noppes, nada.
Ik stortte even in, doe ik anders nooit zo erg, dus het zal morgen wel weer over zijn![]()
Ja, dankjewel lieffiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:Als ik iets kan doen dan roep je maar
![]()
En mooi kut allemaalIk heb nog een kortingsbon voor de mac, een gratis hamburger of cheeseburger, hebbe?
* Gotrick slaat een arm om Suikertaartje heenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar na zoveel sollicitaties kan je soms gewoon niet meer denken van ach, volgende keer beter, zeker als je over een maand heulemaal geen geld meer krijgt Niks, noppes, nada.
Ik stortte even in, doe ik anders nooit zo erg, dus het zal morgen wel weer over zijn![]()
nee, dat helpt dus niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil je anders wel komen opvrolijken
Oeh, uitdaging!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat helpt dus niet.
dan krijg je waarschijnlijk binnen 5 minuten een rechtse hoek
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat helpt dus niet.
Dat is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat helpt dus niet.
Nee nee nee neeeeeeeeeee, het kan voor mij op dit moment even niet kutter, ondanks al die doodzieke mensen en hongerige kindjes en wat dan ook maar erger is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:26 schreef Gotrick het volgende:
[..]
* Gotrick slaat een arm om Suikertaartje heen
Kop op, het kan altijd slechter![]()
Probeer, ondanks alle sollicitaties, toch positief te blijven.
Misschien lukt het morgen wel!
Ja dat magquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee nee nee neeeeeeeeeee, het kan voor mij op dit moment even niet kutter, ondanks al die doodzieke mensen en hongerige kindjes en wat dan ook maar erger is.
Ik voel me kut, mag ik?
Tsja, dat kan ik begrijpen, maar geen andere baan mogelijk?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee nee nee neeeeeeeeeee, het kan voor mij op dit moment even niet kutter, ondanks al die doodzieke mensen en hongerige kindjes en wat dan ook maar erger is.
Ik voel me kut, mag ik?
maar dankjewel voor de arm om me heen![]()
Doe voor mij maar 3 hamburgers, een cola medium en een milkshake aardbei mediumquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |