en stiekem toch wel beelden jatten om andere wedstrijden uit te zendenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dat regime, die wedstrijden niet uitzenden omdat er wel eens wat te zien zou kunnen zijn dat zij niet goedkeuren..en alleen uitzenden als het team wint, maar dan wel met censuur
rechtstreeks?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ze zenden de WK wedstrijden wel uit trouwens.
Banquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
hee zeg jongens?
waar is Stoep eigenlijk?
gebandquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
hee zeg jongens?
waar is Stoep eigenlijk?
Die ligt nog steeds naast de straat hier hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
hee zeg jongens?
waar is Stoep eigenlijk?
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:10 schreef Danny het volgende:
stoeprand
mag de komende 14 dagen gaan bedenken dat FOT geen ONZ is en dat zijn bagger ongewenst is.
Whehehe.. wat heeft ie gedaan?quote:
quote:
Dus nu weet je hetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:08 schreef Gotrick het volgende:
[..]
![]()
Er komen enorme wijsheden uit Stoep´s toetsenbord.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rechtstreeks?
net zei iemand toch echt van niet
Of het live is weet ik niet maar lijkt me wel.quote:Noord-Korea heeft op het laatste nippertje een akkoord kunnen bereiken met de wereldvoetbalbond FIFA om de wedstrijden van het WK in Zuid-Afrika te mogen uitzenden. Tijdens het WK 2006 kreeg Noord-Korea de beelden nog gratis van het Zuid-Koreaanse kanaal SBS.
Maar dit jaar raakten de onderhandelingen over het tv-contract in het slop nadat in maart een Zuid-Koreaans schip werd gekelderd door een torpedo die van een Noord-Koreaanse onderzeeër afkomstig zou zijn. Afgelopen weekend beschuldigden de Zuid-Koreanen hun noorderburen nog van piraterij omdat ze volgens hen de openingswedstrijd zonder uitzendrechten hadden uitgezonden.
Noord-Korea speelt dinsdagavond haar eerste wedstrijd op het WK. In de loodzware Groep G nemen de Aziaten het op tegen vijvoudig wereldkampioen Brazilië. Portugal en Ivoorkust zijn de overige opponenten.
Omdat jij lief bentquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
wat geven jullie me steeds lief meteen antwoord
Hij heeft bij een fotoshoot van een (als ik het goed begreep) 4 jarige meisje 'fap-fap-fap' neergezet.quote:
Misschien omdat jij altijd zo lief bent.. krijg je dat terugquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk het dus niet dan,,,quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
[..]
Of het live is weet ik niet maar lijkt me wel.
Dankje, ik doe het met plezierquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
Nondeju.. das ook echt iets voor Stoepquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hij heeft bij een fotoshoot van een (als ik het goed begreep) 4 jarige meisje 'fap-fap-fap' neergezet.
* Gotrick trekt Suikertaartje uit de zonquote:
Ach ze spelen tegen 3 hele sterke landen het is geen schande om van hen te verliezen dus volgens mij zenden ze die wel uit. Maar ja we zullen het nooit weten want 'What happends in N Korea stays in N Korea'quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hij heeft bij een fotoshoot van een (als ik het goed begreep) 4 jarige meisje 'fap-fap-fap' neergezet.
Weet ik niet ze had de foto's eraf gehaald omdat ze niet wilde dat haar dochter nog meer voor gek werd gezet. En dat kan ik me best voorstellen. Misschien heeft ze de foto's er weer opgezet maar heb geen topic link meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:11 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nondeju.. das ook echt iets voor Stoep![]()
![]()
Wat voorn shoot was dat?
Hihi!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:12 schreef Gotrick het volgende:
[..]
* Gotrick trekt Suikertaartje uit de zon
Niet smelten!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:12 schreef Gotrick het volgende:
[..]
* Gotrick trekt Suikertaartje uit de zon
Niet smelten!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hihi![]()
En vandaag nog positief nieuws gehad?
QFTquote:
You seriousquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel lullig, voor die moeder en dat kind.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Weet ik niet ze had de foto's eraf gehaald omdat ze niet wilde dat haar dochter nog meer voor gek werd gezet. En dat kan ik me best voorstellen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hihi![]()
En vandaag nog positief nieuws gehad?
quote:
I knowquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het gaat te snel maar goed ik ben ook nog wel lief hoor
Like WTF!quote:
Ach op het ONZ forum wel ja maar FOT is toch een aardig serieus forum.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel lullig, voor die moeder en dat kind.
Terechte ban om eerlijk te zijn, maar snap de grap wel
Nou ik niet, aangezien het (zoals The_chosen1 zegt) om FOT gaat en niet om ONZ. Je moet wel weten welke grenzen er zijn. En fapfapfap als reactie op de fotoshoot van iemands kleine kind vind ik persoonlijk respectloos en ondoordacht.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel lullig, voor die moeder en dat kind.
Terechte ban om eerlijk te zijn, maar snap de grap wel
daar weet jij niets van heh, serieusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach op het ONZ forum wel ja maar FOT is toch een aardig serieus forum.
Ja, bij die ene verzekeraarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Like WTF!![]()
* Marijkezwolle geeft suikertaartje een enorme knuffel en klapzoen Bij die ene verzekeraar of een ander?
Ja vind ik ook, vandaar terechte ban.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ik niet, aangezien het (zoals The_chosen1 zegt) om FOT gaat en niet om ONZ. Je moet wel weten welke grenzen er zijn. En fapfapfap als reactie op de fotoshoot van iemands kleine kind vind ik persoonlijk respectloos en ondoordacht.
Ik heb zo mijn momenten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar weet jij niets van heh, serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |