Jaaa! Goed planquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neem de mclion flurry echt een aanrader voor als je kut voelt
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat helpt dus niet.
dan krijg je waarschijnlijk binnen 5 minuten een rechtse hoek
ik ook wel, 3 zelfs.. maar nu nog niet.. das voor de toekomstquote:
Dan moet je die maken of adopterenquote:
Ik ben 20.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je die maken of adopteren
Oef.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:36 schreef Gotrick het volgende:
Dacht ff dat het aan mij lag dat Fok! forum er uit was.. gelukkig weer terug
Dat idee had ik ook alquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:36 schreef Gotrick het volgende:
dat dusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:36 schreef Gotrick het volgende:
Ik ken ze die waren 14 toen ze hun eerste kind uitpoepten, dus ach, dan is 20 wel een mooie leeftijdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:33 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik ben 20.
Maar ik wil geen kind hoor, nooit eigenlijk, maar die van mn zus zijn zo leuk.
Ik ga niet naar de Mac, dus aan mij heb je nietsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Wil jij mij dan mee nemen?
14!? nondejuquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken ze die waren 14 toen ze hun eerste kind uitpoepten, dus ach, dan is 20 wel een mooie leeftijd
Maar die van je zus af en toe lenen is ook een optie
Het was te proberenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de Mac, dus aan mij heb je niets
Ja, mijn zus is 24 en zwanger van de 3e, maar haar voorbeeld volg ik maar niet. Vind het wel prima zo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken ze die waren 14 toen ze hun eerste kind uitpoepten, dus ach, dan is 20 wel een mooie leeftijd
Maar die van je zus af en toe lenen is ook een optie
Het is dat ik al gedronken heb... en een beetje veel ook.. anders haalde ik je wel opquote:
Haha, val jij op innerlijk?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
foei naatje, via fobo annet naaktpics aftroggelen, terwijl het om het innerlijk en niet om het uiterlijk gaat
Weet je dat wel heel zeker?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:38 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Het is dat ik al gedronken heb... en een beetje veel ook.. anders haalde ik je wel op
Als ze kleren aan heeft is dat ook het innerlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
foei naatje, via fobo annet naaktpics aftroggelen, terwijl het om het innerlijk en niet om het uiterlijk gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |