Ik heb toen bij TD het hele bedrag terug gekregenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:38 schreef RenRen- het volgende:
Dames, stuurt Paypal bij een foute verzending of een vermist pakketje het HELE bedrag terug aan je? Of een deel?
Mooi, maar zou je zo iets niet beter kunnen stempelen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:32 schreef Miss_V het volgende:
oh da's jammer! Of is smutzig juist goed?? Sorry ben een beetje blond.![]()
En nu genoeg gekletst hier mijn WK nageltjes:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar.quote:
Thank youquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb toen bij TD het hele bedrag terug gekregen
Goed bezigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef Misstique het volgende:
Ik heb alweer een bestelling bij TD gedaan.,
,
.
Wél samen met een collega, zij 4, ik 5 lakjes.
Waarom koop je ze dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:25 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Miss-V: mooie subtiele oranje-mani!!
Ik ga zo ook maar weer lakken denk ik. Ik weet niet wat het is, maar ik vind die metallic-achtige lakjes maar zo-zo... heb nu die mystic mauve van Models Own op, en ik kan er maar niet aan wennen...
hahahah...het is echt grappig om te lezen hoeveel mensen er nu weer falen nudat TD weer beschikbaar isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef Misstique het volgende:
Ik heb alweer een bestelling bij TD gedaan.,
,
.
Wél samen met een collega, zij 4, ik 5 lakjes.
Vertel over je swapquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:25 schreef mirannie het volgende:
Oeh, zag net een briefje in de brievenbus van de postmeneerSpannend!! TD zou te snel zijn, dus dit is dan eindelijk mijn cherry culture pakketje. Morgen ochtend blijf ik dus mooi thuis tot hij geweest is
EDIT: en net een erg leuke swap met SQ gedaan![]()
![]()
![]()
SQ wilde heel graag Nubar indigo illusion die ik alleen maar heb staan omdat ie zo apart is, haha, en nu krijg ik van haar CG visit me in prismquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
SQ wilde heel graag Nubar indigo illusion die ik alleen maar heb staan omdat ie zo apart is, haha, en nu krijg ik van haar CG visit me in prism
Omdat ik ze in het flesje heel mooi vind!!!quote:
oww die is idd mooi!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
SQ wilde heel graag Nubar indigo illusion die ik alleen maar heb staan omdat ie zo apart is, haha, en nu krijg ik van haar CG visit me in prism
Mutskequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omdat ik ze in het flesje heel mooi vind!!!
Maar ik had het kunnen weten, na die blauwe die ik met jou geswapt heb...
Nee, maar ik wil indigo lieverquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Viel visit tegen?
Mijnkwam thuis en zei gelijk dat is geen kleur voor jou op je nagels
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee lakjes zijn er nog steeds niet
wat heb je nu weer gefaald?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef AmyGrace het volgende:
I haz failedEn daarvoor ga ik jullie aanklagen
Nee, had nog niet besteld, ik had alleen een mooie collage gemaakt van wat ik eventueel ooit/later ging bestellenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heb je nu weer gefaald?Je had gister nog besteld
later als in, daarnet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nee, had nog niet besteld, ik had alleen een mooie collage gemaakt van wat ik eventueel ooit/later ging bestellen
Oeww vertel je faalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef AmyGrace het volgende:
I haz failedEn daarvoor ga ik jullie aanklagen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:54 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
VannachtEn net betaald!
En ik kan nu al niet meer wachten tot ik ze heb
Oeh, die is tof!!!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi even mijn oranje wk-nagels showen, wegens dikke koppijn geen geblabla....gewoon oranje!!
[ afbeelding ]
Sunworshiper, niet echt duidelijk te zien. Denk hier veel neon bij en je komt in de buurt.
Zeg, je gaat toch zelf geen nagellakcrimineel worden he??!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* vamperotica begint een beetje zenuwachtig te worden...
De enige oranje die ik niet compleet afschuwelijk vindquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi even mijn oranje wk-nagels showen, wegens dikke koppijn geen geblabla....gewoon oranje!!
[ afbeelding ]
Sunworshiper, niet echt duidelijk te zien. Denk hier veel neon bij en je komt in de buurt.
Jeetje, supermooi!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
het is niet te fotograferen. Maar het is echt OOOORAAAAANJEEEEEEEquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:00 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Jeetje, supermooi!
Volgens mijnkon dat niet doorgaan voor WK-oranje, te geel
Dus maar niet besteld
Ikweet...ik heb me gewoon te snel om laten lullen potverdikkie. Maar hij is wel meer geeloranje dan roodoranje toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is niet te fotograferen. Maar het is echt OOOORAAAAANJEEEEEEE
da welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:02 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ikweet...ik heb me gewoon te snel om laten lullen potverdikkie. Maar hij is wel meer geeloranje dan roodoranje toch?
Stop, STOP Debsterr!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef Debsterr het volgende:
*must* *stop* *looking* *lextard swatches*
Ja, dat zat ik gisteravond ook te doen. Heeft goed geholpen bij het niet-bestellen moet ik zeggenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef Debsterr het volgende:
*must* *stop* *looking* *lextard swatches*
M'n wishlist is al 70 lakjes langquote:
Gelukkig heb ik vergeleken met jullie junkies nog een redelijke beheersingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:04 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, dat zat ik gisteravond ook te doen. Heeft goed geholpen bij het niet-bestellen moet ik zeggen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:04 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, dat zat ik gisteravond ook te doen. Heeft goed geholpen bij het niet-bestellen moet ik zeggen
Dan heb je nog de fossiele layoutquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:05 schreef kirsten. het volgende:
kan IEMAND me vertellen waar die TVP knop zit... Ik kan het écht niet vinden. HIj zit niet rechts onderin écht niet!
Dan heb je waarschijnlijk een andere layoutquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:05 schreef kirsten. het volgende:
kan IEMAND me vertellen waar die TVP knop zit... Ik kan het écht niet vinden. HIj zit niet rechts onderin écht niet!
Tja, mijn wishlist staat hier in de kast. 't Is maar net wat je wilquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
M'n wishlist is al 70 lakjes lang.
[..]
Gelukkig heb ik vergeleken met jullie junkies nog een redelijke beheersing. Denk ik.. jaaaaaa ik hoef niet te bestellen want alles wat ik wil is toch HTF
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |