quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:26 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Nubar paradise![]()
Enne ja op de stashpics vraag
Wat een mooierdsquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh ja, je was geen fan van roze he![]()
Volgens mij had ik deze nog niet gepost hier, dus even spammen speciaal voor SQ
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Matte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Closeup
[ afbeelding ]
Zoya Ivanka. Who else?
Tnxquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh ja, je was geen fan van roze he![]()
Volgens mij had ik deze nog niet gepost hier, dus even spammen speciaal voor SQ
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Matte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Closeup
[ afbeelding ]
Zoya Ivanka. Who else?
Hand twee is helemaal wit, dat kan toch ook welquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Juist daarom begin ik er dus niet aanHad vandeweek 1 nagel zo gedaan en toen was ik er al helemaal klaar mee
Maarthumbs up voor je doorzettingsvermogen
Zet er een oranje streep opquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hand twee is helemaal wit, dat kan toch ook wel?
Haha ja volgens mij had ik deze alleen nog op mn blog gepost.. Was van het weekend, toen was ik niet thuis want daar had ik geen internetquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, oh ja... oepsMaar had ze al een tijdje niet meer puntig hoor, alleen groeien ze wel een klein beetje zo als ze wat langer worden.
Ach, totaal niet boeiend verder, haha, thanks for the compliment
En de Ivanka pics zijn veeeeeel mooier dan die Essie. Ik had ze trouwens al gezien, maar dat kan ook op je blog geweest zijn
Ja hoor, kan bestquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hand twee is helemaal wit, dat kan toch ook wel?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:45 schreef Nailoholic het volgende:
- knip, want heeeeeeele grote collectie-
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef Tegan het volgende:
Jeez wat klote om te doen.
[ afbeelding ]
Dit is na extreme clean up, en pre fijnere clean up. En hand twee moet nog
.
OPI - Alpine Snow met China Glaze - Ruby Pumps en een laagje China Glaze - Dorothy Who (te licht), om vervolgens over te stappen op China Glaze - Rodeo Fanatic (te donker eigenlijk).
Wauw die is mooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
De reden dat Atlantis moest wyberen:
[ afbeelding ]
Nubar Teal Glitter.
purple blue glitter. Nog geen swatch, Hij is vergelijkbaar met LA Girl Rockstar Overdose maar volgens mij heeft hij minder glitters..quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja hoor, kan best![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Die paarse SinfulHeb je daar een naam en swatches van??
Atlantis heeft een heel mooi huisje gekregen en deze is ook heeeel mooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nubar Teal Glitter.
Dat is mooi verrot!! Dan wordt het toch eBay afspeuren en in de gaten houden...quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:50 schreef karoltje het volgende:
Hmpf, kolere maiandjay's. Toch een mailtje dat 'ie alleen 'current' DS shades heeft. Terwijl die eerder mailde dat 'ie alles heeft. Geen Desire of Original dus
. Hele dag over zitten twijfelen.
Ook mooi!! Vind Atlantis zelf net wat mooier en daarom voor Green grass glitter gekozenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nubar Teal Glitter.
Mooi istie hequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nubar Teal Glitter.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
purple blue glitter. Nog geen swatch, Hij is vergelijkbaar met LA Girl Rockstar Overdose maar volgens mij heeft hij minder glitters..
Ja klopt, deze ook. Je zult hem echt moeten layeren over een basiskleurlak.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Overdose? Dat is toch echt één en al glitter? Meer zoals Model´s Own disco mix? But thanks!! Ik ga even swatches zoeken
155 tel ik 'r, best flink nog. Maar doelde vooral op de hoeveelheid picsquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:57 schreef Tegan het volgende:
Ligt het aan mij, of is de stash-grootte wel een meevaller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |