Ohhhhh die bikiniquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef Mirjam het volgende:
ik heb maar even een foto gemaakt van m'n dubbele canes
gelukkig valt de hoeveelheid mee, maar wat moet ik toch in vredesnaam met 3/4 dezelfde canes, die dingen zijn er 30 jaar na m'n dood nog![]()
[ afbeelding ]
Oeh yes altijd!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef Nailoholic het volgende:
Ik heb zojuist foto's gemaakt van al m'n lak (minus die paar die in tassen rond slingeren).. Wat een karwei zegmaar op een forum werd er om gevraagd en ik ging toch mijn helmer inruimen
Hier nog interesse in stashpics? Dan gooi ik ze hier ook online
Die appeltjes zijn leuk!! Alleen zie ik mezelf dat nooit heel dun snijdenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef Mirjam het volgende:
ik heb maar even een foto gemaakt van m'n dubbele canes
gelukkig valt de hoeveelheid mee, maar wat moet ik toch in vredesnaam met 3/4 dezelfde canes, die dingen zijn er 30 jaar na m'n dood nog![]()
[ afbeelding ]
Ja, ja, jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef Nailoholic het volgende:
Ik heb zojuist foto's gemaakt van al m'n lak (minus die paar die in tassen rond slingeren).. Wat een karwei zegmaar op een forum werd er om gevraagd en ik ging toch mijn helmer inruimen
Vind de vorm van je nagels zo veel mooierquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:14 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
FantaseaMet mijn wederom gekortwiekte nagels. Moet echt elke 2 a 3 weken een flink stuk korten om ze netjes te houden.
Dank je wel!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vind de vorm van je nagels zo veel mooier![]()
En JA tegen degene die vroeg of er iemand interesse had in stashpics!
Stashpics? Leuk! Vooral omdat de mijne nu nog minimaal is vind ik het altijd leuk om andermans verzameling te bekijken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef Nailoholic het volgende:
+1.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vind de vorm van je nagels zo veel mooier![]()
En JA tegen degene die vroeg of er iemand interesse had in stashpics!
Staat je anders heel goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
2 laagjes LA Girl Rockstar - Backstage over OPI Kyoto Pearl
Beide niet echt mijn ding dus ze gaan zeker weg![]()
Nu maar gaan stempelen
Mooie nagels en mooie kleur!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:14 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
FantaseaMet mijn wederom gekortwiekte nagels. Moet echt elke 2 a 3 weken een flink stuk korten om ze netjes te houden.
Jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef Nailoholic het volgende:
Die vind ik juist mooi. Ideaal werklakje volgens mij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
2 laagjes LA Girl Rockstar - Backstage over OPI Kyoto Pearl
Beide niet echt mijn ding dus ze gaan zeker weg![]()
Nu maar gaan stempelen
Dankquote:
Thank you!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:28 schreef kieskleurig het volgende:
Mooie nagels en mooie kleur!
Ik vind zelf ook dat kleurtjes vaak veel leuker staan op kortere nagels, maar voor mijn ruime collectie nude kleurtjes heb ik ze graag weer wat langer.
OH NOEZ ITZ THE GOLDZquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:26 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Nubar paradise![]()
Enne ja op de stashpics vraag
Ik draag ze nooit kaal, jij wel?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:26 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dank je wel!!
Kaal vind ik ze langer wat mooier, maar met lak juist weer kort. Niet zo handig
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb vorige week bij boozyshop een verrassingspakketje van diamond cosmetics nagellak besteld, en daar zat deze bij![]()
[ afbeelding ]
Hi Ho SilverDie heb ik ook, maar erg veel moeite met de applicatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleurtje is namelijk super!
Oh, wat leuk dat tuintje!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:13 schreef PeachOfMind het volgende:
Zo alles grotendeels teruggelezen en vind de Koh van Loqi echt super mooi!En de oranje nagels van Miss_V zijn de super gaaf! Erg mooi gedaan
![]()
Zelf had ik een tuintje op m'n nagels afgelopen weekend
[ afbeelding ]
En na dat gemarble van AmyGrace wou ik dat ook wel eens proberen dus is het 1 nagel gewordenO-)
[ afbeelding ]quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
DS Fantasy
[ afbeelding ]
Rare vorm hebben m'n nagels op die foto
En raamfaal![]()
[ afbeelding ]
jouw koffiekopjeBegrijpelijk, heel mooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:45 schreef moussy het volgende:
Toffe nagels!
TF had je MaaH ook afgelakt met een blank lakje, hij lijkt zo ruw zo, ik zou daar steeds aan moeten voelen![]()
Night Prowl van Wet 'n Wild
[ afbeelding ]
Ik moet nog ff cleanuppen, maar ik ben d'r optis liefde
![]()
Veel roze ook, dit topic...Maar goed, dat weten jullie van me
![]()
disclaimer
Ik heb het niet over de lengte hequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:26 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dank je wel!!
Kaal vind ik ze langer wat mooier, maar met lak juist weer kort. Niet zo handig
Oh ja, je was geen fan van roze hequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar erg veel moeite met de applicatieKleurtje is namelijk super!
[..]
Oh, wat leuk dat tuintje!
[..]
jouw koffiekopje
[..]
Begrijpelijk, heel mooi![]()
Veel roze ook, dit topic...Maar goed, dat weten jullie van me
![]()
Hahaha, oh ja... oepsquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh ja, je was geen fan van roze he![]()
Volgens mij had ik deze nog niet gepost hier, dus even spammen speciaal voor SQ
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Matte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Closeup
[ afbeelding ]
Zoya Ivanka. Who else?
Juist daarom begin ik er dus niet aanquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef Tegan het volgende:
Jezus wat klote om te doen.
[ afbeelding ]
Dit is na extreme clean up, en pre fijnere clean up. En hand twee moet nog
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |