Sowieso rond je 30e gaat er weer een hele nieuwe wereld open vrouwen weten ondertussen hoever ze kunnen komen, zijn wat privater gericht en minder meeloperig. Hebben sneller seks met vreemden om gewoon te genieten. Het maakt inweze dus niet uit of je lang maagd blijft. Wel als je het jezelf aan blijft trekken.quote:Ik bedoeld echt de uitzonderingen, want idd ook mensen die wat meer verlegen oid zijn, hebben voor hun 24 wel een chick gehosseld in de meeste gevallen.
Nee, want als vrouwen dan merken dat je maagd bent willen ze helemaal niks van je weten. Dus ze zullen best sneller sex hebben met vreemden maar niet als die vreemde geen ervaring heeft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef picardmike het volgende:
[..]
Sowieso rond je 30e gaat er weer een hele nieuwe wereld open vrouwen weten ondertussen hoever ze kunnen komen, zijn wat privater gericht en minder meeloperig. Hebben sneller seks met vreemden om gewoon te genieten. Het maakt inweze dus niet uit of je lang maagd blijft. Wel als je het jezelf aan blijft trekken.
daarom ook: Voordat je een potentiele date hebt eerst naar de hoerenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, want als vrouwen dan merken dat je maagd bent willen ze helemaal niks van je weten. Dus ze zullen best sneller sex hebben met vreemden maar niet als die vreemde geen ervaring heeft.
Dat gaat zeker niet gebeuren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daarom ook: Voordat je een potentiele date hebt eerst naar de hoeren
die potentiele date of de hoeren?quote:
Die hoeren. Dat lijkt me echt helemaal niks.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die potentiele date of de hoeren?
tja dan ziet er niets anders op dan een maagd te nemen.
d'r zullen er allicht bijlopen die genoeg ervaring hebben met ontmaagdingen etc en die je kunnen leren neukenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die hoeren. Dat lijkt me echt helemaal niks.
Dat zal best maar ik doe het liever met een vrouw die echt geil is dan met één die geil op mijn geld is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
d'r zullen er allicht bijlopen die genoeg ervaring hebben met ontmaagdingen etc en die je kunnen leren neuken
Zou je het zelf doen als je een jaar of 30 was en nog maagd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
d'r zullen er allicht bijlopen die genoeg ervaring hebben met ontmaagdingen etc en die je kunnen leren neuken
Van een maagd wordt niemand geil. Van een maagd met geld hoeren dus welquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik doe het liever met een vrouw die echt geil is dan met één die geil op mijn geld is.
Dan maar niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Van een maagd wordt niemand geil. Van een maagd met geld hoeren dus wel.
(en stel een niet-hoer wil wel met je naar bed dan hou je het 3 seconden vol en lacht ze je in je gezicht uit)
Ik ken toevallig een jongen van 21 die een vrouw van 35 via internet heeft kunnen regelene die hem wilde ontmaagden. Ze geilde op jongens die maagd zijn. Sterker nog, ze heeft alles betaalt om die jongen te neuken. Dus hotel kamer, etentje, enz. En ze was ook nog best lekker. Ze neuken nog steeds af en toe.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
(en stel een niet-hoer wil wel met je naar bed dan hou je het 3 seconden vol en lacht ze je in je gezicht uit)
Dit berichtje staat er nu 20 minuten, hoeveel PM's heb je nu al ontvangen?quote:
Fetishes zullen er altijd zijn.. Maar ik had het niet over de uitzonderingen maar over het standaard meisje dat je bij de supermarkt/op school/in de kroeg tegen komtquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ken toevallig een jongen van 21 die een vrouw van 35 via internet heeft kunnen regelene die hem wilde ontmaagden. Ze geilde op jongens die maagd zijn. Sterker nog, ze heeft alles betaalt om die jongen te neuken. Dus hotel kamer, etentje, enz. En ze was ook nog best lekker. Ze neuken nog steeds af en toe.
Geen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit berichtje staat er nu 20 minuten, hoeveel PM's heb je nu al ontvangen?
Volgens mij is dat onwaarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom vinden mensen dat vreemd? 30 jaar geleden was het vrij normaal dat iemand onder 25 nog maagd was.
nouja mijn opa van m'n moeders kant heeft ook pas op zijn 35ste of rond die koers z'n vrouw gevondenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat onwaar
Tenzij je er 50 jaar van maakt
ohjawelquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik had het wel over mannelijke maagden die op vrouwen vallenquote:
Er zullen ook zat vrouwen zijn die het helemaal niet erg vinden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik had het wel over mannelijke maagden die op vrouwen vallen
ik heb ze hier nog niet echt veel gezienquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zullen ook zat vrouwen zijn die het helemaal niet erg vinden.
Dat jij ze niet echt veel gezien hebt betekent niet dat ze er niet zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb ze hier nog niet echt veel gezien. normaal als het over mannen met andere mankementen gaat dan wemelt het van de vrouwen die zeggen dat ze dat ook wel accepteren.. en nu blijft het van vrouwelijke kant angstvallig stil.
Speelde zich voor 1980 af denk ik?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja mijn opa van m'n moeders kant heeft ook pas op zijn 35ste of rond die koers z'n vrouw gevonden.
En dat ging gewoon zo: Via via had ie gehoord dat er ergens in een klein huisje in Gemert een vrijgezel meisje was. Dus hij is daar gewoon te voet heen gegaan en hij heeft aangebeld. Moeders de vrouw deed uiteraard open en de rest is geschiedenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |