quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:55 schreef Holy_Goat het volgende:
heeft niemand het voor je kunnen opnemen?
Ga coma zuipentrein koppenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:55 schreef Holy_Goat het volgende:
heeft niemand het voor je kunnen opnemen?
Frieslandquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik weet welke je bedoelt, maar ik weet niet welke het was, dus eigenlijk is dit een nutteloze post
Ja,, maar waar is die uitzending? Welke uitzending was hetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
meer dan de helft van de chicks wilden hem nog, ik snap het niet
Ergens begin-halverwege mei geloof ik. Precieze weet ik niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja,, maar waar is die uitzending? Welke uitzending was het
Geweldig!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:40 schreef WinnieWana het volgende:
Bedoel je patrick?
http://www.rtl.nl/components/programma/takemeout/index_video.xml
aflevering 51 van 10 mei
Wacht! Nog een vraag, zie boven je.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Vraag van TS is opgelost.
Voor de rest is dit topic niet erg diepgaand
Slotje maar.
En op het laatst die kansloze grapjes blijf bij brad pitten etcquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:34 schreef tarantism het volgende:
"heeft iemand die met die wow-nerd die hier stoer op kwam lopen en gelijk door iedereen werd weggedrukt"?
Dat dus. Der tieten flink in het zicht en dan die gast ervan beschuldigen dat hij tv-minuten wilt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:00 schreef Maikuuul het volgende:
Haha
Die Dionna lijkt ook een loslopende vuilniszak
Ik snap het niet, soms zie je daar gasten staan die normaal uitzien, hebben ze er 5 over. Komt deze gast blijven er 21 over.
En de meeste meisjes daar zijn niet eens lekker, ze willen gewoon op tv, net als loslopende vuilniszak Dionne
quote:
Die is echt genant....quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:01 schreef Saninl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Okay, Patrick is toch duidelijk de opperbaas. Maar wat deze kerel teweeg brengt met zijn heerlijke woordgrappen aan het eind is toch ook wel erg ...![]()
Is dat deze?quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:59 schreef Maikuuul het volgende:
Heeft iemand de link van die WOW nerd dan ?
Dat is volgens mij die Sander van der Craats die al eerder in dit topic genoemd isquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:32 schreef SuperFokker het volgende:
Of die ene kerel die meteen bij binnenkomst weg werd gedrukt haha!
Leuk cadeau voor z'n verjaardag toen
Oh mijn godquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:40 schreef WinnieWana het volgende:
Bedoel je patrick?
http://www.rtl.nl/components/programma/takemeout/index_video.xml
aflevering 51 van 10 mei
En dan ook nog zeggen dat de humer er wel in zitquote:Op woensdag 16 juni 2010 07:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die is echt genant....
Eigenlijk zouden we aangifte moeten doen van diefstal.
Die grappen hebben 100.000 keer in ONZ gestaan en daar heeft hij ze gejat...
welke is dat dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:22 schreef minutenman het volgende:
heeft iemand die aflevering met zo'n metal-autistje met lang-haar? die na de aflevering met een bibberlip verteld dat het hem niks kan schelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |